Frischluft Lenscare یک پلاگین از کمپانی Frischluft می باشد. با استفاده از این پلاگین پر کاربرد به راحتی می توانیم افکت های بلور دوربین و افکت های عمق میدان را بر روی تصاویر انجام دهیم.  اگر شما نیاز به انعطاف پذیری بیشتری در پردازش 2 بعدی دارید، Lenscare یک انتخاب عالی است. استفاده از این پلاگین می تواند شما را از دردسر های رندر 3D خلاص کند. Lenscare به عنوان پلاگین برای Adobe After Effects و برنامه های سازگار با فتوشاپ قابل دسترس است.

1559367805 FL SS 5

1559367825 3dblur

1559367842 JamDigitalComparison

1559367851 lamps1

1559367858 frischluft lenscare banner

محتوا:

برای استفاده از این پلاگین با مقوله های Depth of Field ، Out of Focus ، Speed، Quality ، Issues برخورد می کنیم.  عمق میدان (DOF) در تمام دستگاه های optical واقعی تا حد معینی اتفاق می افتد. این به شدت در عکاسی و فیلم به عنوان المنت style مورد استفاده قرار می گیرد.در گرافیک کامپیوتری، DOF معمولا با تکنیک های ردیابی اشعه تولید می شود که زمان رندر را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. برای محاسبات DOF نیاز به عمق بافر می باشد.

مشخصات :

  • نام فارسی : پلاگین فریشلافت لینسر برای نرم افزار افتر افکت
  • نام انگلیسی : Frischluft Lenscare 1.47 for After Effects And Photoshop
  • حجم دانلود: 2.3MB
  • نسخه  : 1.47 برای ویندز
  • سازنده : Frischluft

توصیه:

اگر شما یک کاربر حرفه ای هستید پیشنهاد می کنیم حتما آموزش استفاده از این پلاگین را ببینید.

موارد استفاده:

این پلاگین برای افکت های بلور دوربین و افکت های عمق میدان توسط کاربران حرفه ای نرم افزار های 3dsMax و After Effect مورد استفاده قرار می گیرد .

Lenscare moves depth of field and out of focus generation to post production. If you need high quality camera blurs with the flexibility of 2d post processing, Lenscare is a great choice. It can get you rid of long extra 3d rendering times. The key aspect during the development of these filters was to match the real thing as good as possible. Lenscare is available as plugins for Adobe After Effects and Photoshop compatible programs.


لینک دانلود :