با استفاده از این اسکریپ در نرم افزار تری دی مکس می توانید انواع پله را به سادگی مدل سازی کنید. مهمترین خصوصیت این پلاگین این است که از روی نقشه های دوبعدی، پله های سه بعدی ایجاد می کند. در این صورت دوستانی که نقشه های پله را دارند و یا از نرم افزار دیگر مانند autocad به 3ds Max وارد کرده اند میتوانند به راحتی نقشه های خود را از طرح دوبعدی مدل سازی کنند. اسکریپ Create Stair بسیار ساده و آسان است. کافی است که چند دقیقه وقت برای آن بگذارید تا به تمام جوانب آن مسلط شوید.

1567919839 stairs2

1567919847 cs44

1567919859 id8 create stairs

 

محتوا:

Create Stairs امکان پشتیبانی از پله هایی با بیش از دو پاگرد را نیز میسر میکند. همچنین امکان ساخت پله ها با صدها پله را بدون محدودیت در اختیار کاربران قرار خواهد داد. طرح های پیچیده ای را که میتوان با این اسکریپت ایجاد کرد بسیار جالب توجه است. امکان ساخته پله های منحنی و چند ضلعی با استفاده از آن  به سادگی انجام خواهد گرفت. این اسکریپت نیاز به تخصص در 3ds Max ندارد ، هر کاربر مبتدی به سادگی میتواند پلان پله های خود را به سه بعدی آن با جزییات بالا و تنظیمات دلخواه تبدیل کند ، تنظیمات شامل تعیین ارتفاع پله ، ضخامت کف پله ، میزان گردی لبه کف پله ، بیرون زدگی سنگ کف پله از جلو و پهلو ها به صورت مجزا ، انتخاب نوع نرده ، ارتفاع و تعداد و نسبت دادن شکل دلخواه به اجزای نرده ( نرده های افقی بالا ، پایین ، میانی و عمودی).

 

  • نام فارسی : اسکریپت ساخت پله
  • نام انگلیسی: Create Stair
  • حجم دانلود :
  • نرم افزار: 3dsMax

 

توصیه :

توصیه ما به شما این است که ویدئو آموزشی مربوط به استفاده از این اسکریپ را در قسمت بلاگ وب سایت آرچ آرت مشاهده نمایید تا نحوه استفاده از آن را به صورت رایگان آموزش ببینید.

 

موارد استفاده :

این اسکریپت یکی از اسکریپت های بسیار پر کاربرد در مدل سازی پله می باشد. با استفاده از این اسکریپت در نرم افزار 3Ds Max شما می توانید انواع مدل پله در پروژه های خود مدل کنید.

 

 

With this script you can easily stairs into the 2D to 3D.

The scripting capabilities:

1. Easy

2. An installation on 2009 and above versions (normal & design)

3. A plan of step with the most detailed three-dimensional

4. Making three steps: Open, Close & Box

5. Production Fences fully parametric

6. Making steps forehead fully parametric

7. Adjust the step height and stepping stones

8. ID materials classified as eight ID

9. Apply a Multi Sub Object material with appropriate nomenclature


لینک دانلود :