براش در نرم افزار فتوشاپ یک ابزار فوق العاده کاربردی و استفاده از آن بسیار شیرین می باشد. ابزار براش یک ابزار نقاشی اساسی است، که شما را قادر می سازد به سرعت بتوانید در کوتاه ترین زمان یک اثر هنری غنی خلق کنید.  در این مجموعه براش های بسیار جذابی را از قلموهای آبرنگی و لکه های خیس برای شما عزیزان قرار داده ایم.

1575186103 DS

1575185379 Z

1575185358 3

1575185313 1

1575185344 2

محتوا:

با استفاده از براش های مختلف می توانید از طرح ها و ویژگی های خاص انواع قلمو ها در طر های خود استفاده کنید و حال و هوای عکس ها و طرح ها و حتی رندر های خود را دگرگون کنید. براش خیس و یا آبرنگی برای شما هم این امکان را می دهد تا در کوتاه ترین زمان طرح های خاصی که مد نظر دارید را به وجود بیاورید. این مجموعه با فرمت ABR می باشد که ب راحتی می توانید در نرم افزار فتوشاپ اضافه و استفاده کنید.

  • نام فارسی :  براش آبرنگ
  • نام انگلیسی : Watercolor  brush
  • حجم دانلود :
  • نرم افزار : Photoshop

موارد استفاده :

اغلب کاربران نرم افزار فتوشاپ از براش ها استفاده می کنند. معماران و طراحان از این براش ها برای زیبا کردن تصویر و حتی  می توانند با دانلود  این براش ها از آن در طراحی های مختلف تبلیغاتی و تجاری خود استفاده نمایید.

توصیه :

شما می توانید انواع براش های مورد نیاز در نرم افزار Photoshop را در قسمت بلاگ وب سایت www.archart.ir دانلود و استفاده کنید.

همچنین شما می توانید ویدئو آموزشی طریقه ی استفاده از این برای را در این لینک مشاهده فرمایید.

راستی آموزش رایگان (Sharp کردن لبه در فتوشاپ) پست پروداکشن را از دست ندهید.


لینک دانلود :