مجموعه Distress Texture Pack از تکسچر های طراحی شده برای ساخت انواع متریال در برنامه های گرافیکیی و سه بعدی است. این تکسچر ها کاربرد زیادی در رشته معماری دارند. با استفاده از این تکسچرها به خروجی های بسیار دقیق دست پیدا کنید. تمام تصاویر، از عکاسی موضوع های اصلی گرفته شده و با کیفیت بالا ساخته شده اند. اگر شما یک کاربر نرم افزار فتوشاپ یا 3Ds Max هستید، پرتال آموزشی آرچ آرت این مجموعه را به شما پیشنهاد می کند. این مجموعه دارای تنوع و کیفیت منحصر به فردی است. بافت ها در این بسته با استفاده از روش های مختلف (استفاده از بافت های مختلف نظیر بافت پارچه، پوست کاغذ ، ورق های پلاستیکی و بافت های پوست پوست شده و … ) بوجود آمدند و سپس در فتوشاپ بدون قرار گرفتن بافتی در پشت تکسچر به صورت سیاه و سفید ساخته شده اند. این تصاویر ویژگی های خوبی‌ در کنتراست و کیفیت رنگ دارد.

1557206091 texture ad o

1557206101 page1

1557206106 page2

 

محتوا :

در واقع همان طور که در ابتدای مطلب اشاره شد این مجموعه یکی از با کیفیت ترین مجموعه های تکسچر های گرافیکی متفاوت است . تمامی تصاویر در این مجموعه دارای رزولوشن بالا و با مپ های diffuse می باشند.  این تکسچر ها قابلیت سازگاری با انواع موتور رندر ها نظیر V-Ray را دارا می باشند. این تکسچر ها به عنوان پس زمینه بسیار مناسب هستند و به عنوان پیش زمینه طراحی خود، پوشش کتاب، نقاشی دیجیتال و .. می توان استفاده کرد. ما می دانیم که برخی از کاربران  نیاز به بافت های فوق العاده با وضوح بسیار بالا ندارند زیرا فضای زیادی را روی هارد دیسکشان پر می کنند و یا فقط از این مجموعه ها برای استفاده کارهای هنری برای سایت هایی مانند Instagram انجام می دهند.

از آنجایی که لازم نیست که از تکسچر های فوق العاده با وضوح بالا به عنوان کارهای هنری برای چاپ استفاده کنیم ، بنابراین تکسچر های ساخته شده که در این مجموعه جدید وجود دارد از رزلوشن 5000×6000  پیکسل ساخته شده است. این تکسچر های ایده آل برای طراحی متریال های DIrt هستند و کاربرد زیاد برای مپ های ماسک دارند.در این مجموعه 26 تکسچر در قالب 300 DPI با فرمت JPG برای طراحی های شما موجود می باشد.

به هر حال باید این موضوع را در نظر داشته باشید که یک تکسچر خوب و با کیفیت در کنار تمام ویژگی های خوب، محدودیت‌هایی را هم به همراه می‌آورد.  کمتر تکسچری با این مشخصات و کیفیتی به صورت رایگان عرضه می‌شود و همین موضوع باعث شده تا این مجموعه محبوبیت خیلی خوبی در بین هنرمندان CG آرچ آرت پیدا کند. شما هم می توانید این مجموعه با کیفیت را از آرچ آرت دانلود کنید.

  • نام فارسی : تکسچر های سیاه و سفید مجموعه شماره یک دیسترس تکسچر
  • نام انگلیسی : Distress Texture Pack Vol.1
  • حجم دانلود :  153MB
  • فرمت :   JPG File (.jpg)
  • تکسچر : گرافیکی سیاه سفید
  • رزولوشن :  6000*5000
  • سازنده : Distress Texture

توصیه :

همچنین برای استفاده از دیگر مجموعه های Distress Texture به قسمت بلاگ  سایت معماری archart مراجعه کنید.

نحوه استفاده :

با کشیدن و رها کردن در صفحه material editor نرم افزار 3dsMax می توانید به راحتی از این تکسچر ها استفاده کنید.

با آموزش V-Ray آرچ آرت نحوه ی اصولی استفاده و ویرایش انواع تکسچرها را یاد بگیرید.

موارد استفاده :

این تکسچرها کاربرد زیادی برای ساخت انواع متریال های گرافیکی و ساخت متریال های Dirt برای طراحی داخلی و طراحی خارجی دارند و اغلب توسط کاربران حرفه ای نرم افزار 3ds Max از جمله معماران این مجموعه با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد. این تکسچر ها قابل استفاده در تمام نرم افزار ها مانند Photoshop ، 3dsMax و تمامی پلاگین ها نظیر V-Ray قابل استفاده می باشند.

The textures in this pack were created by hand using various methods (textured cloth, sandpaper, peeling apart plastic sheets…etc etc) then optimized in photoshop to be a crisp black and white without any texture of the original paper left behind. These textures are ideal for apparel design and all the letters in the cover image were created using different textures from this pack. 26 textures in total in 300 DPI .jpg format.

How can I unzip product files?
PC: To extract a single file or folder, double-click the compressed folder to open it. Then, drag the file or folder from the compressed folder to a new location. To extract the entire contents of the compressed folder, right-click the folder, click Extract All, and then follow the instructions.

Mac: Double click the .zip file, then search for the product folder or product file.


لینک دانلود :