انواع کف سازی و ایجاد طرح های خاص در نرم افزار رویت معماری را چگونه بوجود آوریم ؟
ایجاد طرح  در کف یکی از متداول ترین کارها در طراحی معماریست.

طراحان امروزه در طراحی داخلی در کف سازی ساختمان و حتی در طراحی محوطه و لنداسکیپ از طرح های متفاوتی استفاده می کنند،مانند لوگو یا یک طرح خاص .

برای مثال در کف لابی ها ، پیش ورودی ساختمان ، کفسازی فضاهای اداری-تجاری و حتی در کف سازی پیاده رو ، محوطه و باغ از طرح های خاص و یا تنها تغییر نوع و رنگ متریال کف .

1604308521 1

1604308541 3
حال این سوال پیش می آید که آیا میتوان این کارها را در رویت انجام داد؟

ما در دوره آموزش رویت تمام نکات و ابزارهای مربوط به کف سازی معماری را توضیح داده ایم و در این ویدیو رایگان درباره ایجاد یک طرح خاص یا لوگو در کف سازی صحبت کرده ایم.

کفسازی در رویت به چه شکل است و همچنین با اینکار متره و برآورد پروژه را می توان به صورت دقیق محاسبه کرد ؟

تمامی کف سازی های موجود در صنعت ساختمان را می توان در نرم افزار رویت به صورت صحیح و دقیق مدل سازی و همچنین می توان آن ها را متره و برآورد کرد.

نکته جالب اینجاست که حتی اگر پروژه تان در رویت فقط یک پروژه ی تمرینی و یا دانشگاهی باشد ، با این کار میتوانید به بهبود سطح رندرهایتان نیز کمک کنید . زیرا که بارها در آموزشهایمان گفته ایم که یکی از اصلی ترین نکات در واقعی تر شدن رندرها داشتن جزییات می باشد .

سپینود اسدی : این ویدئو بخشی از دوره ی آموزشی رویت می باشد که من به عنوان مدرس این دوره به شما عزیزان پیشنهاد می کنم که حتما این نرم افزار ها را با استفاده از آموزش های ما یاد بگیرید تا بتوانید در همه جای دنیا از این نرم افزار به صورت حرفه ای استفاده کنید.

1604308561 2

حال شما میتوانید به راحتی با دیدن این آموزش رایگان این کار را انجام دهید و سطح کار خود را ارتقا دهید .