به در خواست شما عزیزان و از آنجایی که نرم افزار فتوشاپ ورژن 2019 با دیگر ورژن ها تغییرات زیادی داشته , ما این آموزش را برای شما آماده کردیم تا بتوانید به راحتی این تفاوت ها را در نرم افزار درک کنید.

برای دیدن این تغییرات فتوشاپ 2019 به صورت ویدئویی ، به انتهای مقاله مراجعه فرمایید.

 

01 – اولین تغییر جالبی که در نرم افزار فتوشاپ ایجاد شده قابلیت انجام عملیات ریاضی ساده در فیلد هایی که مقادیر آن ها عدد هستند می باشد , این تغییر یکی از تغییرات بسیار کارآمد به شمار می آید.

 

02 – یکی دیگر از ویژگی های فتوشاپ جدید ابزار Fream Tools می باشد. این ابزار بسیار زیبا قابلیت مشخص کردن محدوده برای تصاویر و … را به ما می دهد.

 

03 – فرمان undo و redo : یکی از اتفاقات بسیار مثبت جدید نرم افزار فتوشاپ فرمان undo و redo در این نرم افزار می باشد. , به گونه ای که کاربران برای استفاده از undo فقط نیاز به استفاده از کلید میانبر ctrl + z می باشند و برای redo کردن آن فقط ctrl +shift + z می تواند برای ما redo کند البته شایان ذکر است که این undo و redo نکات بسیار مهمی دارد که در ویدئوی زیر نکات آن را منتشر کرده ایم.

 

04 – Blendig Preview زمانی که از حالت های Blendig استفاده می کنیم اتفاق جالب این است که با قرار گیری موس روی این حالات یک preview یا همان پیش نمایش به شما نمایش می دهد.

 

05 – Color Wheel and Color Them با اضافه شدن color wheel به پالت رنگ ها و اضافه شدن یک Extension به نام Color Them راحت تر نسبت به گذشته می توانیم رنگ ها را انتخاب کنیم.

 

06 – فرمان Transform یکی دیگه از تغییرات بسیار زیبای فتوشاپ است که حتما برای دیدن طریقه ی استفاده توصیه می شود که فایل ویدئویی ضمیمه را ببینید.

 

07 – Hide Refrence Point نقطه ی وسط فرمان transform ناپدید شده و شما با استفاده از آموزش های ما می توانید این نقطه را بازگردانی کنید.

 

نکته : تفاوت های ورژن های مختلف در حدود 20 نکته هستند که در آموزش بعدی دیگر تفاوت ها را آموزش خواهیم داد.

 

1554534295 Untitled 1

 

 

توصیه :

این آموزش شامل سه قسمت می باشد.

برای دیدن قابلیت ها ، هر سه قسمت را مشاهده فرمایید. ( 1 ) ( 2 ) ( 3 )

توصیه می شود نرم افزار فتوشاپ موجود در سایت را دانلود و از این نسخه استفاده فرمایید.

 

موارد استفاده :

این آموزش بسیار زیبا مناسب برای تمامی کاربران نرم افزار فتوشاپ می باشد و دیدن آن بسیار ضرروی است!

مدت زمان این آموزش تقریبا 18 دقیقه می باشد.