دوره ی مکس پاور یکی از بهترین و قوی ترین دوره های مدل سازی تری دی مکس است که در آن به شما آموزش می دهیم که چطور بدون داشتن هیچ پیش زمینه ای از این نرم افزار قدرت مند استفاده کنید.

برای دیدن این ویدئو حتما از فیلتر شکت استفاده کنید . برای حمایت ما وارد کانال یوتیوب ما شوید و این کانال را subscribe کنید.

چرا باید دوره مکس پاور را آموزش ببینیم ؟

همانطوری که می دانید ، تری دی مکس یکی از نرم افزار های مدل سازی و رندرینگ بسیار قوی است که افراد با داشتن علم به آن می توانند ایده های خود را در این نرم افزار به تصویر بکشند.

در دوره ی مکس پاور تلاش بر آن شده که کاربر بتوانند بدون داشتن هیچ پیشنیازی این نرم افزار قدرتمند را به صورت صفر تا صد آموزش ببینید و بتواند به قدرتی از مدل سازی برسد که هیچ محدودیتی در مدل سازی نداشته باشد.

مدل سازی تری دی مکس پاور01

با دوره ی مکس پاور به کجا می رسیم ؟

هدف از این دوره مکس پاور این است که شما بتوانید هر حجم پیچیده ای را به ساده ترین روش مدلسازی کنید می خواد چهره انسان باشد و یا موزه حیدر علی یوف و یا هر چیزی که فکرش رو بکنید فقط مشروط به این است که شما تلاش و پشتکار بالایی داشته باشید.

مدل سازی تری دی مکس پاور01

دوره ی مکس پاور با چه ورژنی از تری دی مکس آموزش داده شده است ؟

تمامی دوره های آرچ آرت از با آخرین نسخه ی نرم افزاری آموزش داده می شود و این دوره ها با ورژن 2023 آموزش داده شده است.

مدل سازی تری دی مکس پاور01

آیا دوره های آموزش آرچ آرت بروزرسانی هم می شوند ؟

نسخه ی قبل مکس آموزش داده شده با عنوان “آموزش مدلسازی صفر تا صد نرم افزار تری دی مکس” با ورژن 2020 آموزش داده شده بود و پس از چند نسخه که مکس تغییرات زیادی را در خود جای داد این دوره با شیوه جدید بروزرسانی شد.

این بروزرسانی ها در همه ی دوره های آموزشی آرچ آرت است ؟

همه ی دوره های آموزشی آرچ آرت در زمانی که نیاز به بروزرسانی باشد قطعا به روزرسانی می شوند و آپدیت دوره ها به صورت محدود برای کاربران رایگان است

مثلا دوره ی ویری که با نسخه ی ویری نکست 4 ضبط شده بود الان در حال بروزرسانی با نسخه های 5 و 5.2 و همینطور 6 می باشد.

مدل سازی تری دی مکس پاور01