پلاگین MultiScatter یک پلاگین فوق العاده کاربردی برای نرم افزار تری دی مکس می باشد. بر اساس فناوری VRayScatter ، این افزونه اکنون از V-Ray ، V-Ray RT ، Arnold ، Mental Ray ، Octane ، Corona ، Maxwell ، FStormRender و سایر موتور رندرها پشتیبانی می کند. MultiScatter به موتورهای رندر اجازه می دهد تا آببجکت های زیادی را به صورت دلخواه تولید کنند.
افزونه ی MultiScatter به موتورهای رندر اجازه می دهد تا مقدار زیادی اشیاء را به صورت آرایه تولید کنند علاوه بر این ویژگی پشتیبانی از سیستم های 64 بیتی به MultiScatter اجازه می دهد که جنگل و یا حتی یک شهر را در یک چشم بر هم زدن ایجاد کند. ارائه سریع زمان ایجاد آبجکت ها با مدیریت RAM بهینه شده ، که این موضوع باعث کارآمدی ایجاد صحنه شده است .
یکی از ویژگی های این پلاگین کمک به رندر سریع آبجکت ها می باشد .در ادامه قصد داریم یکی از پارامتر های خاص MultiScatter نام ببریم که تغییر اندازه و چرخش تصادفی آبجکت ها می باشد. همانطور که در بالا ذکر کردیم ویژگی شاخص این افزونه ، سازاگاری این پلاگین با موتور رندر V-Ray می باشد.
ویژگی های این پلاگین :
- توانایی ایجاد اشیاء زیادی به صورت آرایه ای (صدها هزار و میلیون ها اشیاء)
- ایجاد سریع اشیاء متنوع با مدیریت RAM بهینه شده
- ایجاد تغییرات به صورت تصادفی که شامل مقیاس ، چرخش و آبجکت ها می باشد که در نتیجه کیفیت مطلوبی به دنبال دارد.
- قرار گیری مقیاس آبجکت ها بر اساس bitmap
- پیش نمایش یا preview از زمان واقعی قرارگیری اشیاء
- انواع مختلف پیش نمایش از نما های اجسام
- پشتیبانی 64 بیتی این پلاگین برای نرم افزار تری دی مکس
توجه :
کرک این افزونه فقط برای تری دی مکس 2014 تا 2020 می باشد.
مشخصات :
- نام فارسی : مولتی اسکتر
- نام انگلیسی : Multiscatter v1.0969
- حجم دانلود :
- نرم افزار : 2020-2009 3ds Max
- موتور رندر :FStormRender، V-Ray V-Ray RT ، Arnold ، Mental Ray ، Octane ، Corona ، Maxwell
توصیه:
شما می توانید برای دانلود کردن دیگر پلاگین های فوق العاده به قسمت بلاگ سایت آرچ آرت بروید و دانلود کنید.
With this tool you can Scatter object on top of other object up to 8 level, you can use different object for each level and you can record face to use for each level.
Capability of creating huge amount of objects in array (hundreds of thousands and millions)
Quick rendertime generation of objects with optimized RAM management
Random transformations (scale, rotation) of objects in array
Distribution of objects based on bitmaps or procedural maps
Scaling of objects based on bitmaps or procedural maps
Realtime viewport preview of objects placement
Different types of viewport preview of objects
Special procedural map the MultiScatterTexture
64-bit support