دوره های آموزشی آرچ آرت


سرفصل و اطلاعات مورد نیاز دور ها

AUTOCAD
Autocad
AUTOCAD CLASS

آشنایی با نرم افزار اتوکد معرفی اتوکد روش های فعال کردن فرمان های اتوکد ویرایش UI نرم افزار DYNAMIC INPUT UCS ICON تغییر برنامه نویسی اتوکد طریقه ذخیره سازی فایل های اتوکد SAVE DRAWING AS فرمان LINE مختصات نسبی ORTHO MODE مختصات مطلق فرمان ERASE PICKBOX SIZE حالت انتخاب WINDOW UNDO/REDO فرمانCOPY فرمان OSNAP LINE PROPERTIES CHANGE THE COLOR OF A LINE PROPERTIES PALLET LINEWEIGHT LINETYPE LINETYPE SCALE پروژه داخلی قسمت دوم شروع پروژه داخلی قسمت اول تعریف PLAN,ROOF PLAN,SITE PLAN ضخامت های درست در ترسیمات فنی MATCH PROPERTIES SELECTION CYCLING SELECTION PREVIEW فرمان MOVE فرمان TRIM روش صحیح قرار دادن درب ها ابعاد و انداره صحیح مبلمان ادامه فرمان RECTANGLE RECTANGLE FILLET RECTANGLE CHAMFER کلاسیک کردن اتوکد 2020 تغییر رنگ پس زمینه فرمان POLYLINE فرمان EXPLODE فزمان OFFSET شروع پروژه جعبه پله فرمان STRETCH فرمان ARRAY POLAR ARRAY PATH ARRAY RECTANGLE ARRAY شروع پروژه کلاس درس استانداردهای کلاس درس جهت گیری کلاس درس فرمان ARC DIVIDE MEASURE شروع پروژه سرویس بهداشتی نکات طراحی سرویس بهداشتی ابعاد و اندازه سرویس بهداشتی فرمان CHAMFER فرمان FILLET وارد کردن مبلمان فرمان BLOCK فرمان ROTATE فرمان EXTEND فرمان INQUIRY فرمان DISTANCE فرمان AREA فرمان REGION فرمان BOUNDARY فرمان JOIN فرمان های استفاده شده در فایل نکته کلیدهای میانبر اتوکد REST کردن اتوکد فرمان MASS فرمان LIST فرمان HATCH فرمان BRICK نکات HATCH تکنیک MATCH بر روی MATCH PROPERTIES نصب کاتب برای نوشتن فارسی TEXT STYLE فرمان SPIINE نکات فرمان POLYLINE فرمان ALIGN فرمان SCALE فرمان ZOOM فرمان TEXT تکنیک نوشتن فارسی با TEXT فرمان LAYER نکات فرمان لایه ها لایه بندی پروژه کلاس درس فرمان چاپ سیاه و سفید کردن کار در زمان چاپ تنظیمات فارسی در زمان چاپ TRANSPARENCY PLOT STAMP فرمان PURGE فرمان OVERKILL فرمان ADDSELECTED DIMENSIONS نمونه اندازه گذاری یک پلان فرمان OSNAP مشکل بهم ریختن اندازه گذاری ها [...]

3DS MAX
3Ds Max
3DS MAX CLASS

نرم افزار های مختلف نصب ورژن مورد نظر DISPLAY DRIVER SELECTION معرفی نرم افزار صفحات VIEWPORT تغییر صفحات VIEWPORT تغییر حالت های بصری تغییر رنگ محیط نرم افزار انتخاب زبان و مشکلات تغییر زبان حل مشکل تغییر گرافیک در ویندوز مشکل یکدست بودن رنگ آبجکت ها فرمان ZOOM ZOOM ALL ZOOM EXTEND SELECTED ZOOM EXTEND ZOOM EXTEND ALL SELECTED ZOOM EXTEND ALL FILED OF VIEW ZOOM REGION WALK THROUGH فرمان ORBIT MAXIMUM VIEWPORT TOGGLE نکات و کلیدهای میان بر ZOOM نکات و کلیدهای میان برFIELD OF VIEW نکات و کلیدهای میان برWALK THROUGH نکات و کلید PAN نکات انتخاب موضوعات نکات و کلیدهای میان بر ORBIT نکات و کلیدMAXIMUM VIEWPOTR TOGGLE UNDO/REDO SELECT AND MOVE MOVE TRANSFORM TYPE-IN نکات SPINNER روش گرفتن کپی تغییر ابعاد و اندازه PIVOT خاموش و روشن کردن PIVOT SELECT AND ROTATE ANGLE SNAP TOGGLE SELECT AND SCALE SELECT AND PLACE SELECT OBJECT SELECT BY NAME TOGGLE SCENE EXPLORER SELECTION REGION WINDOW/CROSSING BY DIRECTIN کلیدهای میان بر TRANSFORM فرمان BOX تغییر واحد نرم افزار SNAPS TOGGLE فرمان CONE فرمان SPHERE مدل کردن چشم شخصیت کارتونی اسکار فرمان GEOSPHERE فرمانCYLINDER فرمانTUBE فرمان TOURS فرمان PYRAMID فرمان TEAPOT فرمان PLANE AUTOGRID مدل سازی میز مدل سازی کمد فایل اداری بررسی نمونه کار فرمان GROUP ISOLATION DISPLAY ROLLOUT نکات و کلیدهای میان بر SELECT مشکل حذف شدن SHORTCUT فرمان ARRAY روش ذخیره سازی فایل ها AUTOBACK فرمان MIROR فرمان ALIGNE AFFECT PIVOT AFFECT OBJECT پروژه چراغ مطالعه SELECT AND LINK UNLINK SELECTION مدل کردن پله گرد COORDINATE SYSTEM USE PIVOT POINT CENTER USE SELECTION CENTER REST X FORM SHAPES RECTANGLE SPLINE CIRCLE SPILINE ELIPSE SPLINE ARC SPLINE DOUNT SPLINE NGON SPLINE STAR SPLINE TEXT SPLINE HELIXE SPLINE EGG SPLINE SECTION فرمان LINE نکات فرمان LINE مفهوم VERTEX مفهوم SEGMENT مفهوم SPLINE روش صاف کردن خطوط ترسیم شده BREAK VERTICES WELD VERTICES ATTACH ATTACH MULTIPLE EDITABLE SPLINE VERTEX TYPE REFINE فرمان EXTRUDE نکات فرمان EXTRUDE بررسی نمونه کارها و ایرادات آن ها SHOW VERTEX NUMBER SELECTED ONLY SOFT SELECTION SURFACE LINE CREATION METHODE START NEW SHAPE CREAT LINE OUTLINE CROSS SECTION AUTOMATIC WELD CONNECT VETICES INSERT VERTEX FUSE VETICES FILLET/CHAMFER معرفی LATHE روش وارد کردن تصویر به محیط نرم افزار VIEWPORT CONFIGURATION وارد کردن تصویر در ورژن های بالاتر پروژه مهره شطرنج شروع فرمان LATHE WELD CORE FILP NORMAL SEGMENT پروژه مدلسازی جام LATHE AXIS بررسی نمونه کار فرمان SWEEP فرمان BEVEL SURFACE MODELING REFINE-CONNECT CROSS INSERT مدل سازی مهره اسب شطرنج CONNECT COPY SYMMETRY MODIFIER PROBOOLEAN BOOLEAN تکنیک اسکچ حجم ادامه EDIT SPLINE CROSS INSERT CHAMFER/FILLET TANGENT HIDE/UNHIDE BIND A VERTEX DELETE REFINE CONNECT CONNECT COPY INSERT DIVIDE REVERSE OUTLINE SPLINE BOOLEAN MIRROR SPLINE TRIM/EXTEND CLOSE A SPLINE DETACH SPLINE EXPLODE SPLINE ویرایش کردن احجام EDIT POLY مفهوم VERTEX مفهوم EDGE/SEGMENT مفهوم POLYGON مفهوم ELEMENT EDIT POLYGONS EXTRUDE BEVEL POLYGONS OUTLINE INSERT CONNECT تمرین مدلسازی شروع پروژه خارجی EDITABLE POLY EXTRUDE SHELL MODIFIER BRIDGE SNAPS TOGGLE ادامه پروژه خارجی CREAT SHAPE SELECTION FILTER TOGGLE SCENE EXPLORER AXIS CONSTRAINT BORDER بررسی نمونه کارها POLYGON SMOOTHING GROUP ترسیم سقف شیبدار با SLICE MODIFIER MAKE PLANER سقف شیبدار USE ENVIRONMENT BACKGROUND احجام پیچیده و خم دار BEND MODIFIER TWIST MODIFIER TAPER MODIFIER STRETCH MODIFIER مدل سازی پل با الوار چوبی CHAMFER COLLAPSE ALL HOLD/FETCH WSM MODIFIER PATH DEFORM MODIFIER مدلسازی بشکه چوبی مدل سازی ستون مدل سازی برج خیارشوری نورمن فاستر وارد کردن فایل های اتوکد به تری دی مکس مختصات ها در اتوکد طریقه لینک کردن اتوکد به تری دی مکس LOFT COMPOUND OBJECT CUT TOOL QUICK SLICE SWIFT LOOP RING/LOOP POINT TO POINT SELECT BY VERTEX IGNORE BACKFACING SELECT POLYGONS BY ANGLE GROW/SHRINK PREVIEW SELECTION REMOVE EDGE CHAMFER قواعد مدل سازی احجام نرم TURBOSMOOTH MESHSMOOTH/NURMS TOGGLE مدل سازی بخشی از ساختمان بالیوود مدل سازی بخشی از موزه حیدر علی اف مدل سازی میز زاها حدید CONSTRAINTS SLICE PALNE نکات مربوط به انتخاب VERTEX,EDGE,POLYGON SOFT SELECTION REMOVE VERTEX BREAK VERTEX WELD VERTEX TARGET WELD EXTRUDE VERTEX CHAMFER VERTEX CONNECT VERTEX REMOVE ISOLATE VERTEX/REMOVE UNUSED MAP VERTEX INSERT VERTEX REMOVE EDGE SPLIT EDGE EXTRUDE EDGE CHAMFER EDGE BRIDGE EDGE CONNECT EDGE CREATE SHAPE HARD/SMOOTH EDGE EDIT TRIANGULATION BRIDGE BORDER FLIP NORMAL POLYGON HINGE FROM EDGE BRIDGE POLYGON REPEAT LAST CREATE NEW GEOMETRY COLLAPSE ATTACH/DETACH MESH SMOOTH TESSELLATE MAKE PLANER VIEW ALIGN فرمان RELAX HIDE SELECTED/HIDE UNSELECTED PAINT DEFORMATION GENERATE TOPOLOGY MATERIAL IDS اسکریپت ها اسکریپت ورونوی اسکریپت ADVANCED PAINTER اسکریپت FLOOR GENERATOR اسکریپت ROCK GENERATOR LAYERS SELECTION SET شروع پروژه داخلی RENAME OBJECTS TOOL مدل سازی مبل راحتی FFD MODIFIERS مدل سازی صندلی تک نفره مدل سازی پارچه TRACK BAR FLAG+WIND GRAVITY وارد کردن آبجکت انتقال آبجکت از یک فایل به فایل دیگر مدل سازی بوک شلف مدل سازی شلف مدل سازی میز مدل سازی آویز مدل سازی آباژور مدل سازی سقف کاذب LATTICE MODIFIER مدل سازی FRACTAL GEOMETRY VERTEX WELD MODIFIER SELECTION BY RANDOM MATERIAL ID VOL. SELECT MODIFIER REFERENCE MERGING FILES وارد کردن آبجکت از یک فایل دیگر [...]

VRAY
Vray
VRAY CLASS

معرفی جلسه اول قرار دادن وی ری به عنوان موتور پیش فرض شروع نور VrayLigh تغییر شدت نور نوار تنظیمات General نوار تنظیمات Option نوار تنظیمات Sampling نوار تنظیمات ViewPort رفرنس جلسه اول فایل تمرین معرفی جلسه دوم استفاده از نور IES انتخاب شکل نور IES تغییر شدت نور رفع سوختگی نور IES مابقی تنظیمات نور شروع پروژه نور IES لینک کردن نور IES به آبجکت صحبت های پایانی معرفی جلسه سوم شروع استفاده از نور VraySun تغییر شدت نور VraySun هوشمند بودن VraySun سایز VraySun FilterColor نوار تنظیمات Options شروع پروژه ی خارجی بهترین زاویه ی تابش آسمان Clear آسمان Overcast بررسی رفرنس معرفی جلسه چهارم شروع VRAYMTL اعمال کردن متریال پالت رنگ ROUGHNESS PRESET مفهوم REFLECTION و REFRACTION شروع REFLECT مفهوم بازتاب های منظم و نا منظم REFLECT RGB VS MONACHORUM انواع جنسیت متریال GLASSINESS خاصیت FRESNEL REFLECTION IOR INDEX OF REFLECTION METALNESS MAX DEPH ساخت چند متریال ساده و رفرنس نکات پایانی معرفی جلسه پنجم مفهوم تکسچر ویژگی های تکسچر جستجوی تکسچر اعمال کردن تکسچر مفهوم UVW MAP BUMP MAP CRAZY BUMP REFLECT MAP نکات پایانی نکات ابتدایی معرفی جلسه ششم Refract GLOSSINESS مقدار IOR ساخت متریال شیشه نکته REFLECT برای REFRACT ABBE NUMBER MAX DEPTH شیشه رنگی با استفاده از FOG COLOR ساخت پنجره ها مشبک نوشتن متن روی شیشه شیشه بخار گرفته همراه با رد دست روی شیشه شیشه رنگی مشبک آینه بخار گرفته همراه با رد دست روی شیشه نکات GLOSSINESS و تکسچر آن REFRENCE FOG COLOR ورژن های قدیمی نکات پایانی معرفی جلسه هفتم دانلود آبجکت وارد کردن آبجکت وارد کردن آبجکت همراه با تکسچر شبیه سازی کردن استادیو متریال پارچه Sheen Parameters نکات پایانی معرفی جلسه هشتم SAFE FREAM WALK THROUGH ذخیره سازی زاویه دید ساخت متریال پارچه مبل راحتی مفهوم تکسچر های قابل ویرایش COLOR CORRECTION تنظیمات BITMAP بخشی از ابزار های صفحه ی متریال ادامه ساخت متریال پارچه مبل راحتی متریال پارچه در ورژن های قدیمی صحبت های پایانی معرفی جلشه نهم شروع ساخت متریال چوب ابعاد اندازه واقعی تکسچر وارد کردن آبجکت همراه با تکسچر اشنایی با تنظیمات Bitmap ساخت متریال استیل ساخت متریال MDF ساخت متریال پارکت نکات پایانی معرفی جلسه دهم شروع نور پردازی پروژه داخلی ENVIROMENT AND EFFECTS OVERRIDE MTL مفهوم GI تحلیل روش های نور پردازی داخلی پروژه این جلسه روش ذخیره سازی فایل ها ARCHIVE نکات پایانی تغییر رزولوشن و ابعاد رندر معرفی جلسه یازدهم ابعاد رندر تست با روش جدید تغییر ابعاد رندر با استفاده از test render فریم بافر شروع رندر شب داخلی تکنیک Vray Sun برای رندر شب داخلی ترفند شارپ کردن سایه ها برای چراغ مطالعه استفاده از VraySky برای رندر شب Gradiant Ramp برای رندر شب Night Moon یا شب مهتابی سخن آخر گرفتن رندر نهایی خودمونی IMAGE SAMPLER & RAY TRACING اگه دوست داری از اینجا ببین DENOISER IMAGE FILTER & GLOBAL DMC معرفی جلسه سیزدهم COLOR MAPPING GAMMA CORECTION PHYSICAL CAMERA معرفی جلسه چهاردهم Create Camera Shutter Speed , Iso , F-Number(APERTURE) Basic And Dispalay (Target,Focus) Lens And Sensor (Film Gate,Focal Lenght,Zoom,Fov) Aperture Tilit And Shift Distortion clipping صحبت های پایانی معرفی جلسه پانزدهم شروع پروژه ی خارجی سئول نور پردازی با استفاده از Vray Sun آموزش HDRI و تکنیک IBL HDRI در ابزار Cosmos تکنیک LightMix در HDRI Dome Tricks Vray Plan ترکیب VraySun با HDRI (روش لینک کردن نور ها) جالبه بدونی!!! معرفی جلسه شانزدهم Depht Of Field Bokeh Effects Motion And Animation Motion Blur Camera Rollout Panorama 360 & Virtual Reality (VR) Vr Player قدردانی از خودتان Displacement Displacement Setting Vray Displacement Mod Self Illumination Vray Light Mtl Tv & Mobile Lights [...]

PHOTOSHOP
Photoshop
PHOTOSHOP CLASS

معرفی نرم افزار فتوشاپ ساخت غالب جدید(NEW DOCUMENT) استفاده از تنظیمات آماده ساخت غالب تفاوت PIXEL و VETOR RESOLUTION COLOR MODE فرمان MOVE باز کردن تصاویر در فتوشاپ تغییرتم فتوشاپ مفهوم لایه بندی ترفندهای انتخاب لایه ها قفل کردن لایه ها OPACITY AND FILL FREE TRANSFORM SMART OBJECT جابجا کردن لایه ها خاموش و روشن کردن لایه ها ویرایش اسم لایه ها تعریف رنگ برای لایه ها انتخاب و حذف لایه به صورت مجموعه جابجا کردن لایه در راستای افقی و عمودی COPY کردن لایه ها UNDO/REDO خطای SCRATCH DISK ARE FULL فرمان ZOOM اعمال کردن و کنسل کردن فرمان فرمان خط کش تغییر رنگ خط کش نکات خط کش روش مخفی کردن خط کش استفاده از SNAP GUIDE LINE تغییر جهت خط کش حدف خط کش جابجا کردن مختصات (0،0) خط کش GROUP کردن لایه ها MERGE LAYERS DUPLICATE انتخاب چند مجموعه از لایه ها گزینه ALINE فرمان SHPE تنظیمات آن ترسیم SHPE به صورت ترکیبی زیر مجموعه ی SHAPE ابزار انتخاب رنگ COLOR PICKER نکات COLOR PICKER EYE DROPPER ابزار BRUSH BRUSH OPTION COLOR SWATCH IMAGE SIZE SIZE/HARDNEDD COLOR PALETTE CANVAS SIZE ابزار های انتخاب MARQUE TOOL RECTANGULAR MARQUE TOOL نکات فرمان MARQUE FEATHER POLYGONAL LASSO TOOL MAGNETIC LASSO زیر مجموعه MARQUE TOOL نصب نرم افزار فتوشاپ BACKGROUND CONTENTS AUTO-SELECT PERSPECTIVE TRASFORM HISTORY PALLET NAVIGATOR PALLET WARP TRANSFORM FIIL SCREEN/FIT SCREEN PAN کردن در ZOOM ZOOM ALL WINDOW نکات تکمیلی ZOOM HISTORY STATES سایر ابزار های TRANSFORM فرمان MASK ERASER TOOL مفهوم فرمان MASK MASK/BRUSH برعکس کردن حالت انتخاب RESELECT نکات کاربردی فرمان MASK MAGIC WAND TOOL مفهوم FEATHER/DENSITY GROW COMMAND SIMILAR COMMAND CONTENT AWARD FILL SELECT AND MASK نکات مفهوم MASK QUICK MASK COLOR RANGE PAINT BUCKET TOOL نکات PAINT BUCKET TOOL GRADIENT TOOL GRADIENT EDITOR GRADIENT AND MASK سرچ کردن لایه ها ISOLATE LAYERS SMART OBJECT TRIKES QUICK SELECT نکات SMART OBJECT ERASER TOOL BACKGROUND ERASER TOOL MAGIC ERASER TOOL نکته انتخاب لایه ها CREATE NEW FILL OR ADJUSMENT LAYER SOLID COLOR GRADIENT PATTERN FILL LEVELS EXPOSURE تمام نکات CURVES BRIGHTNESS/CONTRAST VIBRANCE HUE/SATURATION COLOR BALANCE BLACK AND WHITE اصلاح رنگ با نمودار CURVE PHOTO FILTER CHANNEL MIXER COLOR LOOKUP INVERT POSTERIZE THRESHOLD GRADIENT MAP EQUALIZE REPLACE COLOR MERGE کردن لایه ها SHADOWS/HIGHLIGHTS انجام یک پروژه عملی RULER TOOL CROP TOOL CROP RATIO CROP OPTIONS DELETE CROPPED PIXELS OVERLAY OPTIONS FOR THE CROP TOOL PERSPECTIVE CROP TOOL مفهوم ACTION فرمان TEXT ویرایش کردن فرمان TEXT نصب کردن فونت برای فتوشاپ تنظیمات TEXT نکات فرمان TEXT نوشتن فارسی در فتوشاپ TEXT MASK نکته فرمان CROP ابزارهای روتوش عکس SPOT HEALING BRUSH TOOL PATCH TOOL STAMP TOOL SMUDGE TOOL BLUR TOOL DODGE TOOL SHARPEN TOOL توضیحات مختصر BLENDING MODE HEALING BRUSH TOOL CONTENT AWARE MOVE TOOL RED EYE TOOL نکات HEALING BRUSH TOOL PENCIL TOOL COLOR REPLACEMENT TOOL MIXER BRUSH TOOL HISTORY BRUSH TOOL ART HISTORY BRUSH TOOL BURN TOOL SPONGE TOOL ROTATE VIEW TOOL شروع پروژه راندو مقطع وارد کردن فایل اتوکد به فتوشاپ تیره کردن قسمت های برش خورده تعریف پس زمینه برای مقطع اضافه کردن درخت به پس زمینه تعریف کردن بافت برای مقطع پروژه راندو مقطع قسمت دوم اضافه کردن نور و سایه Pen Tool IES BRUSH LIGHTS اضافه کردن هاله های نوری ذخیره کردن فایل ها با حجم بالا مشکل تغییر کردن شکل TOOLBAR پروژه راندوی مقطع قسمت سوم اضافه کردن پرسوناژ به صحنه MOTION BLUR شروع پروژه نمای داخلی قسمت اول خروجی گرفتن از نرم افزار اسکچ آپ تعریف پس زمینه ترسیم کردن نمای داخلی با فرمان SHAPE تغییر MODE ترسیم جزئیات پروژه DROP SHADOW نکات LAYER STYLE پروژه نمای داخلی-قسمت دوم ایجاد حالت نرم در دیوار قرار دادن چند لایه در یک SMART OBJECT فرمان TRIM راندو دیوار شیشه ای راندو صندلی پروژه نمای داخلی قسمت سوم راندو دیوار اعمال کردن جزییات به مبلمان طراحی دیوار اضافه کردن پرسناژ به صحنه وارد کردن فایل اتوکد به فتوشاپ فایل لیسپ تعریف پلاتر تنظیمات پلاتر PLOT STYLE TABLE تبدیل کردن لایه ها به عکس نکته لایه بندی ها وارد کردن تصاویر به فتوشاپ حذف رنگ مشکی عکس ها جا به جا کردن رنگ های سفید و مشکی قیچی کردن عکس-TRIM رنگ گذاشتن برای دیوارها ضخامت دادن به دیوارها تغییر MODE STROKE پسوندPSB تعریف رنگ و بافت برای کابینت DEFINE PATTERN PATTERN FILL تغییر رنگ بک گراند فتوشاپ ساخت پارکت FILTER GALLERY اعمال پارکت به کف BRICK FILL استفاده از تکسچر برای کف تعریف بافت برای جزیره آشپزخانه تعریف بافت شلف تعریف بافت یخچال تعریف بافت گاز تعریف بافت سینک تعریف فریم پنجره ها اضافه کردن سایه اضافه کردن نور محیط بیرون به فضای داخل خروجی گرفتن پی دی اف از پلان اتوکد آنالیز دستی سایت وارد کردن فایل اتوکد به فتوشاپ مشخص کردن محدوده سایت حذف کردن قسمت های اضافه سایت ترسیم علامت گرافیکی خیابان ترسیم علامت گرافیکی کوچه ترسیم علامت گرافیکی آلودگی صوتی ترسیم علامت گرافیکی ورودی ترسیم علامت گرافیکی نقاط شاخص ترسیم علامت گرافیکی مسیر پیاده ترسیم علامت گرافیکی آلودگی صوتی ضعیف ترسیم علامت گرافیکی شیب ترسیم علامت گرافیکی باد ترسیم علامت گرافیکی خورشید ترسیم علامت ماشین ترسیم علامت جنگل قرار دادن آنالیز سایت در قالب شیت [...]

POST PRODUCTION
Post Production
POST PRODUCTION CLASS

معرفی نرم افزار فتوشاپ ساخت یک غالب جدید(NEW DOCUMENT) استفاده از تنظیمات آماده ساخت غالب تفاوت PIXLE و VECTOR مفهوم PIXEL RESOLUTION فرمان MOVE باز کردن تصاویر در فتوشاپ نصب نرم افزار فتوشاپ BACKGROUND CONTENTS SAVE کردن غالب جدید تغییر تم نرم افزار فتوشاپ مفهوم لایه بندی ویرایش اسم لایه ها COPY گرفتن لایه ها FREE TRANSFORM PERSPECTIVE TRANSFORM WARP TRANSFORM سایر گزینه های TRANSFORM HISTORY PALLET SMART OBJECT NAVIGATOR PALLET روش های انتخاب لایه AUTO SELECTION جا به جا کردن لایه ها خاموش و روشن کردن لایه ها تعریف رنگ برای لایه ها انتخاب و حذف لایه ها قفل کردن لایه ها جابجا کردن لایه در راستای افقی و عمودی OPACITY/FILL UNDO/REDO HISTORY STATES خطای SCRATCH DISK ARE FULL فرمان ZOOM FILL SCREEN/FIT SCREEN ZOOM ALL WINDOW نکات تکمیلی ZOOM فرمان خط کش استفاده از SNAP GUIDE LINE فرمان GROUP DUPLICATE LAYERS MARGE LAYER COLOR PUCKER قرار دادن خط کش به صورت دقیق بر روی مقادیر جابجا کردن خط کش حذف کردن خط کش تغییر رنگ خط کش چرخاندن خط کش مخفی کردن خط کش نکات تکمیلی SNAP ALINE کردن لایه ها نکات SELECT با پنجره CROOSS اضافه کردن لایه جدید به GROUP DELETE GROUP/UNGROUP DUPLICATE کردن لایه ها در فایل جدید ابزار های انتخاب رنگ COLOR PALLET/SWATCHES PALLET EYEDROPPER جابجا کردن رنگ BACKGROUND و FOREGROUND ابزار BRUSH BRUSH OPTION BRUSH HARDNESS DOWNLOAD BRUSH BRUSH TIP SIZE IMPORT BRUSH BRUSH OPACITY TRIKS CANVAS SIZE IMAGE SIZE RECENT BRUSH SYMMETRY PLANE NEW LAYERS تغییر جهت BRUSH ابزارهای انتخاب MARQUEE TOOL نکات فرمان MARQUEE TOOL NEW SELECTION ADD TO SELECTION SUBTRACT FROM SELECTION INTERSECT WITH SELECTION FEATHER انتخاب به وسیله خط کش ANTI ALIAS LASSO TOOL POLYGONAL FILL IN LOK LAYERS STYLE IN MARQUEE TOOL زیر مجموعه MARQUEE TOOL MAGNETIC LASSO TOOL FREQUENCY نکات MAGNETIC LASSO TOOL CONTRAST IN LASSO TOOL LASSOTOOL فرمان MASK تکنیک SHAPE به صورت MASK MASK/BRUSH SELECT MASK INVERT LAYER RESELECT MASK IN EDIT MODE MAGIC WAND TOOL MAGIC WAND TOLERANCE SELECT AND MASK مفهوم FEATHER / DENSITY QUICK SELECT GROW COMMAND SIMILAR CONTENT AWARD FILL DELETE MASK QUICK MASK COLOR RANGE COLOR RANGE FUZZINESS GRADIENT TOOL PAINT BUCKET TOOL SIMPLE ALL LAYER CONTIGUOUS TOLERANCE استفاده از GRADIENT EDITOR GRADIENT AND MASK سرچ کردن بین لایه های مختلف ISOLATE LAYERS SMART OBJECT TRIKES نکات SMART OBJECT ERASER TOOL BACKGROUND ERASER TOOL SOLID COLOR GRADIENT PATTERN BRIGHTNESS/CONTRAST CURVES EXPOSURE MAGIC ERASER TOOL CREATE NEW FILL OR ADJUSMENT LAYER نکته انتخاب لایه ها LEVELS VIBRANCE HUE/SATURATION COLOR BALANCE BLACK AND WHITE PHOTO FILTER CHANNEL MIXER COLOR LOOKUP INVERT POSTERIZE THRESHOLD EQUALIZE REPLACE COLOR GRADIENT MAP MERGE کردن لایه ها SHADOWS/HIGHLIGHTS انجام یک پروژه عملی اصلاح رنگ با نمودار CURVE مفهوم ALPHA BACKGROUND در تری دی مکس خروجی EXR AFFECT CHANNEL در V-RAY ALPHA AND REFLECT بررسی کارها ویرایش BACKGROUND روش های مختلف استفاده از ALPHA CHNNEL تنظیمات Z DEPTH RENDER ELEMENT معرفی VALIUM LIGHT BLENDING MOOD GAUSSIAN BLURE آموزش حالت های دیگر VALIUM LIGHT مفهوم پرسپکتیو EYE LEVE تصاویر CUTOUT ایجاد REFLECT نکات قراردادن آبجکت در صحنه MOTION BLURE نکات قرار گیری آبجکت در سایه ایجاد سایه آموزش قرار دادن پرسناژ (آبجکت های CUTOUT) اصلاح رنگ روشن کردن چراغ های ماشین ایجاد MOTION BLURE در فتوشاپ مراحل ایجاد آتش معرفی RENDER ELEMENT VRAY-DENOISER معرفی VRAY-EXTRA TEX معرفی GLOBAL ILLUMINATION RAW SHADOW RENDER ID تنظیمات Z DEPTH WIRE COLOR - Z DEPTH تنظیمات EXTRA TEX OBJECT COLOR SAVE کردن RENDER ELEMENT باز کردن RENDER ELEMENT در فتوشاپ به صورت یکجا و اتوماتیک نکات قرار گیری RENDER ELEMENT در فتوشاپ انتخاب سایت برای پروژه بهترین کد ارتفاعی برای سایت مورد نظر در پروژه CONTENT-AWARE MOVE TOOL ایجاد SHADOW نکات تلفیق چند تصویر برای سایت خلق آسمان ایجاد REFLECT در پروژه تکمیل کردن SHADOW در پروژه تنوع دادن به بافت متریال اضافه کردن پرسناژ نکات تکمیلی پروژه LOAD FILES INTO STACK بررسی RENDER ELEMENT در پروژه استفاده از TOALLIGHTING در پروژه استفاه از VRY REFLECTION در پروژه ایجاد سایه استفاده از BURN TOOLدر پروژه استفاده از HIGHT PASS در پروژه بررسی و تفاوت Vray SHADOW و Vray RAW SHADOW برطرف کردن سوختگی آبجکت آموزش کامل پلاگین NIK COLLECTION آموزش رندر المنت های جدید در رندر شب معرفی DEPTH OF FIELD پلاگین FRISCLUFT DEPTH OF FIELD در افتر افکت ویژگی بوکه در افتر افکت روشن کردن نور پروژه اضافه کردن VRAY EXTRA TEX اضافه کردن VRAY TOTAL LIGHTING اضافه کردن VRAY SHADOW استفاده کردن از DOGE TOOL در پروژه اضافه کردن VRAY ATMOSFERE اضافه کردن VRAY WIRE COLOR ایجاد و تقویت SHADOWهای پروژه شروع تبدیل رندر شب به رندر بارانی ایجاد REFLECT در پروژه RAIN SPLASH RAIN AND SPLASH - PHOTOSHOP - BRUSH روش های ایجاد باران در فتوشاپ HIGHT PASS NIK FILTTETR CAMERA RAW LENS CORRECTION [...]

ITOO FOREST PACK
Itoo Forest Pack
ITOO FOREST PACK CLASS

معرفی پلاگین فارست پک روش نصب پلاگین اجرای فارست افزودن کتابخانه ADD ITEMS REMOVE ITEMS COPY/PASTE TEMPLATE SCALE کردن محدوده ی فارست نکات فارست PRESETS TEMPLATE WIDTH / HEIGHT Z OFFSET DISPLAY - MESH/ADAPTIVE/PROXY/POINT CLOTH ANIMATE ONLY AT RENDER TIME گزینه SCALE FOREST MATERIAL مروری بر یکسری از آیکون های GEOMETRY GLOBAL SCALE CENTER DISPLAY COLLUSION DISTRIBUTION DISTRIBUTION MAP DENCITY انتخاب MAP LOCK ASPECT RADIUS PICK START / PICK END OFFSET X/ Y DISTRIBUTION MODE THERDSHOLS ROTATION MAX DENSITY DIVERSITY ROLLOUT CUSTOM OBJECT RANDOM/MATCH COLOR ID ON MAP DIVERSITY NOISE CLUSTER ROUGHNESS COLLISION AREA ROLLOUT ADD NEW SPILINE AREA EXCLUDE/ INCLUDE THICKNESS SELECT MODELS DISPLAY MESH DISPLAY PROXY DISPLAY P0INT CLOTH AREA DISTRIBUTION MAP AREA DIS SCALE AREA DIS THROSHOLD FALLOFF AFFECT FALLOFF DENSITY DISPLAY ADAPTIVE EDITE CURVE(AREA DENSITY FALLOFF) AFFECT HEIGHT ONLY EDITE CURVE(AREA SCALE FALLOFF) SCALE / TOP-LIMIT نکات ایجاد چندین فارست برای یک محدوده ADD A FOREST OBJECT AS A EXCLUDE EREA SURFACES ADD A NEW PAINT AREA SURFACE MODE SURFACE DIRECTION SURFACE ALTIUDE RANG ALTIUDE RANG/TOP/BOTTOM ALTIUDE RANG DENSITY FALLOF SURFACE SLOPE SLOPE/MAX-MIN فارست در سطوح شیب دار ITEM EDITOR ROLLOUT ADD ITEM MODEL ADD ITEM SEQUENCE ITEMS PROPERTIES SELECT BY TYPE RANDOMIZE RESEED STORE RANDOM TRANSFORM ROLLOUT TRANSFORM/ ROTATION TRANSFORM/ ENABLE SCALE LOCK ASPECT RATIO ENABLE HORIZONTAL MIRROR CONSOLIDATE GEOMETRY LIST MATCHING ... RESET SIZE DETACH/ATACH CAMERA ROLLOUT CAMERA NONE AUTO ASSIGN TO ACTIVE VIEW LIMIT VISIBILITY EXPAND FAR CLIPPING PLAN LOCK AT TARGET LOCK AT COPY PARAMETRES DISTANCE FALLOFF SHADOW ROLLOUT ANIMATION ROLLOUT [...]

REVIT
Revit
REVIT CLASS

[...]

نظرات و نمونه کار های هنرجویان