برای انتخاب پوسته ی مناسب وردپرس بایستی به نکات زیر توجه شود.

برای دیدن این ویدئو حتما از فیلتر شکت استفاده کنید . برای حمایت ما لطفا وارد کانال یوتیوب ما شوید و این کانال را در صورتی که محتوای آن برای شما مناسب است subscribe کنید.

پوسته را بهتر بشناسید

زمانی صحبت از تم یا پوسته برا وردپرس می شود همه فکر می کنند که پوسته به تنهایی فقط شامل شکل ظاهری می شود و دیگر تمام بلکه پوسته علاوه بر شکل ظاهری شامل پلاگین های مختلفی می شود که توسعه دهنده از آن ها برای پوسته ی خود استفاده می کند.

مثلا پلاگین هایی مثل جستجوی ای جکسی ، فروشگاه ساز ، سئو و …

برای همین انتخاب پوسته ی مناسب بسیار برای ما اهمیت دارد.

کدام پوسته ها ی وردپرس نا مناسب هستند ؟

خیلی وقت ها با یه جستجوی ساده در اینترنت مثلا جستجو “دانلود تم وردپرس” یا “دانلود پوسته وردپرس” یا “دانلود پوسته فارسی وردپرس” و چیز هایی از این قبیل کاربران پوسته های رایگان زیادی را پیدا می کنید که استفاده از آن ها مشکل ساز است.

مشکل امنیت قالب

اول از همه باید بدونین که امنیت یک قالب وردپرسی بسته به عوامل زیادی دارد مثلا این که شما خود وردپرس و پلاگین های آن را همیشه به روز نگه دارید و یا از پلاگین های کرک شده و یا null شده استفاده نکنید.

زمانی که شما از قالب های رایگان استفاده می کنید این قالب ها به دلیل نداشتن پشتیبانی نمی توانند پلاگین های خود را بروزرسانی کنند و یا گاهی وقت ها به دلیل بروزشدن وردپرس ممکن است از کار بیفتند پس از این قالب ها استفاده نمی کنیم.

پشتیبانی قالب وردپرس

یکی دیگه از نکات بسیار مهم توی انتخاب قالب , پشتیبانی فالب سایت است چرا که اگر قالب سایت ما پشتیبان داشته باشد با هر آپئیت وردپرس و پلاگین های آن امکان بهم ریختگی برای قالب وجود دارد پس قالب های رایگانی که در بالا وجود دارد ممکن است در زمان آپدیت شما قالب شما را به هم ریزد.

پلاگین های کرک شده یا null شده چه خطری برای قالب سایت دارند ؟

پلاگین های null شده یا قفل شکسته اول از همه بروز نمی شوند و شما باید به صورت دستی آن ها را به روز کنید و دوم از آن این پلاگین ها ممکن هست روزنه های امنیتی در اثر شکسته شدن قفل داشته باشند که باعث هک شدن قالب شوند پس برای همین از این پلاگین ها در قالب وردپرس استفاده نکنید.

هک قالب وردپرس

اگر موارد بالایی که گفته شده است را رعایت نکنید قطعا شما هم جزو اون دسته از افرادی هستید که قالب سایت شما میشود وسیله ی هک توسط هکر های حتی آماتور پس با دقت موارد بالا و ویدئو بالا را ببینید و به آن عمل کنید.

از کجا قالب مناسب راخریداری کنیم !!! بسیار مهم

برای خریداری کردن قالب مناسب برای وردپرس وب سایت های زیادی وجود دارند که شما با جستجو عبارت “خرید پوسته وردپرس فارسی” می توانید از آن وب سایت ها استفاده کنید.

وب سایت RTL یا همان وب سایت راست چین یکی از مرجع بسیار قوی ، با پشتیبانی بسیار خوب است که به شما توصیه می کنم حتما از این وب سایت برای خرید پوسته و پلاگین ها استفاده کنید.

وب سایت ژاکت یکی از بدترین وب سایت های فروش قالب و پلاگین با پشتیبان های بسیاربد است که با خرید از این وب سایت قطعا پشیمانی زیادی را به همراه خواهید داشت و اصلا توصیه نمی کنم.

دیگر وب سایت هایی وجود دارد که می توانید جستجو کنید.

صحبت آخر

در آخر بهتون پیشنهاد می کنم که برای وب سایت خود از قالب های رایگان استفاده نکنید و قالب های خود را یا از طریق برنامه نویس ، برنامه نویسی کنید و یا از طریق وب سایت های بالا آن را خریداری کنید.