به عنوان طراح، اگر وقت ایجاد متریال خود را ندارید، می توانید از این مجموعه استفاده کنید. ما یک مجموعه جذاب از بافت های فوق العاده برای شما در پروژه های طراحی قرار داده ایم. DesignTNT یکی از مناسب ترین نام ها را برای مجموعه خود انتخاب کرده است، زیرا بسته های طراحی آنها بسیار کامل و جذاب است و آنها به نقطه انفجار می رسند. این تکسچر ها کاربرد زیادی در رشته معماری و طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی نما دارند. اگر شما یک کاربر 3D Max هستید پرتال اموزشی  آرچ‌آرت این مجموعه کاربردی را به شما پیشنهاد می کند.

1552808168 designtnt brick wall textures set large

 

محتوا :

در این بخش مجموعه ای کاربردی شامل 20 بافت زیبای آجر های ساده ، رنگی ، کثیف مخصوص دیوار را برای شما آماده دانلود قرار دادیم. DesignTNT – Textures یک مجموعه عظیم بافت با کیفیت بالا برای طراحی و طراحان است. مجموعه TNT شامل سنگ، آجر، سنگ تراشی، چوب، گچ، سیمان، سطوح مختلف، کاغذ و پارچه، بافت گرانج، چرم، الگوها ، تکسچر های معماری می باشد که ما مجموعه Brick wall textures set 1 را برا ی شما قرار داده ایم.

  • نام فارسی : مجموعه شماره یک تکسچر های آجر دیواری تی ان تی
  • نام انگلیسی : Design TNT Brick wall textures set 1
  • حجم دانلود :  187MB
  • فرمت :    JPG File (.jpg)
  • تکسچر : آجر دیواری
  • رزولوشن میانگین :  6000* 4000
  • سازنده : Design TNT

 

توصیه :

همچنین برای استفاده از دیگر مجموعه های DesignTNT به قسمت بلاگ  سایت معماری archart مراجعه کنید.

 

موارد استفاده :

این تکسچر ها کاربرد زیادی برای ساخت انواع متریال های آجر برای طراحی داخلی و طراحی خارجی دارد و اغلب توسط کاربران حرفه ای نرم افزار 3ds Max ازجمله معماران و هنرمندان CG این مجموعه با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد. این تکسچر ها قابل استفاده در تمام نرم افزار ها مانند Photoshop  و 3dsMax  و تمامی پلاگین ها نظیر V-Ray قابل استفاده می باشند.

DesignTNT – Textures Bundle is a huge collection of high-quality textures for design and designers: stone, brick, masonry, wood, plaster, cement, various surfaces, paper and fabrics, grunge textures, leather, patterns, architectural textures and much more.

لینک دانلود :