آبجکت های آشپزخانه در 3dsmax :

در این مقاله یکی از بهترین مجموعه ها رو برای دانلود آبجکت های آشپزخانه در تری دی مکس برای شما قرار دادیم. طراحی داخلی آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت های ساختمان برای طراحان و معماران به حساب می آید.

1597908039 hood1597908148 syinc

قطعا تمامی شبیه سازان و طراحان نیاز به آبجکت های آماده ای دارند که روند پروژه رو تسریع می بخشد. در مجموعه 3DSKY KITCHEN APPLIANCE 3D MODELS 1 تمامی مبلمان مورد نیاز در آشپزخانه مانند یخچال ، فریزر ، هود ، ماشین لباس شویی ، ماشین ظرف شویی ، سینک ظرف شویی ، فر و گاز و … در نرم افزار تری دی مکس مدل سازی شده اند. یکی از ویژگی های آبجکت های آشپزخانه این مجموعه جزئیات و دیتیل بالا می باشد.

حتما به قسمت دانلود های وب سایت آرچ آرت مراجعه کنید و از کلی آبجکت رایگان استفاده کنید.

شما با استفاده از آبجکت های آشپزخانه می توانید به پروژه ها و رندر های خود کیفیت ببخشید. و در زمان بسیار کوتاه با استفاده از آبجکت های آماده ، سریع تر پروژه خود را به اتمام برسانید.

1597908252 yakhchal

همانطور که می دانید جزئیات به طراحی داخلی و پرزانته پروزه بسیار کمک می کند. ما برای آبجکت های آشپزخانه شما مجموعه 3DSKY KITCHEN APPLIANCE 3D MODELS 1 را قرار دادیم تا از جزئیات و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

 تمامی مبلمان آشپزخانه موجود در این فایل شامل متریال با کیفیت می باشند. دیگر نیاز ندارید زمان زیادی برای ساخت متریال صرف کنید.

یکی از ویژگی های بسیار خوب این آبجکت های آشپزخانه ، مدل سازی دقیق بر اساس ابعاد و اندازه می باشد. می توانید از ابعاد و اندازه ی استاندارد این آبجکت ها در نرم افزار تری دی مکس استفاده کنید.

مشخصات :

  • نام فارسی : آبجکت های آشپزخانه تری دی مکس
  • نام انگلیسی : 3DSKY KITCHEN APPLIANCE 3D MODELS 1
  • حجم دانلود : 297MB
  • آبجکت ها : لمان مورد نیاز در آشپزخانه مانند یخچال ، فریزر ، هود ، ماشین لباس شویی ، ماشین ظرف شویی ، سینک ظرف شویی ، فر و گاز

خوب با ویژگی های فوق العاده ی این مجموعه آشنا شده اید و الان وقتشه که آبجکت های آشپزخانه را برای نرم افزار تری دی مکس دانلود و استفاده کنید.

kitchen appliances 3d models for 3d max


لینک دانلود :