با استفاده کردن از این اسکریپت در نرم افزار 3Ds Max می توانید سنگ هاو صخره های متنوع ایجاد کنید. یکی از مزایای ای اسکریپت یکسان نبودن سنگ های ایجاد شده است پس نیازی نیست که نگران یک دست شدن سنگ های ساخته شده توسط این اسکریپت باشد. از این اسکریپت می توانید در طراحی داخلی و طراحی خارجی به خوبی استفاده کنید.

1551603319 cadnav 1F60H10R91551518972 img2

1551603344 medusamain1551603347 p21551603356 paros Image 07 728x546 11551603360 rock face cliff blocks 01 3d model max obj mtl

محتوا :

این اسکریپت سنگهای تصادفی را با دو شکل ظاهری low poly و high poly تولید می کند. بدون پیش آمدن مشکلی در شکل ظاهری سنگ ها می توانید سنگ های با تعداد poly کم ایجاد کنید. شما می توانید پارامترهای پیشرفته را تغییر دهید و به سادگی بر روی “random seed” کلیک کنید و سپس روی “generate detailed rock” کلیک کنید تا نتایج کاملا دقیق و متفاوتی به دست آورید. اگر می خواهید سنگ های یکسان را بیش از یک بار بسازید، می توانید از same seed number برای تولید سنگ استفاده کنید. حالت تغییر اندازه Live اضافه شده است از پارامترهای live برای تنظیم شکل و جزئیات سریع استفاده کنید. شما هم اکنون می توانید سیارک هایی مانند شکل های سنگی ایجاد کنید  می توان از ابزار ویرایش دستی برای دستکاری شکل سنگ استفاده کرد.

نحوه استفاده :

اسکریپت با کشیدن و رها کردن در محیط نرم افزار 3Ds Max به راحتی قابل استفاده می باشد.

 

توجه :

این پوشه شامل یک فایل رجیستری نیز می باشد برای کسانیکه از ویندوز 10 استفاده می کنند و با استفاده از کشیدن و رها کردن نمی توانند اسکریپت را به فضای نرم افزار 3Ds Max بیاورند.

شما با دانلود فایل رجیستری و باز کردن آن پس از اینکه سیستم خود را ری استارت کنید به راحتی این مشکل را رفع خواهید کرد.

This script generates procedural random shaped rocks both low poly and highpoly.
Lowpoly mesh matches too close to highpoly mesh so you can easily bake normal map from highpoly to lowpoly.
Lowpoly mesh is automatic relaxed uvw mapped.
Lowpoly mesh has clear non-overlapping uvs.
You can change advanced parameters or you can simply click “random seed” then click “generate detailed rock” it will give totally different results.
If you want to create same rock more than once, you can use same seed number to generate rock.
Use live parameters to quickly adjust shape and details.
Live resize mode has been added.
You can now create asteroid like rock shapes
You can use manual edit tool to manipulate rock shape
You can use intensity slider to negative values for interesting effects


لینک دانلود :