مجموعه Concrete Textures Set 3  تکسچر ها بسیار زیبایی از بافت بتن را دارای می باشد که می توانید در هر دو نسخه چاپی و وب استفاده کنید. فایل های موجود در این مجموعه دارای رزولوشن بسیار بالایی هستند که باعث بالا رفتن کیفیت کار شما می شود. اساسا این مجموعه قابل استفاده در اکثر جاها مانند: ایجاد پس زمینه، اضافه کردن بافت به اشیاء، ساخت الگوهای مختلف و … می باشد.

1560919946 s1

1560919958 s2

1560919975 s3

1560919986 s4

محتوا:

Concrete Textures Set 3 دارای 14 بافت بتنی با رزولوشن بالا می باشد.این مجموعه برای بسیاری از طراحان می تواند مفید باشد نه تنها بخاطر کیفیت بالا بلکه زمان و تلاش زیادی را صرفه جویی می کند. فایل های مجموعه به صورت jpg  می باشد شما می توانید از این مجموعه در نرم افزار های مختلفی برای طراحی داخلی، خارجی و حتی انیمیشن سازی استغاده کنید.این تکسجر ها در ساخت متریال blend در محیط 3ds Max بسیار می تواند به شما کمک کند.

مشخصات:

  • نام فارسی :مجموعه تکسچر بتن 3
  • نام انگلیسی :Concrete Textures Set 3
  • حجم دانلود: 241MB
  • فرمت :jpg
  • تکسچر : انواع بافت های بتنی

 

توصیه :

شما میتوانید برای مشاهده تکسچرهای  بیشتر و  رزولوشن بالا به قسمت بلاگ سایت archart  مراجعه کنید و به کار خود کیفیت بدهید.

نحوه استفاده :

راحترین روش برای استفاده از تکسجرها این است که شما  تکسچرمورد نظر خود را در صفحه material editor نرم افزار تری دی مکس بکشید و رها کنید.

موارد استفاده: 

این تکسچر ها کاربرد زیادی برای ساخت انواع متریال های متنوع بتن  برای طراحی خارجی دارند و اغلب توسط کاربران حرفه ای نرم افزار 3ds Max از جمله معماران و هنرمندان CG این مجموعه با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد. این تکسچرها قابل استفاده در تمام نرم افزار ها مانند Photoshop ، 3dsMax  و تمامی پلاگین ها نظیر V-Ray  می باشند.

It’s a set of 14 high resolution concrete textures you can use in both print and web designs. Each image is 6000 x 4000 px at 240 dpi large, you can use them basically anywhere. Create backgrounds, add texture to objects, make tileable patterns and brushes… it’s all up to you!


لینک دانلود :