نرم افزار Revit به طور خاص برای مدلسازی اطلاعات ساختمان (BIM) ساخته شده است و توسط شرکت Autodesk ارائه شده است. یکی از مهم ترین ویژگی های آن توانمند سازی طراحان و متخصصان برای آوردن ایده و کانسپت به ساخت و ساز با رویکرد مبتنی بر مدل سازگار است. این نرم افزار شامل تمام رشته های (معماری، MEP، و سازه) می باشد. این نرم افزار ابزار های فوق العاده ای را در اختیار معماران و مهندسین عمران قرار می دهد. شما می توانید تمامی جزئیات مورد نظر را در این نرم افزار ایجاد کنید و به راحتی ویرایش کنید. همچنین رویت به شما امکان استفاده هم زمان از محیط دو بعدی و سه بعدی را به شما می دهد و دیگر نیازی نیست نقشه ها را بعد از اتمام کار به یک نرم افزار سه بعدی دیگر مانند 3dsMax انتقال دهید. 

1554356652 4 Market Research foto revit bim 1

1554356659 detailed building design and documentation thumb 900x450 1

1554356662 multidiscipline coordination thumb 900x450 1

1554356673 revit architecture 4848 3

1554356683 RevitLT Single Coordinated Model

1554356691 tianjin architecture design institute hohhot thumb 552x300 1

1554356696 visualization thumb 900x450 1

محتوا :

revit بهبود کلی محیط طراحی را با یک سیستم مدیریت نمای کلی که به طور کامل بازنویسی شده است، به شما امکان می دهد تا از مانیتور های متعدد استفاده کنید. همچنین این نرم افزار شامل قابلیت های مدل سازی پیشرفته برای طراحی و ساخت فولادهای دقیق برای بتن پیش ساخته می باشد. رویت اهمیت زیادی به تکمیل درخواست مشتری می دهد و خواهید دید که بسیاری از به روز رسانی ها در Revit 2019 نتیجه پیشنهادات و نظرات شما در صفحه Revit Ideas است. می دانید که نظر شما به طور مستقیم بر توسعه محصول تاثیر می گذارد. Autodesk Revit Architecture توسط معماران و دیگر متخصصان ساختمان برای کمک به کاهش خطر، به دست آوردن بینش در مورد نحوه انجام ساختمان ها قبل از شروع ساخت، طراحی با کیفیت بهتر و بهبود تحویل پروژه، مورد استفاده قرار می گیرد.

تفاوت اصلی بین نرم افزار  AutoCAD و Revit این است که اتوکد یک نرم افزار طراحی کلی کامپیوتری و نوشتن کامپیوتری است که برای ساخت دقیق نقشه های دو بعدی و سه بعدی استفاده می شود و نرم افزار Revit برای BIM با ابزار متفاوت برای ایجاد مدل های هوشمند 3D از ساختمان ها، که پس از آن می تواند برای تولید مستندات ساخت و ساز مورد استفاده قرار گیرد.

مشخصات :

شرکت سازنده: اتودسک / Autodesk Link to
نام انگلیسی: REVIT
نام فارسی: رویت 

نسخه: v2019
حجم فایل: 5.30 GB گیگابایت
منبع: www.archart.ir / آرچ آرت

 توصیه :

توصیه می شود برای یادگیری دیگر نرم افزار های دو بعدی و سه بعدی آموزش های کامل نرم افزار های AutoCAD و 3dsMax را مشاهده کنید.

نکته :

این نرم افزار با نرم افزار های دیگر نظیر اتوکد و تری دی مکس قابل سازگاری می باشد. 

موارد استفاده :

در ابتدا، Revit در نظر گرفته شد تا معماران و دیگر متخصصان ساختمان را قادر به طراحی و ثبت یک ساختمان با ایجاد یک مدل سه بعدی پارامتریک کند که شامل اطلاعات مربوط به طراحی و ساخت هندسی و غیر هندسی است. همچنین مهندسین برای فعالیت های معماری خود نظیر طراحی داخلی خانه ( دکوراسیون داخلی ) و طراحی خارجی ( طراحی نمای ساختمان و محوطه ) از این نرم افزار استفاده می کنند.

Revit 2019 brings improvements to the overall design environment with a completely re-written view management system that also lets you take full advantage of multiple monitors. … Revit 2019 includes expanded modeling capabilities for detailed steel design and fabrication functionality for precast concrete.

Revit is a single application built for Building Information Modeling with features for architectural design, MEP (mechanical, electrical and plumbing) and structural engineering and construction. Revit is not BIM. … The key word in BIM is “Information”. BIM is centered on models made up of objects.

The main difference is that AutoCAD is a general computer-aided design and drafting software used to create precise 2D and 3D drawings, and Revit is software for BIM (building information modeling) with tools to create intelligent 3D models of buildings, which can then be used to produce construction documentation.

Autodesk Revit Architecture is used by architects and other building professionals to help reduce risk, obtain insight into how buildings will perform before construction begins, develop better quality designs, and improve project delivery.


لینک های دانلود :