معرفی دوره های آموزشی آرچ آرت

1 آموزش صفر تا صد نرم افزار اتوکد دو بعدی

تقریبا همه ی مهندسان اسم نرم افزار اتوکد را یک بار شنیدند . به گونه ای می توان از اتوکد به عنوان معروف ترین نرم افزار ترسیمات دو بعدی برای مهندسان نام برد. این نرم افزار محیط خیلی ساده ای داره اما در ابتدا که با این نرم افزار رو به رو شوید کمی سردرگم می شوید اما به این معنی نیست که این نرم افزار خیلی دشواره ، فقط کافیه با آموزش های ما جلو بری... . ما به شما اطمینان می دهیم که فقط با 10 ساعت آموزشی که براتون آماده کردیم به یک کاربر فوق حرفه ای در این نرم افزار تبدیل بشی. اگه برات جالبه که با نحوه آموزش ما آشنا بشی همین الان جلسه اول این آموزش را به صورت رایگان ببین.

Full Tutorial Of 2D Autocad
2 آموزش صفر تا صد مدل سازی نرم افزار تری دی مکس

شاید شما هم براتون این سوال پیش بیاد که نرم افزار تری دی مکس چه ویژگی ای داره که اسمش همه جا شنیده میشه ؟ اگر شما هم با این سوال رو به رو شده اید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید ... با مشاهده این دوره می تونید هر آن چیز که در طبیعت وجود داره را در نرم افزار تری دی مکس مدل سازی کنید. شاید در ذهن ما مدل سازی همه ی اجسامی در که در طبیعت وجود دارند کار پیچیده ای به نظر برسه اما اشتباه نکنید ما داریم در مورد نرم افزار قدرتمند تری دی مکس صحبت می کنیم. همانطور که تا به الان متوجه شدید به مرور زمان ابزار هایی به این نرم افزار اضافه شده که هر نا ممکنی را ممکن می کند. نرم افزار تری دی مکس مدلسازی تمامی احجام پیچیده ساختمان ، مبلمان و .. را پوشش می دهد. تیم ما طی تلاشی 10 ساله اقدام به آموزش این نرم افزار کرده که در این دوره بیش از 38 ساعت آموزش و ارائه نکات تخصصی با بیانی شیوا و روان شما را قادر می سازد هر حجم پیچیده ای را مدل سازی کنید.

Full Tutorial Of 3Ds Max Modeling
3 آموزش صفر تا صد پلاگین Vray

پلاگین وی ری روی نرم افزار های سه بعدی نصب میشه و میتونه کار شما را به سطح بالایی از کیفیت نور ، متریال و رندر نهایی برسونه. گاهی اوقات رندر گرفته شده با این پلاگین هیچ فرقی با عکس واقعی نداره پس حواستون باشه که با این پلاگین میشه فرا تر از واقعیت پا گذاشت. می تونیم از کسانی که در رشته¬ های ساختمانی مانند معماری و عمران کار می کنند به عنوان فعالان این پلاگین نام ببریم. تنظیمات راحت و کاربرد بالا به این پلاگین شهرت بالایی داده. در این دوره مباحثی را آموزش می دهیم که کاربران بتوانند در سطوح بین المللی فعالیت کنند.

Rendering Using V-Ray Rendering Engine
4 آموزش صفر تا صد پرزانته به وسیله ی فتوشاپ 2020

همه ی ما می دونیم اگه بهترین کار رو انجام بدیم اما اگه نتونیم کارمونو خوب ارائه بدیم از ارزشه کارمون کم میشه. شاید واسه ی همه ی ما خسته کننده شده باشه که روی یه پروژه کلی زمان بزاریم اما نه نظر کارفرما جذب بشه و نه نظر استادت توی دانشگاه. وقتشه نگرانیتو کنار بزاری و با ما همراه بشی... . توی این دوره بهتون یاد میدیم که خیلی ساده پروژه هاتو وارد نرم افزار فتوشاپ کنی و بهشون رنگ و لعاب بدی... در واقع فتوشاپ کارگاه عکاسیه ،پس بودن وقفه کارتو وارد کارگاه جدیدت کن.. اگه برات جذابه که بدونی چجوری روی این دوره کلیک کن

Full Tutorial Of Photoshop
5 آموزش صفر تا صد پست پروداکشن

می خوای با چند تکنیک ساده کیفیت رندر هاتو بالا ببری ؟ برات جذابه که پروژه هاتو با سرعت کمتری،با کیفیت بیشتری ارائه بدی ؟ اگه به معجزه اعتقاد داری این دوره را درست انتخاب کردی. پست پروداکشن مهارتیه که ما بعد از رندر گیری روی پروژه هامون اعمال می کنیم و 60 درصد کیفیت پروژه ها بالاتر میره.. به زبان ساده تر مثلا رندرتو وارد یه نرم افزار گرافیکی مثل فتوشاپ میکنی و با چند تا کلیک یه رندر با کیفیت بسیار بالا تحویل میگیری. خب شاید باورت نشه اما روی این دوره کلیک کن تا بیشتر سورپرایزت کنیم

Full Tutorial Of Post Production
6 آموزش صفر تا صد پلاگین فارست پک

تقریبا مدل سازی و ایجاد انواع پوشش گیاهی در نرم افزار های سه بعدی چالشی است که اکثر کاربران با آن رو به رو می شوند. اما دیگه نگران این موضوع نباش ... پلاگین قدرتمند فارست پک قادر به شبیه سازی انواع پوشش گیاهی مانند درخت و چمن در تری دی مکس می باشد. سرعت و کارایی بالای این پلاگین باعث محبوبیت زیاد Forest pack در تری دی مکس شده. شایان ذکر است که می توان از با فارست پک بیش از 100000 آبجکت گیاهی را ایجاد و با صرف چند دقیقه رندر گرفت. تازه کلی درخت و انواع چمن آماده توی این پلاگین وجود داره که فقط با یه کلیک می تونی توی صحنه ی پروژت اضافه کنی. یکی از دشواری های ایجاد شده هنگام ایجاد پوشش های گیاهی نبود تنوع می باشد که با ابزار های این پلاگین تمامی دشواری ها در چند دقیقه خلاصه میشه.

Full Tutorial Of Itoo Forest Pack Pro
7 آموزش صفر تا صد رویت 2020 ( پک جامع رویت )

اگه برات سواله که تو چه نرم افزاری باید ترسیمات 2 بعدی و 3 بعدی را انجام بدی ، باید بدون وقفه بری سمت نرم افزار رویت. رویت به تو این امکان را میده که توی پروژه مورد نظرت نقشه های سازت و تاسیسات را همزمان با بقیه مراحل جلو ببری. این نرم افزار مسیر کاربران را کوتاه تر کرده... به عبارتی دیگه نیازی نیست پروژه خودتو توی چند نرم افزار جلو ببری.. این بار همه ی پروژتو توی یه نرم افزار جلو ببر... به دلیل تبدیل سریع نقشه های فاز 1 به فاز 2 ، رویت جایگاه ویژه ای در بین معماران پیدا کرده.

Full Tutorial Of Revit
در حال بررسی

سرفصل و اطلاعات مورد نیاز دور ها

AUTOCAD
Autocad
AUTOCAD CLASS

آشنایی با نرم افزار اتوکد معرفی اتوکد روش های فعال کردن فرمان های اتوکد ویرایش UI نرم افزار DYNAMIC INPUT UCS ICON تغییر برنامه نویسی اتوکد طریقه ذخیره سازی فایل های اتوکد SAVE DRAWING AS فرمان LINE مختصات نسبی ORTHO MODE مختصات مطلق فرمان ERASE PICKBOX SIZE حالت انتخاب WINDOW UNDO/REDO فرمانCOPY فرمان OSNAP LINE PROPERTIES CHANGE THE COLOR OF A LINE PROPERTIES PALLET LINEWEIGHT LINETYPE LINETYPE SCALE پروژه داخلی قسمت دوم شروع پروژه داخلی قسمت اول تعریف PLAN,ROOF PLAN,SITE PLAN ضخامت های درست در ترسیمات فنی MATCH PROPERTIES SELECTION CYCLING SELECTION PREVIEW فرمان MOVE فرمان TRIM روش صحیح قرار دادن درب ها ابعاد و انداره صحیح مبلمان ادامه فرمان RECTANGLE RECTANGLE FILLET RECTANGLE CHAMFER کلاسیک کردن اتوکد 2020 تغییر رنگ پس زمینه فرمان POLYLINE فرمان EXPLODE فزمان OFFSET شروع پروژه جعبه پله فرمان STRETCH فرمان ARRAY POLAR ARRAY PATH ARRAY RECTANGLE ARRAY شروع پروژه کلاس درس استانداردهای کلاس درس جهت گیری کلاس درس فرمان ARC DIVIDE MEASURE شروع پروژه سرویس بهداشتی نکات طراحی سرویس بهداشتی ابعاد و اندازه سرویس بهداشتی فرمان CHAMFER فرمان FILLET وارد کردن مبلمان فرمان BLOCK فرمان ROTATE فرمان EXTEND فرمان INQUIRY فرمان DISTANCE فرمان AREA فرمان REGION فرمان BOUNDARY فرمان JOIN فرمان های استفاده شده در فایل نکته کلیدهای میانبر اتوکد REST کردن اتوکد فرمان MASS فرمان LIST فرمان HATCH فرمان BRICK نکات HATCH تکنیک MATCH بر روی MATCH PROPERTIES نصب کاتب برای نوشتن فارسی TEXT STYLE فرمان SPIINE نکات فرمان POLYLINE فرمان ALIGN فرمان SCALE فرمان ZOOM فرمان TEXT تکنیک نوشتن فارسی با TEXT فرمان LAYER نکات فرمان لایه ها لایه بندی پروژه کلاس درس فرمان چاپ سیاه و سفید کردن کار در زمان چاپ تنظیمات فارسی در زمان چاپ TRANSPARENCY PLOT STAMP فرمان PURGE فرمان OVERKILL فرمان ADDSELECTED DIMENSIONS نمونه اندازه گذاری یک پلان فرمان OSNAP مشکل بهم ریختن اندازه گذاری ها [...]

3DS MAX
3Ds Max
3DS MAX CLASS

نرم افزار های مختلف نصب ورژن مورد نظر DISPLAY DRIVER SELECTION معرفی نرم افزار صفحات VIEWPORT تغییر صفحات VIEWPORT تغییر حالت های بصری تغییر رنگ محیط نرم افزار انتخاب زبان و مشکلات تغییر زبان حل مشکل تغییر گرافیک در ویندوز مشکل یکدست بودن رنگ آبجکت ها فرمان ZOOM ZOOM ALL ZOOM EXTEND SELECTED ZOOM EXTEND ZOOM EXTEND ALL SELECTED ZOOM EXTEND ALL FILED OF VIEW ZOOM REGION WALK THROUGH فرمان ORBIT MAXIMUM VIEWPORT TOGGLE نکات و کلیدهای میان بر ZOOM نکات و کلیدهای میان برFIELD OF VIEW نکات و کلیدهای میان برWALK THROUGH نکات و کلید PAN نکات انتخاب موضوعات نکات و کلیدهای میان بر ORBIT نکات و کلیدMAXIMUM VIEWPOTR TOGGLE UNDO/REDO SELECT AND MOVE MOVE TRANSFORM TYPE-IN نکات SPINNER روش گرفتن کپی تغییر ابعاد و اندازه PIVOT خاموش و روشن کردن PIVOT SELECT AND ROTATE ANGLE SNAP TOGGLE SELECT AND SCALE SELECT AND PLACE SELECT OBJECT SELECT BY NAME TOGGLE SCENE EXPLORER SELECTION REGION WINDOW/CROSSING BY DIRECTIN کلیدهای میان بر TRANSFORM فرمان BOX تغییر واحد نرم افزار SNAPS TOGGLE فرمان CONE فرمان SPHERE مدل کردن چشم شخصیت کارتونی اسکار فرمان GEOSPHERE فرمانCYLINDER فرمانTUBE فرمان TOURS فرمان PYRAMID فرمان TEAPOT فرمان PLANE AUTOGRID مدل سازی میز مدل سازی کمد فایل اداری بررسی نمونه کار فرمان GROUP ISOLATION DISPLAY ROLLOUT نکات و کلیدهای میان بر SELECT مشکل حذف شدن SHORTCUT فرمان ARRAY روش ذخیره سازی فایل ها AUTOBACK فرمان MIROR فرمان ALIGNE AFFECT PIVOT AFFECT OBJECT پروژه چراغ مطالعه SELECT AND LINK UNLINK SELECTION مدل کردن پله گرد COORDINATE SYSTEM USE PIVOT POINT CENTER USE SELECTION CENTER REST X FORM SHAPES RECTANGLE SPLINE CIRCLE SPILINE ELIPSE SPLINE ARC SPLINE DOUNT SPLINE NGON SPLINE STAR SPLINE TEXT SPLINE HELIXE SPLINE EGG SPLINE SECTION فرمان LINE نکات فرمان LINE مفهوم VERTEX مفهوم SEGMENT مفهوم SPLINE روش صاف کردن خطوط ترسیم شده BREAK VERTICES WELD VERTICES ATTACH ATTACH MULTIPLE EDITABLE SPLINE VERTEX TYPE REFINE فرمان EXTRUDE نکات فرمان EXTRUDE بررسی نمونه کارها و ایرادات آن ها SHOW VERTEX NUMBER SELECTED ONLY SOFT SELECTION SURFACE LINE CREATION METHODE START NEW SHAPE CREAT LINE OUTLINE CROSS SECTION AUTOMATIC WELD CONNECT VETICES INSERT VERTEX FUSE VETICES FILLET/CHAMFER معرفی LATHE روش وارد کردن تصویر به محیط نرم افزار VIEWPORT CONFIGURATION وارد کردن تصویر در ورژن های بالاتر پروژه مهره شطرنج شروع فرمان LATHE WELD CORE FILP NORMAL SEGMENT پروژه مدلسازی جام LATHE AXIS بررسی نمونه کار فرمان SWEEP فرمان BEVEL SURFACE MODELING REFINE-CONNECT CROSS INSERT مدل سازی مهره اسب شطرنج CONNECT COPY SYMMETRY MODIFIER PROBOOLEAN BOOLEAN تکنیک اسکچ حجم ادامه EDIT SPLINE CROSS INSERT CHAMFER/FILLET TANGENT HIDE/UNHIDE BIND A VERTEX DELETE REFINE CONNECT CONNECT COPY INSERT DIVIDE REVERSE OUTLINE SPLINE BOOLEAN MIRROR SPLINE TRIM/EXTEND CLOSE A SPLINE DETACH SPLINE EXPLODE SPLINE ویرایش کردن احجام EDIT POLY مفهوم VERTEX مفهوم EDGE/SEGMENT مفهوم POLYGON مفهوم ELEMENT EDIT POLYGONS EXTRUDE BEVEL POLYGONS OUTLINE INSERT CONNECT تمرین مدلسازی شروع پروژه خارجی EDITABLE POLY EXTRUDE SHELL MODIFIER BRIDGE SNAPS TOGGLE ادامه پروژه خارجی CREAT SHAPE SELECTION FILTER TOGGLE SCENE EXPLORER AXIS CONSTRAINT BORDER بررسی نمونه کارها POLYGON SMOOTHING GROUP ترسیم سقف شیبدار با SLICE MODIFIER MAKE PLANER سقف شیبدار USE ENVIRONMENT BACKGROUND احجام پیچیده و خم دار BEND MODIFIER TWIST MODIFIER TAPER MODIFIER STRETCH MODIFIER مدل سازی پل با الوار چوبی CHAMFER COLLAPSE ALL HOLD/FETCH WSM MODIFIER PATH DEFORM MODIFIER مدلسازی بشکه چوبی مدل سازی ستون مدل سازی برج خیارشوری نورمن فاستر وارد کردن فایل های اتوکد به تری دی مکس مختصات ها در اتوکد طریقه لینک کردن اتوکد به تری دی مکس LOFT COMPOUND OBJECT CUT TOOL QUICK SLICE SWIFT LOOP RING/LOOP POINT TO POINT SELECT BY VERTEX IGNORE BACKFACING SELECT POLYGONS BY ANGLE GROW/SHRINK PREVIEW SELECTION REMOVE EDGE CHAMFER قواعد مدل سازی احجام نرم TURBOSMOOTH MESHSMOOTH/NURMS TOGGLE مدل سازی بخشی از ساختمان بالیوود مدل سازی بخشی از موزه حیدر علی اف مدل سازی میز زاها حدید CONSTRAINTS SLICE PALNE نکات مربوط به انتخاب VERTEX,EDGE,POLYGON SOFT SELECTION REMOVE VERTEX BREAK VERTEX WELD VERTEX TARGET WELD EXTRUDE VERTEX CHAMFER VERTEX CONNECT VERTEX REMOVE ISOLATE VERTEX/REMOVE UNUSED MAP VERTEX INSERT VERTEX REMOVE EDGE SPLIT EDGE EXTRUDE EDGE CHAMFER EDGE BRIDGE EDGE CONNECT EDGE CREATE SHAPE HARD/SMOOTH EDGE EDIT TRIANGULATION BRIDGE BORDER FLIP NORMAL POLYGON HINGE FROM EDGE BRIDGE POLYGON REPEAT LAST CREATE NEW GEOMETRY COLLAPSE ATTACH/DETACH MESH SMOOTH TESSELLATE MAKE PLANER VIEW ALIGN فرمان RELAX HIDE SELECTED/HIDE UNSELECTED PAINT DEFORMATION GENERATE TOPOLOGY MATERIAL IDS اسکریپت ها اسکریپت ورونوی اسکریپت ADVANCED PAINTER اسکریپت FLOOR GENERATOR اسکریپت ROCK GENERATOR LAYERS SELECTION SET شروع پروژه داخلی RENAME OBJECTS TOOL مدل سازی مبل راحتی FFD MODIFIERS مدل سازی صندلی تک نفره مدل سازی پارچه TRACK BAR FLAG+WIND GRAVITY وارد کردن آبجکت انتقال آبجکت از یک فایل به فایل دیگر مدل سازی بوک شلف مدل سازی شلف مدل سازی میز مدل سازی آویز مدل سازی آباژور مدل سازی سقف کاذب LATTICE MODIFIER مدل سازی FRACTAL GEOMETRY VERTEX WELD MODIFIER SELECTION BY RANDOM MATERIAL ID VOL. SELECT MODIFIER REFERENCE MERGING FILES وارد کردن آبجکت از یک فایل دیگر [...]

VRAY
Vray
VRAY CLASS

پیش گفتار نصب پلاگین Vray متودهای طراحی تنظیمات اولیه تعداد باکت ها نور VRAY LIGHT ON/OFF LIGHT TYPES TARGETED LIGHT SIZE UNITE COLOR LIGHT TEMPERATURE RECTANHLE / DISK LIGHT EXCLUD CAST SHADOWS DOUBLE - SIDED INVISIBLE NO DECAY AFFECT DIFFUSE / AFFECT SPECULAR SAMPLING ROLLOUT نکات فایل تمرین معرفی نور IES شکل نور ENABLED ENABLE VIEWPORT SHADING SHOW DISTRIBUTION TARGETED ROTATION X/Y/Z CUTOFF CAST SHADOWS AFFECT DIFFUSE / AFFECT SPECULAR OVERRIDE SHAPE SHAPE SUBDIVS COLOR LIGHT TEMPERATURE INTENSITY VALUE EREA SPECULAR VIWEPORT WIRE COLOR ICON TEXT EXCLUD مقدمه VRAY SUN شدت نورهای مختلف INTENSITY MULTIPLIER ENABLED AFFECT DIFFUSE / AFFECT SPECULAR CAST ATMOSPHERIC SHADOWS TURBIDITY OZONE VALUE FILTER COLOR / COLOR MODE SHADOW BIAS PHOTON EMIT RADIUS SKY MODEL GROUND ULBEDO SIZE MULTIPLIER پروژه VRAY SUN نکات ابتدایی FRAME BUFFER VRAY نکات ابتدایی Vray Massage شروع ساخت متریال نام گذاری متریال Diffuse و پالت رنگ اعمال کردن آبجکت روی متریال تفاوت رنگ CMYK و RGB Roughness تفاوت REFLECT و REFRACT شروع REFLECT COLOR در REFLECT PRESERVE ENERGY R GLOSSINESS H GLOSSINESS BACKGROUND در پنجره MATERIAL EDITOR FRESNEL REFLECTION و IOR SUBDIVS MAX DEPTH DIM DISTANCE DIM FALL OFF مفهوم تکسچر طریقه اعمال کردن بافت SHOW SHADED MATERIAL IN VIEW PORT UVWMAP CRAZY BUMP VRAY LIGHT AFFECT REFLECTION عوض کردن MAP در BUMP متریال نزدیک پارکت چرخاندن بافت ساخت متریال نزدیک به بتن نکات REFLECT BUMP MAP رندر صفحه مورد نظر تبدیل ممیز به علامت تقسیم مفاهیم REFRACT ساخت متریال شیشه ADD NUMBER GLOSSINESS SUBDIVS MAX DEPTH AFFECT SHADOW مکات میزان بازتاب و شکست FOG MULTIPLIER FOG BIAS ساخت شیشه ی چندرنگ ساخت متریال نزدیک به شیشه بخار شروع پروژه عملی طریقه وارد کردن آبجکت ها SAFE-FRAM نکات وارد کردن بافت به همراه آبجکت نکته چرخیدن داخل فضای کوچک تغییر محیط ویرایشگر متریال نکات ویرایشگر جدید وارد شدن در فضاهای کوچک ساخت متریال پارچه صفحه HISTORY FRAME BUFFER FALLOFF BITMAP OUT PUT COLORCORECTION گزینه BLUR در متریال BRDF در متریال ساخت متریال چوب به صورت ابتدایی USE REAL-WORLD SCALE / REAL WORD MAP SIZE ساخت متریال استیل ساخت متریال شیشه ساخت متریال MDF NOISE در صفحه متریال شروع پروژه ENVIRONMENT تنظیمات GI IRRADIACE و LIGHT CHACHE تنظیمات رندر تست GI-ENVIRONMENT SKY LIGHTOVERRIDE روش های روشن کردن فضای داخلی طریقه ذخیره سازی صحیح و اصولی توضیح انجام پروژه بررسی نمونه کار AMBIENT OCCLUSION رندر سایز پسوند خروجی مناسب برای ذخیره سازی وارد کردن فایل های مدلسازی قدیمی بررسی نمونه کارهاو ایرادات آنها رندر شبکه سیمی OVERRIDE MTL VRAY EDGE TEXT CHECKER VRAY COLOR MAPPING تنظیمات GAMMA صراحت و ابهام مدل سازی با تناسبات پروژه رندر خارجی نکته ورژن قدیم FRAME BUFFER VRAY LIGHT LISTER GOLDEN LIGHT OVERCAST EARLY MORNING OR NIGHT RENDER DISPLACEMENT SELF-ILLIMINATION تلویزیون و بنر نور مخفی اصلاح از هم پاشیدگی DISPLACEMENT متریال VRAY LIGHT پاسخ به سوالات MAP CHANEL MATERIAL ID متریال TILE SKYLIGHT PORTAL SHOW CORRECTION CONTRAL LITTLE POST بررسی نمونه کار ها ذخیرع رندر با فرمت VRAY IMAGE نکات MULTI-SUB-OBJECT PICK MATERIALFROM OBJECT تایل شیشه ای پیدا کردن MTL های مربوط به متریال ها GLOBAL DMC SIGRET SHADER MISSING TETURE نصب FOREST PACK نصب کتابخانه FOREST نحوه استفاده از FOREST ویرایش آیتم های FOREST TEMPLATE COPY ITEM VALUES CUSTOM OBJECT OFFSET Z ITEMS EDITOR(TREE EDITE) TRANSFORM اضافه کردن آبجکت SHADOW 2D VRAY QUICK SETTING VRAY DISPLACEMENT MOD ساخت متریال حوله VRAY FUR تنوع در نورپردازی بررسی دنیای واقعی 3DS MAX PHISICAL CAMERA CREAT CAMERA FROM VIEW EXPOSURE VALUE TARGET DISTANCE SHOW CONE SHOW HORIZON LINE FILM/SENSOR FOCAL LENGHT ZOOM در دوربین SPECIFY FOV PERSPECTIVE CONTROL INSTSLL EXPOSURE CONTROL مفهوم عدس ، لنز و FOCAL LENGHT DEPTH OF FIELD WHITE BALANCE TOP LIMITS اضافه کردن ITEMS MOTION BLURE VIGNETTING BOKE ROLLOUT LENS DISTROTION MISCELLANO VRAY OVERRID MTL GENERATE GI / RECEIVE GI VRAYMTL WRAPPER توضیح نرم افزار فتوشاپ NEW DOCUMENT PIXEL(RUSTAR) / VECTOR RESOLUTION RGB / CMYL / LAB / GRAYSCALE BACK GROUND CONTENTS وارد کردن تصویر داخل نرم افزار جابجا کردن تصویر به فایل دیگر انتخاب لایه کپی گرفتن لایه ها تغییر نام لایه ها ساخت GROUP تعریف رنگ برای GROUP OPACITY / FILL جابجا کردن لایه ها انتخاب لایه ها بصورت مجموعه DELET GROUP DUPLICATE خارج کردن لایه از حالت انتخاب روشن نگه داشتن یک لایه خاموش و روشن کردن لایه ها مفاهیم ابتدایی لایه بندی تغییر تم محیط فتوشاپ مفهوم TRANSFORM TRANSFORM ROTATE TRANSFORM SCALE TRANSFORM DISTORT TRANSFORM SKEW TRANSFORM PERSPECTIVE TRANSFORM WARP SMART OBJECT UNDO / REDO SCRATCH PERFORMANCE ZOOM در محیط فتوشاپ ابزار RULER SNAP در فتوشاپ COLOR PICKER EYYDROPPER COLOR / SWATCHES ابزار BRUSH CONVAS SIZE شناخت متریال ترکیبی BLEND شروع ساخت متریال BLEND MASK و BLEND AMOUNT ساخت ماسک به صورت ابتدایی OPACITY در متریال BLEND ساخت متریال دیوار بصورت ابتدایی با VRAY BLEND نکات متریال VRAYBLEND ساخت شیشیه بخار با VRAY BLEND ساخت متریال بتن خیس به صورت ابتدایی خم کردن بافت UNWRAP UVW ساخت متریال آسفالت PHOTOSHOP BLENDING MODE پاسخ به سوالات ساخت متریال آسفالت خیس اضافه کردن خطوط عابر پیاده به متریال آسفالت ساخت تکسچر به وسیله 3DS MAX ، AUTOCAD ، PHOTOSHOP ساخت تکسچر پارکت ساخت متریال سنگ تکسچر TILE مشکل تغییر UVWMAP در TILE ساخت بافت های متنوع سنگ نورپردازی با تصاویر HDRI رندر 360 VRAY DIRT GLOBAL SCALE DISPLAY POINT CLOTH DISTRIBUTION DISTRIBUTION UNIT DIVERSITY CLUSTER COLLUSION PRESET ADAPTIVE حالت های مختلف ابجکت دو بعدی در FOREST HEIGHT / WIGHT Z OFFSET CENTER DISPLAY MATERIAL IN FOREST THRESHOLD CUSTOM OBJECT AREA ROOLOUT SIZE/ROUGHNESS/BLUR EDGE SELECT MODE انتخاب MAP به صورت دستی PICK START/ PICK END OFFSET X/Y ROTATION MATCH COLOR ID ON MAP تفاوت SCALE و GLOBAL SCALE INCLUDE AND EXCLUDE اعمال کردن FOEST روی SPLINE AREA FALLOF GLOBAL SURFAC DIRECTION ALTUDE RANGE ADD A FOREST OBJECT AZ EXCLUDING AREA ADD A NEW PAINT AREA DISTRIBUTION اعمال کردن FOREST بر روب احجام تغییر مقیاس محدوده ی FOREST EDIT CURVE SCALE IN AREA ROOLOUT CAMERA DIPPING MAX LIMITS MARQUE LASSO TOOL MASKS MASK LAYER EDIT IN STANDARD MODE MAGIC WAND TOOL QUICK MASK QUICK SELECTION SELET BY GROW IMAGE SIZE INVERT ابزار انتخاب STUDIO طریقه انتخاب دوربین [...]

PHOTOSHOP
Photoshop
PHOTOSHOP CLASS

معرفی نرم افزار فتوشاپ ساخت غالب جدید(NEW DOCUMENT) استفاده از تنظیمات آماده ساخت غالب تفاوت PIXEL و VETOR RESOLUTION COLOR MODE فرمان MOVE باز کردن تصاویر در فتوشاپ تغییرتم فتوشاپ مفهوم لایه بندی ترفندهای انتخاب لایه ها قفل کردن لایه ها OPACITY AND FILL FREE TRANSFORM SMART OBJECT جابجا کردن لایه ها خاموش و روشن کردن لایه ها ویرایش اسم لایه ها تعریف رنگ برای لایه ها انتخاب و حذف لایه به صورت مجموعه جابجا کردن لایه در راستای افقی و عمودی COPY کردن لایه ها UNDO/REDO خطای SCRATCH DISK ARE FULL فرمان ZOOM اعمال کردن و کنسل کردن فرمان فرمان خط کش تغییر رنگ خط کش نکات خط کش روش مخفی کردن خط کش استفاده از SNAP GUIDE LINE تغییر جهت خط کش حدف خط کش جابجا کردن مختصات (0،0) خط کش GROUP کردن لایه ها MERGE LAYERS DUPLICATE انتخاب چند مجموعه از لایه ها گزینه ALINE فرمان SHPE تنظیمات آن ترسیم SHPE به صورت ترکیبی زیر مجموعه ی SHAPE ابزار انتخاب رنگ COLOR PICKER نکات COLOR PICKER EYE DROPPER ابزار BRUSH BRUSH OPTION COLOR SWATCH IMAGE SIZE SIZE/HARDNEDD COLOR PALETTE CANVAS SIZE ابزار های انتخاب MARQUE TOOL RECTANGULAR MARQUE TOOL نکات فرمان MARQUE FEATHER POLYGONAL LASSO TOOL MAGNETIC LASSO زیر مجموعه MARQUE TOOL نصب نرم افزار فتوشاپ BACKGROUND CONTENTS AUTO-SELECT PERSPECTIVE TRASFORM HISTORY PALLET NAVIGATOR PALLET WARP TRANSFORM FIIL SCREEN/FIT SCREEN PAN کردن در ZOOM ZOOM ALL WINDOW نکات تکمیلی ZOOM HISTORY STATES سایر ابزار های TRANSFORM فرمان MASK ERASER TOOL مفهوم فرمان MASK MASK/BRUSH برعکس کردن حالت انتخاب RESELECT نکات کاربردی فرمان MASK MAGIC WAND TOOL مفهوم FEATHER/DENSITY GROW COMMAND SIMILAR COMMAND CONTENT AWARD FILL SELECT AND MASK نکات مفهوم MASK QUICK MASK COLOR RANGE PAINT BUCKET TOOL نکات PAINT BUCKET TOOL GRADIENT TOOL GRADIENT EDITOR GRADIENT AND MASK سرچ کردن لایه ها ISOLATE LAYERS SMART OBJECT TRIKES QUICK SELECT نکات SMART OBJECT ERASER TOOL BACKGROUND ERASER TOOL MAGIC ERASER TOOL نکته انتخاب لایه ها CREATE NEW FILL OR ADJUSMENT LAYER SOLID COLOR GRADIENT PATTERN FILL LEVELS EXPOSURE تمام نکات CURVES BRIGHTNESS/CONTRAST VIBRANCE HUE/SATURATION COLOR BALANCE BLACK AND WHITE اصلاح رنگ با نمودار CURVE PHOTO FILTER CHANNEL MIXER COLOR LOOKUP INVERT POSTERIZE THRESHOLD GRADIENT MAP EQUALIZE REPLACE COLOR MERGE کردن لایه ها SHADOWS/HIGHLIGHTS انجام یک پروژه عملی RULER TOOL CROP TOOL CROP RATIO CROP OPTIONS DELETE CROPPED PIXELS OVERLAY OPTIONS FOR THE CROP TOOL PERSPECTIVE CROP TOOL مفهوم ACTION فرمان TEXT ویرایش کردن فرمان TEXT نصب کردن فونت برای فتوشاپ تنظیمات TEXT نکات فرمان TEXT نوشتن فارسی در فتوشاپ TEXT MASK نکته فرمان CROP ابزارهای روتوش عکس SPOT HEALING BRUSH TOOL PATCH TOOL STAMP TOOL SMUDGE TOOL BLUR TOOL DODGE TOOL SHARPEN TOOL توضیحات مختصر BLENDING MODE HEALING BRUSH TOOL CONTENT AWARE MOVE TOOL RED EYE TOOL نکات HEALING BRUSH TOOL PENCIL TOOL COLOR REPLACEMENT TOOL MIXER BRUSH TOOL HISTORY BRUSH TOOL ART HISTORY BRUSH TOOL BURN TOOL SPONGE TOOL ROTATE VIEW TOOL شروع پروژه راندو مقطع وارد کردن فایل اتوکد به فتوشاپ تیره کردن قسمت های برش خورده تعریف پس زمینه برای مقطع اضافه کردن درخت به پس زمینه تعریف کردن بافت برای مقطع پروژه راندو مقطع قسمت دوم اضافه کردن نور و سایه Pen Tool IES BRUSH LIGHTS اضافه کردن هاله های نوری ذخیره کردن فایل ها با حجم بالا مشکل تغییر کردن شکل TOOLBAR پروژه راندوی مقطع قسمت سوم اضافه کردن پرسوناژ به صحنه MOTION BLUR شروع پروژه نمای داخلی قسمت اول خروجی گرفتن از نرم افزار اسکچ آپ تعریف پس زمینه ترسیم کردن نمای داخلی با فرمان SHAPE تغییر MODE ترسیم جزئیات پروژه DROP SHADOW نکات LAYER STYLE پروژه نمای داخلی-قسمت دوم ایجاد حالت نرم در دیوار قرار دادن چند لایه در یک SMART OBJECT فرمان TRIM راندو دیوار شیشه ای راندو صندلی پروژه نمای داخلی قسمت سوم راندو دیوار اعمال کردن جزییات به مبلمان طراحی دیوار اضافه کردن پرسناژ به صحنه وارد کردن فایل اتوکد به فتوشاپ فایل لیسپ تعریف پلاتر تنظیمات پلاتر PLOT STYLE TABLE تبدیل کردن لایه ها به عکس نکته لایه بندی ها وارد کردن تصاویر به فتوشاپ حذف رنگ مشکی عکس ها جا به جا کردن رنگ های سفید و مشکی قیچی کردن عکس-TRIM رنگ گذاشتن برای دیوارها ضخامت دادن به دیوارها تغییر MODE STROKE پسوندPSB تعریف رنگ و بافت برای کابینت DEFINE PATTERN PATTERN FILL تغییر رنگ بک گراند فتوشاپ ساخت پارکت FILTER GALLERY اعمال پارکت به کف BRICK FILL استفاده از تکسچر برای کف تعریف بافت برای جزیره آشپزخانه تعریف بافت شلف تعریف بافت یخچال تعریف بافت گاز تعریف بافت سینک تعریف فریم پنجره ها اضافه کردن سایه اضافه کردن نور محیط بیرون به فضای داخل خروجی گرفتن پی دی اف از پلان اتوکد آنالیز دستی سایت وارد کردن فایل اتوکد به فتوشاپ مشخص کردن محدوده سایت حذف کردن قسمت های اضافه سایت ترسیم علامت گرافیکی خیابان ترسیم علامت گرافیکی کوچه ترسیم علامت گرافیکی آلودگی صوتی ترسیم علامت گرافیکی ورودی ترسیم علامت گرافیکی نقاط شاخص ترسیم علامت گرافیکی مسیر پیاده ترسیم علامت گرافیکی آلودگی صوتی ضعیف ترسیم علامت گرافیکی شیب ترسیم علامت گرافیکی باد ترسیم علامت گرافیکی خورشید ترسیم علامت ماشین ترسیم علامت جنگل قرار دادن آنالیز سایت در قالب شیت [...]

POST PRODUCTION
Post Production
POST PRODUCTION CLASS

معرفی نرم افزار فتوشاپ ساخت یک غالب جدید(NEW DOCUMENT) استفاده از تنظیمات آماده ساخت غالب تفاوت PIXLE و VECTOR مفهوم PIXEL RESOLUTION فرمان MOVE باز کردن تصاویر در فتوشاپ نصب نرم افزار فتوشاپ BACKGROUND CONTENTS SAVE کردن غالب جدید تغییر تم نرم افزار فتوشاپ مفهوم لایه بندی ویرایش اسم لایه ها COPY گرفتن لایه ها FREE TRANSFORM PERSPECTIVE TRANSFORM WARP TRANSFORM سایر گزینه های TRANSFORM HISTORY PALLET SMART OBJECT NAVIGATOR PALLET روش های انتخاب لایه AUTO SELECTION جا به جا کردن لایه ها خاموش و روشن کردن لایه ها تعریف رنگ برای لایه ها انتخاب و حذف لایه ها قفل کردن لایه ها جابجا کردن لایه در راستای افقی و عمودی OPACITY/FILL UNDO/REDO HISTORY STATES خطای SCRATCH DISK ARE FULL فرمان ZOOM FILL SCREEN/FIT SCREEN ZOOM ALL WINDOW نکات تکمیلی ZOOM فرمان خط کش استفاده از SNAP GUIDE LINE فرمان GROUP DUPLICATE LAYERS MARGE LAYER COLOR PUCKER قرار دادن خط کش به صورت دقیق بر روی مقادیر جابجا کردن خط کش حذف کردن خط کش تغییر رنگ خط کش چرخاندن خط کش مخفی کردن خط کش نکات تکمیلی SNAP ALINE کردن لایه ها نکات SELECT با پنجره CROOSS اضافه کردن لایه جدید به GROUP DELETE GROUP/UNGROUP DUPLICATE کردن لایه ها در فایل جدید ابزار های انتخاب رنگ COLOR PALLET/SWATCHES PALLET EYEDROPPER جابجا کردن رنگ BACKGROUND و FOREGROUND ابزار BRUSH BRUSH OPTION BRUSH HARDNESS DOWNLOAD BRUSH BRUSH TIP SIZE IMPORT BRUSH BRUSH OPACITY TRIKS CANVAS SIZE IMAGE SIZE RECENT BRUSH SYMMETRY PLANE NEW LAYERS تغییر جهت BRUSH ابزارهای انتخاب MARQUEE TOOL نکات فرمان MARQUEE TOOL NEW SELECTION ADD TO SELECTION SUBTRACT FROM SELECTION INTERSECT WITH SELECTION FEATHER انتخاب به وسیله خط کش ANTI ALIAS LASSO TOOL POLYGONAL FILL IN LOK LAYERS STYLE IN MARQUEE TOOL زیر مجموعه MARQUEE TOOL MAGNETIC LASSO TOOL FREQUENCY نکات MAGNETIC LASSO TOOL CONTRAST IN LASSO TOOL LASSOTOOL فرمان MASK تکنیک SHAPE به صورت MASK MASK/BRUSH SELECT MASK INVERT LAYER RESELECT MASK IN EDIT MODE MAGIC WAND TOOL MAGIC WAND TOLERANCE SELECT AND MASK مفهوم FEATHER / DENSITY QUICK SELECT GROW COMMAND SIMILAR CONTENT AWARD FILL DELETE MASK QUICK MASK COLOR RANGE COLOR RANGE FUZZINESS GRADIENT TOOL PAINT BUCKET TOOL SIMPLE ALL LAYER CONTIGUOUS TOLERANCE استفاده از GRADIENT EDITOR GRADIENT AND MASK سرچ کردن بین لایه های مختلف ISOLATE LAYERS SMART OBJECT TRIKES نکات SMART OBJECT ERASER TOOL BACKGROUND ERASER TOOL SOLID COLOR GRADIENT PATTERN BRIGHTNESS/CONTRAST CURVES EXPOSURE MAGIC ERASER TOOL CREATE NEW FILL OR ADJUSMENT LAYER نکته انتخاب لایه ها LEVELS VIBRANCE HUE/SATURATION COLOR BALANCE BLACK AND WHITE PHOTO FILTER CHANNEL MIXER COLOR LOOKUP INVERT POSTERIZE THRESHOLD EQUALIZE REPLACE COLOR GRADIENT MAP MERGE کردن لایه ها SHADOWS/HIGHLIGHTS انجام یک پروژه عملی اصلاح رنگ با نمودار CURVE مفهوم ALPHA BACKGROUND در تری دی مکس خروجی EXR AFFECT CHANNEL در V-RAY ALPHA AND REFLECT بررسی کارها ویرایش BACKGROUND روش های مختلف استفاده از ALPHA CHNNEL تنظیمات Z DEPTH RENDER ELEMENT معرفی VALIUM LIGHT BLENDING MOOD GAUSSIAN BLURE آموزش حالت های دیگر VALIUM LIGHT مفهوم پرسپکتیو EYE LEVE تصاویر CUTOUT ایجاد REFLECT نکات قراردادن آبجکت در صحنه MOTION BLURE نکات قرار گیری آبجکت در سایه ایجاد سایه آموزش قرار دادن پرسناژ (آبجکت های CUTOUT) اصلاح رنگ روشن کردن چراغ های ماشین ایجاد MOTION BLURE در فتوشاپ مراحل ایجاد آتش معرفی RENDER ELEMENT VRAY-DENOISER معرفی VRAY-EXTRA TEX معرفی GLOBAL ILLUMINATION RAW SHADOW RENDER ID تنظیمات Z DEPTH WIRE COLOR - Z DEPTH تنظیمات EXTRA TEX OBJECT COLOR SAVE کردن RENDER ELEMENT باز کردن RENDER ELEMENT در فتوشاپ به صورت یکجا و اتوماتیک نکات قرار گیری RENDER ELEMENT در فتوشاپ انتخاب سایت برای پروژه بهترین کد ارتفاعی برای سایت مورد نظر در پروژه CONTENT-AWARE MOVE TOOL ایجاد SHADOW نکات تلفیق چند تصویر برای سایت خلق آسمان ایجاد REFLECT در پروژه تکمیل کردن SHADOW در پروژه تنوع دادن به بافت متریال اضافه کردن پرسناژ نکات تکمیلی پروژه LOAD FILES INTO STACK بررسی RENDER ELEMENT در پروژه استفاده از TOALLIGHTING در پروژه استفاه از VRY REFLECTION در پروژه ایجاد سایه استفاده از BURN TOOLدر پروژه استفاده از HIGHT PASS در پروژه بررسی و تفاوت Vray SHADOW و Vray RAW SHADOW برطرف کردن سوختگی آبجکت آموزش کامل پلاگین NIK COLLECTION آموزش رندر المنت های جدید در رندر شب معرفی DEPTH OF FIELD پلاگین FRISCLUFT DEPTH OF FIELD در افتر افکت ویژگی بوکه در افتر افکت روشن کردن نور پروژه اضافه کردن VRAY EXTRA TEX اضافه کردن VRAY TOTAL LIGHTING اضافه کردن VRAY SHADOW استفاده کردن از DOGE TOOL در پروژه اضافه کردن VRAY ATMOSFERE اضافه کردن VRAY WIRE COLOR ایجاد و تقویت SHADOWهای پروژه شروع تبدیل رندر شب به رندر بارانی ایجاد REFLECT در پروژه RAIN SPLASH RAIN AND SPLASH - PHOTOSHOP - BRUSH روش های ایجاد باران در فتوشاپ HIGHT PASS NIK FILTTETR CAMERA RAW LENS CORRECTION [...]

ITOO FOREST PACK
Itoo Forest Pack
ITOO FOREST PACK CLASS

معرفی پلاگین فارست پک روش نصب پلاگین اجرای فارست افزودن کتابخانه ADD ITEMS REMOVE ITEMS COPY/PASTE TEMPLATE SCALE کردن محدوده ی فارست نکات فارست PRESETS TEMPLATE WIDTH / HEIGHT Z OFFSET DISPLAY - MESH/ADAPTIVE/PROXY/POINT CLOTH ANIMATE ONLY AT RENDER TIME گزینه SCALE FOREST MATERIAL مروری بر یکسری از آیکون های GEOMETRY GLOBAL SCALE CENTER DISPLAY COLLUSION DISTRIBUTION DISTRIBUTION MAP DENCITY انتخاب MAP LOCK ASPECT RADIUS PICK START / PICK END OFFSET X/ Y DISTRIBUTION MODE THERDSHOLS ROTATION MAX DENSITY DIVERSITY ROLLOUT CUSTOM OBJECT RANDOM/MATCH COLOR ID ON MAP DIVERSITY NOISE CLUSTER ROUGHNESS COLLISION AREA ROLLOUT ADD NEW SPILINE AREA EXCLUDE/ INCLUDE THICKNESS SELECT MODELS DISPLAY MESH DISPLAY PROXY DISPLAY P0INT CLOTH AREA DISTRIBUTION MAP AREA DIS SCALE AREA DIS THROSHOLD FALLOFF AFFECT FALLOFF DENSITY DISPLAY ADAPTIVE EDITE CURVE(AREA DENSITY FALLOFF) AFFECT HEIGHT ONLY EDITE CURVE(AREA SCALE FALLOFF) SCALE / TOP-LIMIT نکات ایجاد چندین فارست برای یک محدوده ADD A FOREST OBJECT AS A EXCLUDE EREA SURFACES ADD A NEW PAINT AREA SURFACE MODE SURFACE DIRECTION SURFACE ALTIUDE RANG ALTIUDE RANG/TOP/BOTTOM ALTIUDE RANG DENSITY FALLOF SURFACE SLOPE SLOPE/MAX-MIN فارست در سطوح شیب دار ITEM EDITOR ROLLOUT ADD ITEM MODEL ADD ITEM SEQUENCE ITEMS PROPERTIES SELECT BY TYPE RANDOMIZE RESEED STORE RANDOM TRANSFORM ROLLOUT TRANSFORM/ ROTATION TRANSFORM/ ENABLE SCALE LOCK ASPECT RATIO ENABLE HORIZONTAL MIRROR CONSOLIDATE GEOMETRY LIST MATCHING ... RESET SIZE DETACH/ATACH CAMERA ROLLOUT CAMERA NONE AUTO ASSIGN TO ACTIVE VIEW LIMIT VISIBILITY EXPAND FAR CLIPPING PLAN LOCK AT TARGET LOCK AT COPY PARAMETRES DISTANCE FALLOFF SHADOW ROLLOUT ANIMATION ROLLOUT [...]

REVIT
Revit
REVIT CLASS

BIM چیست ؟ درباره ی رویت آشنایی با فرمان دیوار (Wall) انواع دیوار ترسیم دیوار اندازه گذاری موقت و تنظیمات آن(Temporary Dimension) هشدارها در رویت تنظیمات Option Bar برای دیوار Location Line Detail Level مشخص کردن جهت دیوار تغییر شکل دیوار(Edit Profile) ایجاد بازشو در دیوار(Wall Opening) Underlay برای ترسیم پلان های متفاوت در طبقات ساخت دیوار جدید لایه بندی دیوار Default Wrapping Modify Vertical Structure Modify Split Region , Assign Merge Region Sweep برای ایجاد قرنیز،ازاره،ابزار گچی و غیره Reveal اضافه کردن پروفیل دلخواه ساخت ابزار گچی زیر سقف کار با ابزار Sweep و Reveal از منوی فرمان دیوار تنظیمات Edit Type دیوار دیوارهای ترکیبی(Stacked Wall) آشنایی با Curtain Wall و انواع آن اجزاء Curtain Wall شبکه بندی عمودی Curtain Wall شبکه بندی افقی Curtain Wall Mullion های عمودی(فریم ها) Mullion های افقی(فریم ها) Curtain Wall's Instance Properties Pin & Unpin تنظیمات Panel شناسنامه دادن به عناصر در رویت (Identity Data) تنظیمات Mullion جانمایی درب و پنجره در Curtain Wall انتخاب عناصر از طریق Filter اضافه کردن Mullion با جزییات(دیتیل) ساخت Mullion و اضافه کردن دیتیل اتوکدی به آن تنظیمات دیتیل برای نقشه های فاز 1 و فاز 2 ساخت Curtain Wall خاص شبکه بندی خاص در Curtain Wall با Curtain Grid Mullion ساخت شیشه های رنگی ترسیم Curtain Wall در یک دیوار تغییر شکل دیوار(Edit Profile) آکس بندی(Grid) تنظیمات خطوط آکس اضافه کردن نماد آکس و Level ستون گذاری ترسیم ستون مورب تنظیمات ستون فونداسیون منفرد آشنایی با فرمان Floor Wall Attach Wall Detach کپی کردن عناصر در طبقات کفسازی و نکات اجرایی آن ترسیم کف طبقات(Floor) ترسیم دیوار بر اساس نقشه های اجرایی ترسیم کف بر اساس نقشه های اجرایی شیب بندی بام و نکات اجرایی آن ایجاد چاله آسانسور،باکس پله و پاسیو (Shaft Opening) کرسی چینی فونداسیون منفرد بتن مگر فونداسیون نواری ترسیم دیوار کرسی ترسیم تیر ترسیم درب(Door) ایجاد لغاز پشت درب اضافه کردن درب جدید Tag و تیپ بندی درب ها تنظیمات Door Tag تنظیمات درب تنظیمات Edit Type درب ترسیم پنجره (Window) تیپ بندی درب ها و پنجره ها در نقشه های فاز 2 ساخت Tag ساخت شیت تیپ بندی ها ساخت نماد خط آکس ساخت نماد Level آشنایی با پنجره متریال ساخت کتابخانه متریال کپی گرفتن از متریال ها ساخت متریال جدید استفاده از کتابخانه متریال های رویت وارد کردن اطلاعات مصالح تنظیمات بخش گرافیک متریال Hatch و انواع آن ساخت Hatch جدید دانلود تکسچر مناسب آشنایی با تب Appearance متریال ساخت متریال رنگ اضافه کردن تکسچر به متریال Texture Editor Image Fade Glossiness Highlights Reflectivity(انعکاس) Transparency(شفافیت) ساخت متریال شیشه طرح دار Translucency Refraction(شکست نور) Cutout Bump(ایجاد بافت) ساخت فایل برای Bump Tint(ته رنگ) رنگ و کاغذ دیواری با ابزار Paint ایجاد چند متریال مختلف در یک سطح با Split Face آشنایی با فرمان Roof ترسیم سقف شیب دار با فرمان Roof By Footprint خاموش و روشن کردن شیب بام تنظیمات Roof مشخص کردن میزان شیب سقف ها ایجاد پنجره اتاق زیر شیروانی اتصال دو سقف شیبدار با فرمان Join/Unjoin Roof ایجاد برش در سقف ها با فرمان Dormer آشنایی با Work Plane و Refrence Plane ترسیم سقف با Roof By Extrusion کنترل اندازه های سقف ایجاد نورگیر در سقف(Vertical Opening) Soffit و تنظیمات آن Facia و تنظیمات آن Gutter و تنظیمات آن انواع فمیلی و نحوه ی مبلمان کردن پروژه آشنایی با صفحه Home آشنایی با Template جانمایی پنجره های Properties و Project Browser تنظیمات و جانمایی Quick Access Toolbar مشخص کردن واحد کاری(Project Units) تنظیمات و ساخت کلید میانبر ساخت تمپلیت اضافه کردن تمپلیت به لیست مزایای ساخت تمپلیت آشنایی با فرمان Level آشنایی با نماها(Elevations) ساخت نما Zoom,Pan,Zoom Extend مشخص کردن عمق دید در نما ساخت Level تنظیمات Option Bar برای Level تنظیمات Level نام گذاری طبقات چیدمان لیست طبقات براساس کد ارتفاعی Level's Instance Properties Level's Edit Type ضخامت خط رنگ در رویت اضافه کردن مبلمان به پروژه آشنایی با فمیلی آشنایی با محیط فمیلی فرمان Extrusion فرمان Blend Edit Vertices فرمان Revolve فرمان Sweep فرمان Swept Blend آشنایی با Voidها فرمان Void Extrusion تبدیل Solid به Void و بالعکس فرمان Void Revolve Cut و Uncut فرمان Void Sweep عوض کردن Work Plan یا صفحه کاری Family Category & Parameter Model In Plaace (مدلسازی نمای کلاسیک) Model In Plaace (ابزار گچی دور نور مخفی) مدلسازی میز با تمام پارامترهای آن ساخت تیپ های مختلف برای یک آبجکت ساخت پروفیل دارای پارامتر (مثال قرنیز) ساخت تیرآهن های پروفیل IPE طبق جدول اشتال مدلسازی یک درب با چهارچوب فرانسوی با بالاترین جزئیات مشخص کردن سطح جزئیات (Detail Level) برای عناصر مدلسازی دستگیره درب مدلسازی درب با پنل شیشه تنظیم Wall Closure برای مشخص کردن میزان پیچش متریال مدلسازی Curtain Panel مدلسازی Curtain Panel با فیتینگ اسپایدر ادامه مدلسازی فیتینگ اسپایدر کار با Refrence Line مدلسازی ستون کلاسیک ساخت پارامتر برای عناصر تکرار شونده ساخت پارامتر زاویه آشنایی با پارامترها و Refrence Plan [...]

دوره های آموزشی آرچ آرت

نظرات و نمونه کار های هنرجویان