وب سایت آموزشی آرچ آرت مجموعه تکسچر Shutterstock Wood Textures 1 را برای کاربران نرم افزار های گرافیکی و سه بعدی قرار داده است. این تکسچر ها کاربرد زیادی در رشته های گوناگون طراحی مانند معماری دارند. همچنین این تکسچرها قابلیت ساخت متریال های واقعی Real را دارند. تمام تصاویر دارای کیفیت بالا می باشند. اگر شما یک کاربر حرفه ای نرم افزار های  فتوشاپ یا 3Ds Max هستید با استفاده از این تکسچر های چوب می توانید متریال های مورد نظر را برای طراحی های دکوراسیون داخلی خود انجام دهید . پرتال آموزشی آرچ آرت این مجموعه کمیاب از تکسچر های چوب را به شما پیشنهاد می کند.

 

محتوا :

این مجموعه یکی از با کیفیت ترین مجموعه های تکسچر های چوب  حاوی 58 مپ از انواع چوب های ساده ، ترمو ، رگه دار ، در رنگ ها و الگوهای متفاوت است که همه آنها به طور کامل  با فرمت های JPG و EPS موجود می باشد. تمام تصاویر در رزولوشن بالا و با مپ های diffuse می باشند. همچنین این تکسچر ها قابلیت تبدیل به مپ های reflect ،bump و displacement برای ساخت متریال های گوناگون را دارند. این تکسچر ها قابلیت سازگاری با انواع موتور رندر ها نظیر V-Ray و corona را دارند.

  • نام فارسی : مجموعه تکسچر شماره یک چوب Shutterstock
  • نام انگلیسی : Shutterstock Wood Textures 1
  • حجم دانلود :  280MB
  • فرمت : EPS ، JPG File (.jpg)
  • تکسچر : چوب
  • میانگین رزولوشن تکسچر ها :  4000*4000
  • سازنده : Shutterstock

توصیه :

همچنین برای استفاده از دیگر مجموعه تکسچرهای چوب به قسمت بلاگ  سایت معماری archart مراجعه کنید.

نحوه استفاده :

با کشیدن و رها کردن در صفحه material editor نرم افزار 3dsMax می توانید به راحتی از این تکسچر ها استفاده کنید.

موارد استفاده :

این تکسچرها کاربرد زیادی برای ساخت انواع متریال های چوب برای طراحی داخلی و طراحی خارجی دارند و اغلب توسط کاربران حرفه ای نرم افزار 3ds Max از جمله معماران این مجموعه با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد. این تکسچر ها قابل استفاده در تمام نرم افزار ها مانند Photoshop ، 3dsMax و تمامی پلاگین ها نظیر V-Ray قابل استفاده می باشند.


لینک دانلود :