شاید شما هم براتون این سوال پیش بیاد که نرم افزار تری دی مکس چه ویژگی ای داره که اسمش همه جا شنیده میشه ؟ اگر شما هم با این سوال رو به رو شده اید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید ... با مشاهده این دوره می تونید هر آن چیز که در طبیعت وجود داره را در نرم افزار تری دی مکس مدل سازی کنید. شاید در ذهن ما مدل سازی همه ی اجسامی در که در طبیعت وجود دارند کار پیچیده ای به نظر برسه اما اشتباه نکنید ما داریم در مورد نرم افزار قدرتمند تری دی مکس صحبت می کنیم. همانطور که تا به الان متوجه شدید به مرور زمان ابزار هایی به این نرم افزار اضافه شده که هر نا ممکنی را ممکن می کند. نرم افزار تری دی مکس مدلسازی تمامی احجام پیچیده ساختمان ، مبلمان و .. را پوشش می دهد. تیم ما طی تلاشی 10 ساله اقدام به آموزش این نرم افزار کرده که در این دوره بیش از 38 ساعت آموزش و ارائه نکات تخصصی با بیانی شیوا و روان شما را قادر می سازد هر حجم پیچیده ای را مدل سازی کنید.
گاهی اوقات در پروژه های خود نیاز دارید که مرکز ثقل را تغییردهید و بسته به نوع پروژه خود در قسمت دیگر آن را قرار دهید بنابراین دراین جلسه شما با روش جا به جایی pivot آشنا می شوید. دستور جالب دیگری که شما آموزش میبینید دستور link می باشد که برای اتصال آبجکت ها به یکدیگر از آن استفاده می شود در ادامه جلسه برای درک این مفاهیم پروژه چراغ مطالعه انجام شده است تا بتوانید بهتر موضوع را درک کنید. به کمک coordinate system شما می توانید نوع مرکز ثقل و محور چرخش یک شی را مشخص کنید که در این جلسه آن را به شما آموزش می دهیم .دستور بعدی که آموزش خواهید دید use pivot point center می باشد. اگر بخواهید در کارهای خود بعد از انجام اصلاحات موقعیت آبجکت ها را ثابت کنید و میزان ترنسفورم آنها را صفر کنید باید از دستور Reset X Form استفاده کنید که در این جلسه آن را یاد خواهید گرفت.
8 - مرکز های صقل یا نقطه های اثر
با دریافت دوره از مزایای زیر استفاده نمایید.