گاهی اوقات با بالا رفتن حجم آبجکت های موجود در صحنه، رم کامپیوتر یا لپ تاپ پر می شود و به سختی می توان با نرم افزار کار کرد. در این آموزش رایگان نحوه سبک کردن فایل های تری دی مکس را آموزش می بینید و می توانید به سادگی این مشکل را برطرف کنید.

 


1565764494 p1

1565764501 p2

1565764508 p3

محتوا:

همانطور که همه ی شما می دانید نرم افزار تری دی مکس یک نرم افزار بسیار قدرتمند در طراحی سه بعدی می باشد که طراحان و انیمیشن سازان زیادی از آن استفاده می کنند. ممکن است شما در حین کار به پروژه ی داخلی و یا خارجی بزرگی برخورد  کنید و نیاز داشته باشید  تا آبجکت های زیادی استفاده کنید. که این کار باعث می شود حافظه RAM شما بالا برود، سیستم به کندی کار کند و  سرعت نرم افزار شما پایین بیایید. برای اینکه شما با این مشکل مواجه نشوید. ما در این ویدئو به شما آموزش داده ایم که چگونه حجم آبجکت های خود را پایین بیاورید تا بتوانید سرعت سیستم خود را بالا برده  و بتوانید با نرم افزار به راحتی کار کنید.

 

توصیه :

ما به شما همراهان عزیز توصیه می کنیم که ویدئو های آموزشی 3D MAx  و فتوشاپ را درقسمت بلاگ سایت archart دنبال کنید. که می توانید با کمک این آموزش ها مهارت خود را بالا ببرید.

 

موارد استفاده :

شما می توانید با آموزش این ویدئو، پروژه های بزرگ را انتخاب کرده و بدون هیچ نگرانی آبجکت های زیادی را وارد پروژه خود کتید.

مدت زمان این ویدئو تقریبا 11 دقیقه می باشد.