آموزش « فرسایش احجام » با « اسکریپت Polydamage » در تری دی مکس

اگر به احجام اطراف خود نگاه کنید متوجه می شوید که در طبیعت هیچ چیز به صورت کامل نیست بنابراین  اضافه کردن صدمه به مدل های شما باعث می شود که آنها واقعی تر به نظر برسند. اسکریپت PolyDamage یک جایگزین سریع برای آسیب رساندن به صورت دستی  PolyDamage می باشد.

 

 

محتوا:

PolyDamage به سرعت باعث آسیب دیدن گوشه ها و لبه ها می شودکه می توان برای  به دیوارهای بتونی ، زمین ، سنگ ، ستون و... اعمال کرد. شما می توانید میزان صدمه،  تخریب ومیزان نرم و گوشه دار بودن کار را و  بسیاری از پارامتر های دیگری که در تنظیمات دارد به صورت دستی تنظیم کنید تا به خروجی مورد نظر برسید و حالت نرم بودن و یا گوشه دار بودن تخریب  لبه های حجم را را نیز می توانید.

 

شما می توانید برای استفاده از این اسکریپت فوق العاده به قسمت بلاگ سایت archart بروید و به راحتی آن را دانلود کنید و سپس بعد از دانلود آن را از حالت فشرده خارج کرده و و در انتها، تنها با کلیک و درگ کردن در محیط نرم افزار مانند تری دی مکس می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

 

توصیه :

شما می توانید برای کسب کردن مهارت های بیش تر در نرم افزار های مختلف به قسمت بلاگ سایت archart  بروید و از ویدئو های آموزشی ما استفاده کنید.

توصیه ی می کنیم که حتما آموزش مدلسازی کدو هالوون که بسیار زیبا و شیرین است را از دست ندهید.

 

پیوست :

برای دانلود آخرین نسخه این اسکریپت روی لینک زیر کلیک فرمایید.

polyDamage

 

موارد استفاده :

با استفاده از این آموزش چر کاربر می توانید کارهای خود را به واقعیت نزدیک کنید. همین جزییات است که می تواند کار شما نسبت به دیگران خاص تر باشد.

مدت زمان این ویدئو تقریبا 11 دقیقه است.