3D Total Textures مجموعه ای از مپ های طراحی شده برای ساخت تکسچر در برنامه های سه بعدی است. این تکسچر ها کاربرد زیادی در رشته معماری و طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی نما دارند. تمام  تصاویر، از عکاسی موضوع اصلی گرفته شده و از طریق اسکن به وسیله اسکنر های با کیفیت بالا ساخته شده اند. تمام تصاویر یکپارچه و در دو رزولوشن بالا و پایین و با مپ های بامپ می باشند. اگر شما یک کاربر حرفه ای نرم افزار 3Ds Max هستید پرتال آموزشی آرچ آرت این مجموعه فوق العاده را به شما پیشنهاد می کند. مزایای این مجموعه باز کردن اکثر متریال های پیش ساخته در نرم افزار تری دی مکس می باشد.

 

محتوا :

این مجموعه یکی از کامل ترین و با کیفیت ترین مجموعه های تکسچر حاوی 157 متریال پلاستر ، سیمان ، سنگ و بتن است که شامل بیش از 481 مپ اختصاصی و اصلاح شده است که همه آنها به طور کامل موجود می باشند. هر تکسچر دارای مپ های colour map ، bump map ، specular ، mask ، normal map است. تکسچر ها از جمله ماسک های DIRT، مپ های سایه دار و نقشه های  360 درجه پانورامیک skydome می باشند .شما همچنین ماسک های overlay را می بینید که می توانید از تکسچر های تایل دار مناطق تکرار شده استفاده کنید. همچنین با استفاده از 24 ماسک منحصر به فرد همراه با 188 تکسچر می توانید بیش از 4500 متریال متفاوت ایجاد کنید.

این مجموعه شامل :

  1. 481 نقشه ایجاد شده جداگانه
  2. 157 متریال شخصی
  3. 22  تکسچر آبی
  4. 25 تکسچر قهوه ای
  5. 28 تکسچر سبز
  6. 27 تکسچر قرمز
  7. 23 تکسچر خاکستری
  8. 27 تکسچر زرد
  9. 10 بافت نرمال
  10. 16 تکسچر کثیف
  11. 16 تکسچر ماسک
  12. 32 آسمان

 

توصیه :

همچنین برای استفاده از دیگر مجموعه های 3DTotal به قسمت بلاگ  سایت معماری archart مراجعه کنید.

  • نام فارسی : مجموعه شماره سه تری دی توتال
  • نام انگلیسی : 3DTotal Textures V03
  • حجم دانلود :  375MB
  • فرمت :    JPG File (.jpg)
  • تکسچر : پلاستر ، سیمان ، سنگ و بتن
  • نرم افزار : سازگار با تمام بسته های نرم افزاری 3D
  • رزولوشن میانگین :  900*1200
  • سازنده : 3DTotal

موارد استفاده :

این تکسچر ها کاربرد زیادی برای ساخت انواع متریال های بتن ، سیمان ، سنگ ، برای طراحی داخلی و طراحی خارجی دارد و اغلب توسط کاربران حرفه ای نرم افزار 3ds Max از جمله معماران این مجموعه با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد. این تکسچر ها قابل استفاده در تمام نرم افزار ها مانند Photoshop  و 3dsMax  و تمامی پلاگین ها نظیر V-Ray قابل استفاده می باشند.

Total Textures V03:R2 – “Bases & Layers” consists of 157 materials, comprising of 481 individual maps including colour, bump, specular and some normal maps. Each individual material now has a unique matching bump, specular and, in a few cases, a normal map.

Please note: most textures in this collection would not benefit from a normal map as the bump maps are sufficient.

Product details
Texture format : jpeg
Average texture resolution : 1200 x 900
Interface : HTML interface providing easy browsing and map selection
Software : Compatible with all 3D software packages
Browser : Compatible with all browsers
Computer : PC and Mac compatible
Format : Digital Download


لینک دانلود :