Autodesk 3ds Max از قدرتمند ترین نرم افزارهای طراحی مدل های سه بعدی و انیمیشن سازی و همچنین رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری هست این نرم افزار توسط کمپانی معروف Autodesk عرضه شده است. تری دی مکس دارای امکانات گسترده با قابلیت کار نسبتا ساده را دارا می باشد ، همچنین قابلیت پلاگین پذیری آن باعث می شود شما امکانات دلخواه را به آن اضافه کنید.

 

 

روش نصب:

در این ویدئو قصد داریم روش نصب بالا ترین ورژن 3D MAX که 3D MAX 2020 می باشد را به شما آموزش دهیم.

 

  • برای نصب تری دی مکس در شروع باید روی گزینه Autodesk_3ds_Max_2020_EFGJKPS_Win_64bit_001_002.sfx.exe کلیک کنید تا نرم افزار وارد مرحله نصب شود.
  • پنجره ای که برای شما باز می شود، (بصورت پیش فرض نصب نزم افزار در درایو C قرار دارد ) O.K کتید.
  • در این قسمت میتوانید نصب را آغاز کنید در نتیجه در صفحه ای که برای شما باز می شود سه گزینه دارد. شما گزینه INSTALL را انتخاب کنید تا نرم افزار نصب شود.
  • بعد از نصب برای شما پنجره ای باز می شود که اول باید متن را مطالعه کرده و بعد بر روی گزینه accept کلیک کنید.

بعد از این که بر روی گزینه accept کلیک کردید. میتوانید بر روی گزینه next کلیک کنید تا به مرحله بعدی از نصب این نرم افزار بروید.

  • در این قسمت از نصب باید از پنجره ی باز شده خارج شوید .
  • نرم افزار را باز کنید. برای شما صفحه ای باز می شود روی  گزینه ای به نام Use a network licence  کلیک کنید با باز شدن صفحه جدید و زدن روی گزینه activate به ادامه مراحل نصب بروید.
  • در این قسمت از کار باید کد را از داخل فایل نصبی نرم افزار(installtext) در قسمت serial number وارد کنید.

و در قسمت بعد کد را از داخل فایل product key کپی کنید و وارد کنید.

و در ادامه روی گزینه next کلیک کنید تا به مرحله بعد  نصب راه پیدا کنید.

  • گزینه اول request code  می باشد که باید از روی صفحه کپی کنید تا در قسمت بعدی بتوانید در قسمت kegen  از آن استفاده کنید.

سپس  گزینه I have an activation code from autodesk را فعال کنید تا یک جدول برای شما باز شود.

  • حال به فایل Autodesk.Keygen بروید  بر روی گزینه KEGEN  کلیک راست کنید و گزینه run as administrator را بزنید.صفحه ای برای شما باز می شود.

متن کپی شده در صفحه قبل را در قسمت request آن را paste کنید و سپس روی گزینه ی generate کلیلک کنید و در قسمت activation  به شما کدی را می دهد آن را کپی کرده و به صفحه قبل برگدید.

متن را داخل جدول paste کنید. در ادامه گزینه next  را بزنید.

نصب نرم افزار شما به پایان رسید. شما می تواند با مشاهده فیلم به راحتی مراحل نصب را ببینید و نرم افزار را نصب کنید..

برای دانلود نرم افزار روی این لینک کلیک فرمایید.

توصیه:

شما می توانید با گذراندن دوره های آموزشی تری دی مکس  آرچ آرت  تمامی احجام را، چه به صورت نرم  چه به صورت گوشه دار  مدلسازی کنید و هر انچه که در ذهن دارید و در اطرف خود می بینید را سه بعدی کنید.

موارد استفاده:

نرم افزار تری دی مکس برای معماران، طراحان و گرافیست ها بسیار کاربردی می باشد. از این برنامه می توان برای پیش نمایش طراحی بنا ها، طراحی داخلی و بسیاری از احجام استفاده کرد. این نرم افزار از  تبدیل پلان های ترسیم شده در نرم افزار اتوکد نیز پشتیبانی می کند که برای معماران اهمیت بسیار بالایی دارد.. تری دی مکس به ما این فرصت را می دهد تا هر آنچه را در ذهن داریم سه بعدی کنیم و برای مخاطب خود به نملیش بگذاریم.