یک فایل با پسوند IES در واقع همان IES Photometric است که برای روشنایی های تزئینی است. این فایل ها حاوی داده های نوری برای نرم افزار های معماری هستند که می توانند نور را شبیه سازی کنند. پرتابل آموزشی آرچ آرت  یکی از جذاب ترین و منحصر به فرد ترین فایل های نور های آی ای اس را برای طراحی داخلی و طراحی خارجی در پلاگین V-Ray و نرم افزار مکس ارائه می کند. با دانلود این مجموعه منحصر به فرد شما می توانید فضا های خود را به سبک خاصی که در ادلامه به آن می پردازیم نور پردازی کنید.

1550990675 3

1550990689 5

1550990711 15

1550990740 nice

 

تولید محتوا :

داده های فوتومتریک به عنوان فایل های IES ذخیره می شوند که از مقادیر نور و اندازه گیری ها تشکیل شده است. اینها نور و شدت روشنایی را نشان می دهند. فایل های IES سوابق اندازه گیری نور از نظر روشنایی درک شده به چشم انسان است. نور پردازی یکی از مهم ترین مباحث در حوزه تصویر سازی و رندرینگ می باشد و نور پردازی با نور های ای ای اس کیفیت و طرح های متفاوتی که نسبت به دیگر نور های رایج می دهد ، باعث می شود که کیفیت رندر ما به طور چشمگیری ارتقا پیدا کند. همینطور به کمک پلاگین V-Ray در نرم افزار تری دی مکس به راحتی می توانید پارامتر های مختلف این دسته از نور ها را همانند شدت نور ، رنگ نور و … را به راحتی مدیریت کنید. این مجموعه شامل 19 تاپپ مختلف و متفاوت از بهترین نور های IES می باشد. شما می توانید با استفاده از این آموزش به صورت رایگان با آموزش کامل و اصولی با نحوه قرار گیری و تنظیمات تمامی مباحث این سبک از نور پردازی IES در شرایط مختلف نرم افزار با استفاده و آموزش از پلاگین V-Ray در نرم افزار 3ds MAX آشنا شوید.

  • نام فارسی : نور های آی ای اس
  • نام انگلیسی : IES Lighting
  • حجم دانلود :  MB 54.0
  • پلاگین :  V-Ray
  • نرم افزار : 3ds MAX

 

موارد استفاده :

این دسته از نورپردازی با استفاده از نور های IES معمولا توسط مهندسان ، معماران و سازندگان بازی های 3D در فضا هایی مانند نما های مدرن و کلاسیک ، طراحی داخلی ، پارک ها ، مجسمه سازی و … در محیط های نرم افزاری مانند تری دی مکس استفاده می شودند.

The ies files are useful for simulating lighting systems before they are installed on different infrastructures. Furthermore, IES files are likewise useful for the examination of light source illumination for outdoor sites like roadways and parks. It helps engineers and architects determine what light fixtures are best for a specific structure. And since .ies file deals mainly with lighting and photometry data, many 3D programs can open and support this file type in creating computer- aided design projects.


لینک دانلود :