اسکریپت Relink Bitmap یک اسکریپت فوق العاده برای پیدا کرن فایل های گم شده Bitmaps, VRayMeshes, Mental Ray Proxies, VRayHDRI, IES می باشد. با استفاده از این اسکریپت بینظیر شما می توانید تمام نور های IES ، تصاویر HDRI ، تکسچر ها و … را در کوتاه ترین زمان در فولدر مورد نظر جستجو و به صحنه برگردانید.

1579413671 Untitled

1579413678 Untitled1

1579413685 Untitled2

محتوا:

 تا حالا برای شما پیش آمده که تکسچر های شما در نرم افزار lose تری دی مکس  شده باشند و آبجکت های پروژه شما دیگر تکسچری براشون تعریف نشده نباشه،  نه تنها تکسچر بلکه ممکنه تصاویر HDRI ، نورهای IES و … هم lose شده باشند اما گروه آموزشی آرچ آرت برای شما کاربران عزیز راهی را آموزوش می دهد تا در کوتاه ترین زمان آنها را برگردانید. شما می توانید به راحتی پلاگین Relink Bitmap 3dsmax را که برای نرم افزار تری دی مکس 2018-2013 قابل استفاده است را از سایت آرچ آرت دانلود کنید و به روشی که در فیلم برای شما کاربران عزیز گفته ایم آن را نصب کرده و سپس با فعال کردن اسکریپت و  معرفی آدرس  به راحتی تمامی تکسچر ها را برگرداند.

 

موارد استفاده:

Relink Bitma   می تواند برای بسیاری از  افراد حرفه ای و حتی معمولی تری دی مکس کار یک پلاگین بسیار تا بسیار مفید باشد و حتی در وقت آن ها در مواقع lose شدن کمک کند.

مدت زمان ویدئو تقریبا 7 دقیقه می باشد.

Relink Bitmaps is a script to easily relink all missing files (Bitmaps, VRayMeshes, Mental Ray Proxies, VRayHDRI, IES, etc) when they change directories or when you move computers, check out the short video tutorial below for more detailed information.