این مجموعه شامل  براش فتوشاپ و تکسچر با کیفیت رعد و برق، آذرخش و یا الکتریسته می باشد که با فرمت های ABR و JPG و PNG بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است. این مجموعه را به صورت رایگان دانلود کنید و از آن برای ایجاد یک اثر رعد و برق واقعی در کارها استفاده کنید.

1560151808 photoshop lightning effect

1560151658 lightning overlay 4 by PhotoshopSupply scaled

1560151972 lightning overlay 8 by PhotoshopSupply scaled

محتوا:

براش و افکت رعد و برق مناسب جهت استفاده در نرم افزار فتوشاپ می باشد. که شما می توانید از تکسچر رعد و برق به عنوان پس زمینه یا از آن به عنوان overlay برای عکس های خود استفاده کنید.

براش های این مجموعه با فرمت abr قرار داده شده اند که پس از نصب این فایل در نرم افزار فتوشاپ  براش رعد و برق با حالت های متنوع به پالت براش های شما اضافه می گردد که توسط آن ها می توانید افکت های فوق العاده زیبایی از رعد و برق به تصاویر خود داده و به آن ها جلوه هایی خاص و ویژه ببخشید. همچنین این افکت ها با فرمت png بدون بک گراند نیز در مجموعه موجود هستند که می توانید از آن ها هم جهت افکت دادن به تصاویر خود استفاده کنید.

  • نام فارسی: مجموعه براش فتوشاپ و تکسچر رعد و برق
  • نام انگلیسی: Lightning Overlays And Brushes For Photoshop
  • حجم دانلود: 148MB
  • نرم افزار: Photoshop

توصیه:

شما می توانید انواع براش های مورد نیاز در نرم افزار Photoshop را در قسمت بلاگ وب سایت archart دانلود و استفاده کنید.

موارد استفاده:

اغلب کاربران فوتوشاپ از براش ها استفاده می کنند و این براش برای ایجاد اثر رعد و برق بر روی تصاویر مورد استفاده قرار می گیرد. معماران و طراحان از این براش برای ایجاد صحنه های واقعی طوفانی و بارانی استفاده می کنند.

lightning overlays and brushes are useful resources in photoshop manipulation. To create realistic light effects from scratch like sparkle, glitter, optical flare, fireworks and so on, is a very hard task not to mention that is time consuming. So most people use textures and brushes.

In this list I hand picked some amazing lightning textures and brushes that you can use in your photo manipulations. You can create real lightning effects by simply adding the texture and setting the blend mode to screen. It can’t get any easier than this.


لینک دانلود :