مدلسازی احجام مختلف راه و روش های متفاوتی دارند. ما در این ویدئو می خواهیم طریقه ی ساخت یک بشکه ی چوبی را به روش های مختلف در نرم افزار تری دی مکس به شما آموزش بدهیم. بهتر است برای مدلسازی هرحجم راه های مختلف آن را بررسی کنید و سپس بهترین و ساده تربن راه را برای خود انتخاب کنید تا بتوانید در کوتاه ترین زمان به خروجی مورد نظر دست یابید.
محتوا:
در این بخش با دو روش از مدلسازی بشکه چوبی آشنا می شوید ابتدا با ترسیم یک سیلندر و تعیین کردن segmentبه تعداد نیاز آن ها را به عنوان الوار بشکه در نظر گرفته ایم سپس با یکسری از تنظیمات نظیر chamfer به آن ها جزییات دادیم و با استفاده از فرمان بسیار پرکاربرد ffd استفاده کردین تا بتوانیم حجم خود را شکل دهیم. اما در روش بعد با ترسم یک box و استفاده از arrayو bend حجم را بدست آوردیم. اما همانطور که همه ی شما عزیزان می دانید جزییات است که می تواند به کار ما کیفیت بدهد. و ما هم با اعمال کردن جزییات در انتهای فیلم کار را تکمیل کردیم و به یک خروجی بسیار زیبا رسیده ایم.
توصیه :
خوب است بدانید گروه آرچ آرت برای شما آموزش های بسیار زیادی را در نظر دارد و شما میتوانید از آموزش های بعدی این مجموعه در قسمت بلاگ سایت آرچ آرت به صورت رایگان استفاده کنید.
موارد استفاده :
شما می توانید با مدل کردن احجام اطراف خود مهارت خود را بالا ببرید. سه بعدی کردن احجام های مختلف باعث می شود که ذهن شما برای طراحی باز شود.
مدت زمان این ویدئو تقریبا 32 دقیقه است.