کمپانی Arroway در زمینه ایجاد تکسچر و بافت بسیار با کیفیت عمل می کند و تکسچر هایی که توسط این کمپانی تولید می شود در حوزه های متفاوتی قابل استفاده است این مجموعه از تکسپر ها، تکسچر های تایل دار می باشند که می توانید در پروژه های معماری و طراحی داخلی و خارجی استفاده کرد. این مجموعه به علت داشتن کیفیت بسیار بالا به شما کمک می کند تا کیفیت کار شما و رندرهای شما در نرم افزار هایی مانند 3ds max بالا برود.

1570352611 b4

1570352626 b2

1570352632 b1

1570352639 b3

1570352645 b5

محتوا:

این مجموعه  از تکسچر شامل 50 طرح مختلف از انواع کف، دیوار مانند کاشی، آجر، مزاییک و انواع تکسچر های تایلدار می باشد. کیفیت تصاویر بسیار بالا می باشد و هر یک از آن ها با تصاویر, diffuse, reflectivity  BUMP  خود در فایل دانودی موجود می باشد. این تصاویر را علاوه بر اینکه می توانیم در نرم افزار های مختلف سه بعدی مانند تری دی مکس برای ساخت متربال استفاده کنیم حتی می توانیم در برنامه فتوشاپ برای راندو کردن بسیاری از  طرح های خودمان را راندو کنیم.

مشخصات:

  • نام فارسی :مجموعه تکسچرهای تایل دار
  • نام انگلیسی :Arroway_Tiles
  • حجم دانلود: 141MB 
  • تکسچر : انواع تکسچر های  تایل دار مانند کاشی، آجر، و…

توصیه :

شما می توانید برای دانلود انواع تکسکچر های دیگر با رزولوشن بالا به قسمت بلاگ سایت archart  بروید و دانلود کنید. و همچمنین می توانید با دیدن  بسیاری از آموزش های رایگان سایت مهارت خود را بالا ببرید.

نحوه استفاده :

راحترین روش برای استفاده از تکسچرها این است که شما  تکسچرمورد نظر خود را در صفحه material editor نرم افزار تری دی مکس بکشید و رها کنید

 

موارد استفاده: 

بسیاری از طراحان و معماران نیاز دارند برای اینکه یک کار بسیار خوب و حرفه ای را به مخاطب خود به نمایش بگذارند به کار خود  در نرم افزار های مختلف مانند 3ds max متربال هایی با کیفیت بالا بدهنند که این مجموعه به علاوه بر داشتن رزلوشن بالا دارای طرح های متفاونی می باشد که می توانیم در طراحی های داخلی و خارجی از آن ها استفاده کنند.

 

This collection contains 50 high-resolution tiles textures.

Specifications

50 multi-layered textures

Map resolution up to 36 megapixel (e.g. 6000px x 6000px)

Each with diffuse, specularity and bump map (161 maps total)

All maps tile perfectly

All maps come as lossless compressed PNG files – over 4 GB in total


لینک دانلود :