Crystal CG یکی از کامل ترین و محبوب ترین مجموعه های انواع صحنه های آماده معماری در فتوشاپ برای طراحی های خارجی و طراحی نمای ساختمان می باشد. فایل های PSD لایه باز مناسب برای درک بهتر مفاهیم پست پروداکشن و تکنیک های آن می باشد. این فایل همراه با انواع مدل ها، تکسچر، متریال ، سایه ، نورپردازی و انواع  پرسوناژ های آماده از قبیل انسان ، ماشین و … در یک صحنه خارجی می باشد.

1552456301 1

1552456306 2

 

محتوا :

با استفاده کردن از فایل های Crystal CG و با یادگیری تکنیک های آن شما می توانید یک رندر ساده را تبدیل به یک رندر خارق العاده کنید! اگر به دنبال خروجی های با کیفیت با سرعت بالا در نرم افزار فتوشاپ هستید فقط کافیست عناصر موجود در این مجموعه را در صحنه خود قرار دهید. اغلب مدل سازان و تصویر سازان نرم افزار های سه بعدی مانند 3dsMAx به تنهایی با استفاده از این نرم فزار ها نمی توانند به خروجی مناسب دسترسی پیدا کنند و گاها مسیر بسیار طولانی و زمان بری را باید طی کنند که با استفاده از این فایل ها در نرم افزار photoshop به مسیری کوتاه و خروجی مورد نظر می رسید . از این آبجکت می توانید در طراحی های خارجی ، طراحی نمای ساختمان و … استفاده کنید. این فایل شامل دو صحنه روز و شب می باشد.

  • نام فارسی :  کریستال CG شماره 106
  • نام انگلیسی : CRYSTAL CG – VOL.106
  • حجم دانلود :  1.09 GB
  • نرم افزار : Photoshp
  • فرمت :   PSD
  • سازنده : CRYSTAL CG

 

توصیه :

توصیه می شود که آموزش های پست پروداکشن را حتما ببینید.

موارد استفاده :

این صحنه های آماده کاربرد زیادی برای طراحی های خارجی ( ایجاد صحنه هایی که از عناصر خارجی استفاده می شود) دارد و اغلب توسط کاربران حرفه ای نرم افزارهای سه بعدی مانند 3dsMax  و نرم افزار فتوشاپ ،از جمله معماران ، تصویر سازان ، هنرمندان CG این مجموعه با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد.

 

a collection of 3D-scenes of architecture, exteriors. These are professional architectural compositions with adjacent areas of the landscape. Scenes have customized materials, lighting, render settings and all the necessary textures.


لینک های دانلود :