اگر شما به عنوان یک کاربر حرفه ای وقت جستجو برای یافتن تکسچر های مناسب را ندارید، می توانید از این مجموعه استفاده کنید. ما یک مجموعه جذاب از بافت های فوق العاده برای شما در پروژه های طراحی قرار داده ایم. DesignTNT یکی از مناسب ترین نام ها را برای مجموعه خود انتخاب کرده است، زیرا بسته های طراحی آنها بسیار کامل و جذاب است و آنها به نقطه انفجار می رسند. این تکسچر ها کاربرد زیادی در رشته معماری و طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی نما دارند. اگر شما یک کاربر 3Ds Max هستید پرتال اموزشی آرچ‌آرت این مجموعه کاربردی را به شما پیشنهاد می کند.

محتوا :

در این بخش مجموعه ای کاربردی شامل 13 بافت بتن و سیمان را برای شما آماده دانلود قرار دادیم. DesignTNT – Textures یک مجموعه عظیم بافت با کیفیت بالا برای طراحان است. مجموعه کامل TNT شامل سنگ، آجر، سنگ ، چوب، گچ، سیمان، سطوح مختلف کاغذ و پارچه ، چرم ، الگوها ، تکسچر های معماری می باشد که ما مجموعه Concrete Textures Set 2 را در این فایل برای شما قرار داده ایم.

  • نام فارسی : مجموعه شماره دو بتن و سیمان مجموعه Design TNT
  • نام انگلیسی :  Design TNT Concrete Textures Set 2
  • حجم دانلود :  199MB
  • فرمت :  JPG File (.jpg)
  • تکسچر : انواع بتن و سیمان
  • رزولوشن میانگین :  4000* 6000
  • سازنده : Design TNT

 

توصیه :

همچنین برای استفاده از دیگر مجموعه های DesignTNT به قسمت بلاگ سایت معماری archart مراجعه کنید.

نحوه استفاده :

با کشیدن و رها کردن ها در صفحه material editor می توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید.

موارد استفاده :

این تکسچر ها کاربرد زیادی برای ساخت انواع متریال های متنوع بتن  برای طراحی خارجی دارند و اغلب توسط کاربران حرفه ای نرم افزار 3ds Max از جمله معماران و هنرمندان CG این مجموعه با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد. این تکسچرها قابل استفاده در تمام نرم افزار ها مانند Photoshop ، 3dsMax  و تمامی پلاگین ها نظیر V-Ray  می باشند.

DesignTNT – Textures Bundle is a huge collection of high-quality textures for design and designers: stone, brick, masonry, wood, plaster, cement, various surfaces, paper and fabrics, grunge textures, leather, patterns, architectural textures and much more.


لینک دانلود :