در این آموزش سعی شده که با استفاده از نرم افزار 3Ds Max به ساده ترین روش ها ستون مورد نظر را مدل سازی کرد. قطعا همه ی ما می دانیم که در هر نرم افزار مدل سازی به دلیل وجود آزادی عمل , ما می توانیم هر موضوع را به روش های مختلف مدل سازی کرد.در این آموزش کوتاه شما یاد می گیرید که چگونه یک ستون را در نرم افزار 3Ds Max به راحتی مدل سازی کنید. با آرچ آرت متخصص شوید.

1575966375 01

1575966639 02

1575966656 03

1575966710 04

 

محتوا :

برای مدل سازی کردن هر موضوع در محیط تری دی مکس راهکارهای مختلفی وجود دارد و شما می توانید از روش های مختلف مدل سازی خود را انجام دهید.  برای این ستون ما  از گزینه chamfercylander استفاده می کنیم و با تبدیل کردن آن به Editable poly قسمت های از آن را حذف می کنیم. در ادامه می بینید که چگونه با استفاده از فرامین ساده مانند slice, symmetry و… قاشقی های ستون را توانسته ایم مدل کنیم. در ادامه تعدای کپی از قاشقی ها می گیریم و با استفاده از Collapse selected موضوعات را به همدیگرAttach می کنیم. سپس vertexها را به یکدیگر weld می کنیم و در ادامه چون ماهیت کار را عوض کرده ایم با اعمال Reset Xform کل حجم را تثبیت می کنیم. بعد از آن با اضافه کردن bend modifier موضوع را شروع به خم کردن می کنیم و سپس با اعمال  symmetry ستون را قرینه می کنیم. پایه ستون و سر ستون را از روش های مختلفی می توانید مدل کنید که ما در این آموزش تنها از یک روش استفاده کرده ایم. شما روش های مختلفی را می توانید به کار ببرید و به بهترین جواب برسید. می بینید که مدل سازی این ستون اصلا کار سختی نیست و ما خیلی راحت و سریع توانستیم آن را مدل کنیم.

توصیه :

توصیه ما این است که دوره های آموزشی که برروی سایت موجود است را حتما ببینید زیرا در رابطه با تمام نکات و تکنیک ها صحبت کرده ایم . پس حتما اگه علاقه مند به تری دی مکس هستید از ویدئوهای آموزشی استفاده نمایید زیرا آموزش های ما فوق العاده هستند.

موارد استفاده :

با استفاده از این آموزش می توانید مهارت خود را در مدل سازی کردن بالا ببرید و بتوانید از این مهارت ها در طراحی های داخلی و خارجی خود استفاده نمایید.

مدت زمان این ویدئو تقریبا 13 دقیقه است.