خیلی وقت ها زمانی که صحبت از پست پروداکشن می شود افراد فکر می کنند که این فرایند باید فقط توسط نرم افزار فتوشاپ انجام شود اما همونطوری که گفتم , پست پروداکشن به مجموعه ای از فرایند هایی گفته می شود که تصویر و یا ویدیو را همراه با تغییرات ( گاها زیاد ) بهبود ببخشد.

توی این آموزش ما در نظر داریم در ادامه ی جلسه ی گذشته مباحث تکمیلی در مورد فلرهای نوری ( Lens Flare ) و  Volume Light را آموزش دهیم.

اکثرا زمانی که صحبت از فلرهای نوری ( Lens Flare ) و Volume Light می شود افراد فکر می کنند که باید این دو تکنیک را فقط در نرم افزار تری دی مکس یا پلاگین ویری و یا هر پلاگین رندر دیگری به وجود بیاوریم , اما همانگونه که در جلسه ی گذشته دیدید , برای این منظور ما می توانیم از نرم افزار هایی مانند فتوشاپ و افتر افکت و دیگر نرم افزار ها استفاده کنیم.

توی این آموزش با استفاده از gradiant ADJ نرم افزار فتوشاپ و تکنیک های کامپوزیت ( ترکیب تصاویر ) ( پست پروداکشن ) ما هم Volume Light های خطی و هم فلر های نوری را به وجود می آوریم.

در زیر چند نمونه از Lens Flare و  Volume Light را می بینیم : 

1551768935 ssdww2233

1551769136 dasdasdasdaw4345235345

محتوا :

در این آموزش با استفاده از تکنیک های کامپوزیت و استفاده از ادجاستمنت ها ( ترکیب تصاویر ) شما به راحتی می توانید Lens Flare  و  Volume Light را به وجود آورید.

با استفاده از این آموزش شما هم تکنیک های مربوط به پست پروداکشن و هم تکنیک های خود نرم افزار فتوشاپ را یاد میگیرید.

دانلود براش مورد استفاده در این آموزش :

برای دانلود براش فقط کافی است روی این لینک کلیک کنید.

مدت زمان این ویدئو تقریبا 23 دقیقه می باشد.