شاید در مرحله نخست مدل سازی و رندرینگ صحنه های خارجی ، کار دشوار و پیچیده ای به نظر برسد اما شما با استفاده از این آموزش می توانید روند آموزشی طراحی های خارجی را به صورت گام به گام و آسان یاد بگیرید. استفاده از این آموزش مهارت شما را از قبیل مدل سازی احجام پیچیده و همچنین نحوه استفاده و کاربرد ویرایشگر ها (Modifiers) در نرم افزار 3ds Max بالا می برد. این مجموعه چالش های منحصر به فردی را در پروژه های مقیاس بزرگ مانند این صحنه نشان می دهد. در این مجموعه صحنه نهایی در نرم افزار 3ds Max و فایل فتوشاپ با آموزش همراه است.

45

محتوا :

در این آموزش مباحث کامل طراحی صحنه خارجی را یاد بگیرید ، متریال های با کیفیت VRay را بسازید و تنظیمات روشنایی مورد نظر را برای صحنه های روز و شب فرا بگیرید. شما همچنین با پست پروداکشن در فتوشاپ آشنا می شوید. تمامی مراحل به صورت جزء به جزء و کامل توضیح داده شده است. در این آموزش با استفاده از تکنیک های مختلف شما به راحتی می توانید یک رندر کاملا معمولی را تبدیل به یک رندر فوق العاده کنید. همچنین در این محتوای آموزشی از تکنیک های مدل سازی سریع و دقیق با پرکردن تمام سطوح با جزئیات استفاده شده است. با تماشای این آموزش، خود را به یک شخصیت CG تبدیل کنید. استفاده از این آموزش مهارت شما را در زمینه های مختلف از قبیل ساخت و ساز احجام ساده و پیچیده در نرم افزار تری دی مکس  بالا می برد. در این آموزش برخی از راهننمایی های شخصی مدرس و ترفندها برای سرعت بیشتر و نتایج بهتر و همچنین نحوه پست پروداکشن بر روی رندر را آموزش خواهید دید. اگر قصد دارید با موتور رندر VRay آشنا بشید این آموزش را از دست ندهید.

مباحث آموزشی این مجموعه :

  1. معرفی و بررسی پروژه
  2. ایده در حال توسعه
  3. راه اندازی صحنه سه بعدی پایه
  4. تنظیمات VRay proxies and dome lighting
  5. آماده سازی دوربین و pproximate camera matching
  6. آماده سازی رندرینگ با تنظیمات اصلی
  7. ایجاد رندر های پیشرفته به عنوان رندر های نهایی
  8. راه اندازی فتوشاپ
  9. استفاده از render_elements ها belend
  10. ترکیب منابع مختلف عکاسی
  11. ایجاد و استفاده از براش های custom
  12. جزئیات و کامپوزیت
  13. ادامه به جزئیات compose,and paint depth
  14. روشنایی دراماتیک و effects های دو بعدی
  15. درجه بندی رنگ
  16. ادامه جزئیات و درجه رنگ
  17. اضافه کردن عناصر دراماتیک

 

توصیه :

توصیه می شود تمامی دوره های  مدل سازی ، رندرینگ وفتوشاپ  را مشاهده کنید.

  • نام فارسی آموزش مدل سازی و رندرینگ یک صحنه خارجی CompAerScene
  • نام انگلیسی Dt CompAer Scene in Photoshop 3dsMax 
  • حجم دانل ود :  1.47GB
  • نرم افزار  :3ds Max photoshop
  • زبان آموزش  : انگلیسی
  • سازنده : Digital-Tutors
  • پلاگین : VRay

موارد استفاده :

این آموزش برای معماران ، طراحان نما ، شهر سازان ، هنرمندان CG و کاربران حرفه ای نرم افرار مکس , پلاگین VRay مورد استفاده قرار می گیرد.


لینک های دانلود :