در این ویدئوی آموزشی می خواهیم طریقه ساخت متریال آب  را در نرم افزار تری دی مکس به شما آموزش دهیم. زمانی که شما می خواهید در نرم افزار تری دی مکس و پلاگین Vray متریال مربوط به آب را بسازید بسته به شرایط آبی که وجود دارد روش ساخت متریال متفاوت است. یعنی برای ساخت متریال آب راهکارهای مختلفی وجود دارد که دراین آموزش یکی از ابتدایی ترین راهکارها را می خواهیم به شما آموزش بدهیم و قطعا در ویدئوهای بعدی راهکارهای دیگر را به شما آموزش خواهیم داد.

1569741643 Capture

1569741720 Capture 02

1569741740 Capture 04

 

محتوا :

در ابتدا برای ساخت متریال آب یک Vraymtl تعریف می کنیم و در ادامه فقط کافی است که Reflect و Refract را روی پایین ترین سطح قرار دهیم . آبی که با این روش ساخته می شود یک آب کاملا ساکن است. اگر بخواهیم حالت های مختلف آب را ایجاد کنیم  که حرکت آب بیشتر باشد باید از مپ Noise برای Bump و از مپ Dent برای Reflect استفاده کنیم. لطفا کارهای خوب خودتان را برای ما ارسال کنید و هر سوالی که داشتین از ما بپرسید تا کارشناسان ما در کوتاهترین زمان به شما پاسخ دهند.

توصیه :

ما در وب سایت آرچ آرت بیش از 1400 دقیقه آموزش رایگان برای شما قرار داده ایم که شما می توانید با رفتن به قسمت بلاگ آن ها را مشاهده نمایید تا بتوانید خروجی های بسیار خوبی از پروژه های خود بگیرید. در ضمن شما می توانید سوالات خود را به صورت کامنت در انتهای صفحه مطرح نمایید.

موارد استفاده :

از این آموزش می توانید در لندسکیپ ، فضای سبز و در طراحی های داخلی و خارجی خود استفاده نمایید.

مدت زمان این ویدئو تقریبا 21 دقیقه است.