براش یک ابزار فوق العلاده زیبایی در نرم افزار فتوشاپ می باشد. براش یک ابزار نقاشی اساسی است که شما را قادر می سازد به سرعت بتوانید در کوتاه ترین زمان یک اثر هنری را خلق کنید. با استفاده از براش می توانید هر طرح دلخواهی را انتخاب و در صورت نداشتن براش مورد نظر را دانلود کنید و به راحت ترین شکل آن را نصب و از آن استفاده کنید. که در این قسمت براش ابر را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید در طرح های خود استفاده کنید.

1570510076 free fog photoshop brushes 4

محتوا:

محتوای فایل دانلودی شامل براش هایی با طرح  ابرها می باشد. که با فرمت abr می باشد و بعد از نصب آن می توانید جلوه های و افکت های فوق العلاده ای از ابر را در صحنه های خود ایجاد کنید. این براش ها نه تنها به به شما کمک می کند تا  زمان خود را مدیریت و صرفه جویی کنید بلکه در فرآیند پست پروداکشن بسیار پرکاربرد است و می توانید جلوه های خاصی را به وجود آورید.

  • نام فارسی: مجموعه براش ابر برای فتوشاپ
  • نام انگلیسی: Fog_Photoshop_Brushes_4
  • حجم دانلود: 73.9MB
  • نرم افزار: Photoshop

توصیه:

شما می توانید انواع براش های مورد نیاز در نرم افزار Photoshop را در قسمت بلاگ وب سایت archart دانلود و استفاده کنید.

راستی!!!! شما می توانید آموزش رایگان به وجود آوردن آتش و Dencay broken glass را برای تصاویر خود در سایت archart مشاهده کنید.

را در صحنه خود با استفاده از براش مشاهده کنید.

موارد استفاده:

شما می توانید برای دادن جلوه های خاص به پروژه خود در زمان کوتاه از براش های متفاوتی استفاده کنید. بسیاری از 3D کار ها بعد از رندر گرفتن پروژه خود با استفاده از نرم افزار فتوشاپ و ابزار هایی همچون براش کیفیت کار را دوچندان می کند.


لینک دانلود :