قبل از دانلود پلاگین وی ری این مقاله را مطالعه کنید و از آموزش نصب پلاگین VRay استفاده کنید

پلاگین ویری

پلاگین قدرتمند وی ری (V-Ray) یکی از کاربردی ترین پلاگین ها برای نرم افزار تری دی مکس است.

با استفاده از پلاگین V-Ray بدون اینکه نیاز باشه اطلاعات زیادی از نحوه عمل موتور رندر وی ری بدونید می تونید صحنه های بسیار جالب و زیبایی رو رندر کنید.

پلاگین وی ری در نرم‌ افزار تری دی مکس یک نرم‌ افزار اثبات شده برای رندرینگ است. به دلیل تطبیق پذیری و توانایی این پلاگین در انجام هر نوع پروژه (از صحنه های عظیم و پویا با هزاران نور گرفته تا طبیعت بی جان) راه حل مناسبی برای هنرمندان و طراحان در صنایع سه بعدی است.

برای رندرهای واقعی ، پلاگین وی ری یک ردیاب پرتو با کیفیت به شما ارائه میدهیدکه با آن V-Ray به شما این قدرت را می دهد که با رندرهای سنگین رعد و برق سریع کار کنید و همه اینها در حالی که بیشترین بهره را از سخت‌افزار CPU و GPU خود ببرید.

وی ری به شما امکان کار کردن روی بزرگترین صحنه ها را میدهید و شما را نا امید نمیکند.

پلاگین قدرتمند وی ری شما را به مجموعه کاملی از ابزارهای نورپردازی، سایه‌زنی و رندر مجهز می‌کند که همه با نرم‌ افزار تری دی مکس یکپارچه شده‌اند.

پلاگین V-Ray با همه محبوب ترین پلاگین های 3ds Max ، Substance، Forest Pack، Railclone، Ornatrix، Tyflow، Phoenix و غیره سازگار است.

پلاگین وی ری همچنین با پشتیبانی از استانداردهای باز مانند Alembic، OSL، OpenColorIO و اکنون ACEScg برای هر خط لوله مناسب است.

تصاویر پلاگین ویری

دانلود پلاگین وی ری 6
دانلود پلاگین وی ری 6
دانلود پلاگین وی ری 6
دانلود پلاگین وی ری 6

ویژگی های پلاگین ویری 6

سریعتر و بهتر از همیشه رندر کنید. صحنه های خود را با میلیون ها شی سه بعدی پر کنید تا مناظر طبیعی و محیط های واقعی را به سرعت و به راحتی ایجاد کنید. سطوح دقیق را با استفاده از الگوهای هندسی تکراری بدون حافظه اضافی ایجاد کنید. با ابرهای جدید، آسمان های فوق‌العاده و زیبا ایجاد کنید و خیلی چیزهای دیگر

ابر

فقط با چند کلیک با V-Ray Sun و سیستم ابرهای رویه ای جدید Sky، آسمان ابری مناسب محیط خود را بسازید. به راحتی انواع ابر و شرایط آب و هوایی، از نیمه ابری تا ابری را شبیه سازی کنید. عکس های واقعی یا تایم لپس های پویا را رندر کنید.

دانلود پلاگین وی ری 6

حالت نور گنبد
رندرهای محیط HDRI خود را با قابلیت‌های جدید و انعطاف‌ پذیری بیشتر V-Ray Dome Light ارتقا دهید. مقیاس نور گنبدی را تنظیم کنید و با حالت محدود جدید کنترل کاملی بر تنظیمات ترکیب داشته باشید.

دانلود پلاگین وی ری 6

زمان‌های ترسیم UI سریع‌تر
سرعت V-Ray Map بالاتر رفته است.

دانلود پلاگین وی ری 6

انتخاب نور Light Mix

پلاگین وی ری 6 دسترسی راحت تر به نور های صفحه را به شما میدهد.

دانلود پلاگین وی ری 6

دسته Texture
حتی سریعتر از قبل تنوع را به صحنه خود اضافه کنید و تغییرات Shader را در کمترین زمان با گزینه جدید بارگذاری دسته ای Texture در داخل VRayMultiSubTex ایجاد کنید.

دانلود پلاگین وی ری 6

افزایش حفظ انرژی V-Ray Material
رندرفلزات و سطوح بازتابنده خشن را با دقت بیشتری نشان دهید.

دانلود پلاگین وی ری 6

لایه نازک

با گزینه جدید Thin Film موجود در V-Ray Material به راحتی مواد رنگین کمانی مانند حباب های صابون، نشت روغن و موارد دیگر ایجاد کنید.

دانلود پلاگین وی ری

sss سریعتر V-Ray Material

با یک حالت پراکندگی زیرسطحی کاملاً جدید V-Ray Material، مواد شفاف را حتی سریعتر ارائه دهید. بعلاوه، اشیاء نیمه شفاف با low-poly، روان تر نمایش داده می شوند.

مشخصات پلاگین ویری

  • نام فارسی : دانلود پلاگین، ویری 6 برای تری دی مکس 2018_2023
  • نام انگلیسی : V-Ray Advanced 6.00.04 for 2018_2023 3dsmax
  • نسخه : Advanced 6.00.04
  • قابلیت استفاده در نرم‌ افزار : 2018_2023 3dsmax

دانلود پلاگین وی ری 6