در این آموزش رایگان شما با چند راهکار ایجاد« Sharp کردن لبه » در نرم افزار فتوشاپ آشنا می شنوید. یکی از مسائلی که کمک می کند رندرهای شما فوق العاده شود این است که رندرهای خود را شارپ کنید یعنی لبه های رندر خودش را نشان دهد. که ما در این ویدئو آموزشی راهکارهایی که در این زمینه به شما کمک می کند را آموزش می دهیم.

1570944293 Untitled 10

1570944302 Untitled 11

1570944316 Untitled 13

 

محتوا :

برای اینکه بخواهیم لبه های کار را شارپ کنیم راهکارهای مختلفی جود دارد یکی از روش ها این است که از لایه ای که وجود دارد کپی بگیرید و بعد از آن از Filter ، گزینه Sharpen را انتخاب کرده و با استفاده از Unsharp Mask که وجود داره لبه ها را شارپ کنید. اما شارپ شدن بیش از حد لبه ها باعث می شود که خروجی خوبی به ما ندهد. یادتان باشد که همیشه نباید همه جای کار شارپ باشد باید توی کار خود صراحت و ابهام ایجاد کنید. اما روش دومی که وجود دارد استفاده از Camera Raw است. یک تکنیک دیگر هم برای شارپ کردن لبه ها وجود دارد که ما این تکنیک را دوره پست پروداکشن به طور کامل توضیح داده ایم.

 

توصیه :

ما در آرچ آرت بش از 1500 دقیقه آموزش رایگان قرار داده ایم که پیشنهاد می کنیم حتما آن ها را مشاهده کنید. شما می توانید در قسمت بلاگ سایت آرچ آرت از این آموزش ها استفاده کنید.

 

موارد استفاده :

با استفاده از این تکنیک می توانید رندرهای خود را شارپ کنید و کیفیت کارهای خود را بالا ببرید.