چطوری می تونیم در نرم افزار تری دی مکس رندر خود را به حالت کارتونی در بیاریم ؟

Autodesk 3ds Max  یکی از قویترین و پیشرفته ترین برنامه ها در زمینه طراحی سه بعدی و انیمیشن سازی به شمار می رود . نرم افزار 3ds Max بخاطر داشتن ابزارهای کارا و قدرتمند بسیار حائز اهمیت است و یک نرم افزار بسیار شیرین و دوست داشتنی می باشد.

در این قسمت از ویدئو های  آموزشی رایگان نحوه ی تبدیل رندر به حالت کارتونی با استفاده از V-ray Toon  در محیط نرم افزاری تری دی مکس پرداخته ایم.


محتوا :

در این آموزش ما توانسته ایم با استفاده کردن از تکنیک V-Rar Toon در نرم افزار قدرتمند تری دی مکس به رندر های خود حالت کارتونی بدهیم. این روش می تواند به شما عزیزان کمک کند که استایلی متفاوت در ارائه کار داشته باشید.

این تکنینک برای تمامی احجام به راحتی قابل استفاده است و بدون هیچ نگرانی می توانید هر حجم ساده و پیچیده را به حالت کارتونی و با رنگ دلخواه به وجود بیاورید.

 

توصیه :

به شما دوستان عزیز توصیه می کنیم حتما ویدئو های  آموزشی رایگان آرچ آرت را دنبال کنید که می توانید با استفاده از این آموزش های بسیار فوق العلاده و پرکاربرد مهارت خود را به سطح بالایی ببرید.

موارد استفاده :

این آمورزش بسیار جالب و دوست داشتنی می تواند برای بچه هایی که دوست دارن رندر های خودشون را به صورت خاص و منحصر به فرد ارائه و پرزانته ای متفاوتی داشته باشند مفید باشد.

مدت زمان این ویدئو تقریبا 6 دقیقه می باشد.