شاید در مرحله نخست مدل سازی احجام پیچیده ای مانند این حجم ، کار دشوار و پیچیده ای به نظر برسد اما شما با استفاده از این آموزش می توانید این روند آموزشی را به صورت گام به گام و آسان یاد بگیرید. استفاده از این آموزش مهارت شما را از قبیل ساخت و ساز احجام نرم و پیچیده و همچنین نحوه استفاده و کاربرد ویرایشگر ها (Modifiers) در نرم افزار 3ds Max بالا میبرد.

با تماشای این آموزش، خود را یه یک شخصیت CG تبدیل کنید.

محتوا :

اگر به دنبال حرفه ای شدن هستید با این آموزش به طراحی های منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید. از ترفند ها و تکنیک های جذاب این آموزش استفاده کنید و توپ مورد علاقه خود را در نرم افزار مکس طراحی کنید.

می توانید از این فرصت استفاده کنید و با اشکال متنوع در معماری و طراحی صنعتی آشنا شوید. از ترفند ها و تکنیک های جذاب این آموزش استفاده کنید .

ما مطمئن هستیم که بسیاری از شما قبلا این شیء زیبا را دیده اید. این شکل محبوب در جامعه مدل سازی بسیار معروف است و این اشکال به عنوان یک شیء زیبای پیچیده و بصری لذت بخش می باشند.

  • نام فارسی آموزش زبان اصلی « مدل سازی توپ »
  • نام انگلیسی  3D Tutorial – Modeling A Linked
  • حجم دانلود :  91.7MB
  • نرم افزار :    تری دی مکس
  • زمان آموزش : 16:15 دقیقه
  • زبان آموزش  : انگلیسی

موارد استفاده :

این آموزش برای کاربران و مدل سازان حرفه ای نرم افزار مکس ، طراحان صنعتی ، مورده استفاده قرار میگیرید.

In this tutorial, I’ll show you how to easily achieve a sphere of inter-linked star shapes (AKA, starball), which can be used in a variety of interesting projects. I’ll be modeling in 3dsmax, with a FREE modifier addon called MegaBevel. Unfortunately, MegaBevel is no longer supported by the company who made it, and no updates past 2015 have been made. I will post a new version of how to make this shape without the use of plugins, so please be sure to check out some of the other star ball tutorials on my channel.