چگونه رندر ها خود را در فتوشاپ به آبرنگ تبدیل کنیم؟ در این ویدیئو قصد داریم  تکنیک تبدیل عکس یا رندر ها را در محیط فتوشاپ به حالت آبرنگی به شما عزیزان آموزش بدهیم.این تکنیک یک تکنیک بسیار جذاب و دوست داشتنی است. فقط کافی است شما بااین ویدئو آموزشی مرحله به مرحله پیش بروید و در انتها یک خروجی فوق العاده ای را بگیرید و همچنین در حین این آموزش شما با چند filter به صورت کامل آشنا می شوید. و در انتهای فیلم شما می توانید هر تصیر دلخواهی را که دارید آن را به حالت آبرنگی تبدیل کنید.

1575280006 01

1575280014 02

بخشی از جلسه ..

1575267018 b1

1575267042 b2

1575267047 b3

1575267051 b4

محتوا:

برای اینکه شما بخواهید تصاویر خود را به حالت خیس و یا آبرنگی در بیاورید  فقط کافی است بعد از باز کزدن تصویر خود در  نرم افزار فتوشاپ از آن یک Duplicate بگیرید. و یک اسم به دلخواه انتخاب و آن را به Smart  object  تبدیل کنید. سپس از داخل زیرمجموعه ی filter gallery گزینه ی dry brush را انتخاب کنید که آن را به حالت آبرنگی در بیاورد، با توجه به تصویر خود  آن را تنظیم کنید تا به خروجی مطلوب برسید  بعد از تنظیم،دوباره  از فیلتر دیگری به نام cutout استفاده کردیم تا خروجی بهتری را بتوانیم داشته باشیم. با اضافه کردن Blending mode مناسب کار را پیش می بریم. بهتر است برای تصویر خود یک کادر لحاظ کنیم و یک بافت مقوا مانند را زیر تصیویر قرار می دهیم،  در ادامه با استفاده از ماسک و براش های ابرنگی تصویر را به حالت ابرنگ تبدیل می کنیم و با استفاده کردن  یکسری از adjustment  ها کیفیت را بالا ببریم.

توصیه:

شما کاربران عزیز می توانید با رفتن به قسمت بلاگ سایت archart.ir  بسیاری از فیلم های آموزشی ما را دنبال کنید . با مشاهده فیلم ها می توانید مهارت را در خود دوچندان کنید.

شما می توانید تمام ویژگی های جدید فتوشاپ 2020 را که  دو قسمت که برای شما قرار داده ایم مشاهده کنید.

موارد استفاده:

این آموزش بسیار زیبا برای بسیاری از طراحان و گرافیست ها کاربرد دارد. و می توانند یک تصویر خاص را برای خود و یا مشتریان خود ارائه دهند.


مدت زمان این آموزش تقریبا 22 دقیقه می باشد.