امنیت وردپرس یکی از مباحث بسیار مهم و ضرروی است که در این ویدئو آموزشی به شما یاد می دهیم که امنیت وردپرس خود را بالا ببرید.

امیر محسن صابر ماهانی :

امنیت همیشه به صورت نسبی است و در این زمان ما به کاربران پلاگین قدرتمند All In One Security را توصیه کرده ایم اما ممکن است در آینده از ابزار های دیگر استفاده کنیم.

برای دیدن این ویدئو حتما از فیلتر شکت استفاده کنید . برای حمایت ما لطفا وارد کانال یوتیوب ما شوید و این کانال را در صورتی که محتوای آن برای شما مناسب است subscribe کنید.

چرا امنیت ورد پرس مهم است ؟

امیر محسن صابر ماهانی :

به خوبی به یاد دارم که در زمانی که وب سایتی را به صورت اختصاصی نوشتم , در طول مدت 4 سال فقط 5 مرتبه مورد حمله قرار گرفت اما زمانی که همان وب سایت را با وردپرس نوشتم , در مدت 1 سال 10 مرتبه مورد حملات , قرار گرفته اند پس این مبحث در ورد پرس بسیار مهم است.

ورد پرس به دلیل سورس باز بودن و محبوبیت بالایی که دارد به صورت ویژه ای مورد توجه هکر ها قرار می گیرد.

تصور کنید اگر شما برای کامپیوتر شخصی خود از یک سیستم عامل ناشناخته استفاده کنید , قطعا نیازی به تامین امنیت به صورت ویژه ندارید حال ان که اگر از یک سیستم عامل مثب ویندوز استفاده کنید قطعا به سبب مهبوبیت و در دستراس بودن نیاز به تامین امنیت به صورت ویژه دارد.پس باید به امنیت وردپرس اهمیت ویژه ای داد.

امنیت ورد پرس را چگونه تا مین کنیم ؟

برای تامین امنیت ورد پرس شما بایستی در سمت سرور یا هاست و همینطور در سمت خود وردپرس موارد امنیتی آکوزش ویدئویی بالا رو انجام دهید.

امنیت وردپرس سمت سرور

برای ایجاد این امنیت یا باید شما خودتان متخصص کار با سرور های لینوکسی باشید و یا باید از پشتیبانی هاست استفاده کنید که در اینجا من به شما پیشنهاد می کنم از سیستم پشتیبانی هاست استفاده کنید و از آن ها بخواهید پلاگین های امنیتی را برای شما روی سرور و یا هاست برای موارد چون Brute force attack ,Dos , dDos , Xss و …نصب نمایند.

امنیت وردپرس سمت نرم افزار وردپرس

برای ایجاد این امنیت نیاز است که شما از پلاگین ها یی چون All In One Security و یا Wordfence استفاده کنید که هر کدام ویژگی ها و معایب خود را دارند که در آموزش بالا کامل به شما آموزش داده ایم.

تفاوت All In One Security با Wordfence

هر دوی این پلاگین ها پلاگین های قدرمتندی در ضمینه ی امنیت وردپرس هستند که نکات مثبت و منفی خود را دارند.

امنیت وردپرس

پلاگین All In One Security یک پلاگین قوی و قدرتمند با تنظیمات بسیار ساده و از همه مهم تر کاملا “رایگان” است که توصیه ما به شما استفاده از همین پلاگین است.

wordfence

پلاگین قدرتمند WordFence هم یک پلاگین بسیار محبوب و غیر رایگان است که در ویدئو بالا در این ارتباط صحبت خواهیم کرد.

ابزار های امنیتی دیگر در وردپرس

پلاگین های امنیتی زیادی در ورد پرس وجود دارد که به صورت کلی وقتی که نگاه دقیقی به همه ی آن ها بیندازیم استفاده از ان ها توصیه نمی شود. چرا که تک تک کار هایی که پلاگین های زیر انجام می دهند را ما می توانیم با All in One Security بهتر از آن ها انجام دهیم.

  • Sucuri Security
  • WP Antivirus Site Protection
  • AntiVirus for WordPress
  • Quttera Web Malware Scanner
  • Wemahu
  • Theme Authenticity Checker
  • Exploit Scanner

آیا نیاز به نصب چند پلاگین امنیتی در وردپرس است ؟

برخلاف دید بعضی از وردپرس کار ها اصلا نیاز به نصب چندین پلاگین امنیتی نمی باشد.

چرا که با نصب چندین پلاگین امنیتی قطعا شما دچار مشکل می شوید.