تکسچر خوب و با کیفیت یکی از مهم ترین بخش های یک رندر خوب است که نباید از آن صرف‌نظر کرد. بیشتر افراد به دلیل کمبود زمان از پیدا کردن تکسچر های با کیفیت صرف‌نظر کرده ، ازاین‌رو باید در انتخاب تکسچر ها دقت کنند تا با تکسچر خوب ، مقدار قابل‌ توجهی کیفیت به خروجی های خود اضافه کنند. به عنوان طراح، اگر وقت ایجاد متریال خود را ندارید، می توانید از این مجموعه استفاده کنید. ما یک مجموعه جذاب از بافت های فوق العاده برای شما در پروژه های طراحی قرار داده ایم. DesignTNT یکی از مناسب ترین نام ها را برای مجموعه خود انتخاب کرده است، زیرا بسته های طراحی آنها بسیار کامل و جذاب است و آنها به نقطه انفجار می رسند. این تکسچر ها کاربرد زیادی در رشته معماری و طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی نما دارند. اگر شما یک کاربر 3Ds Max هستید پرتال اموزشی  آرچ‌آرت این مجموعه کاربردی را به شما پیشنهاد می کند.

1552885055 designtnt textures bark 1

استفاده از تکسچر های خوب و با کیفیت هزینه زیادی به دنبال دارد و گاها دسترسی به آن تکسچر ها مشکل خواهد شد. این مشکل در بیشتر مجموعه های تکسچر قابل‌مشاهده است ، اما با استفاده از مجموعه تکسچر های موجود در وب سایت archart می‌ توان از این مشکل چشم‌ پوشی کرد.

 

محتوا :

استفاده از تکسچر های خوب و با کیفیت هزینه زیادی به دنبال دارد و گاها دسترسی به آن تکسچر ها مشکل خواهد شد. این مشکل در بیشتر مجموعه های تکسچر قابل‌مشاهده است ، اما با استفاده از مجموعه تکسچر های موجود در وب سایت archart می‌توان از این مشکل چشم‌ پوشی کرد.  DesignTNT Bark مجموعه ای کاربردی شامل 10 بافت انواع پوست درخت می باشد. DesignTNT – Textures یک مجموعه عظیم بافت با کیفیت بالا برای طراحی و طراحان است. مجموعه TNT شامل سنگ، آجر، سنگ تراشی، چوب، گچ، سیمان، سطوح مختلف، کاغذ و پارچه، بافت گرانج، چرم، الگوها ، تکسچر های معماری  می باشد که ما مجموعه Bark را برای شما قرار داده ایم. این مجموعه تکسچر های رایگان دارای تنوع رنگی زیادی می باشند که هنگام استفاده از آن‌ها می توان این موضوع را احساس کرد و برای تنوع در خروجی خود استفاده کرد.

  • نام فارسی : مجموعه پوست درخت تی ان تی
  • نام انگلیسی : Design TNT Bark
  • حجم دانلود :  76.9MB
  • فرمت :    JPG File (.jpg)
  • تکسچر : پوست درخت
  • رزولوشن میانگین :  3296* 2352
  • سازنده : Design TNT

 

توصیه :

همچنین برای استفاده از دیگر مجموعه های DesignTNT به قسمت بلاگ  سایت معماری archart مراجعه کنید.

 

موارد استفاده :

این تکسچر ها کاربرد زیادی برای ساخت انواع متریال های آجر برای طراحی داخلی و طراحی خارجی دارند و اغلب توسط کاربران حرفه ای نرم افزار 3ds Max از جمله معماران و هنرمندان CG این مجموعه با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد. این تکسچر ها قابل استفاده در تمام نرم افزار ها مانند Photoshop  و 3dsMax  و تمامی پلاگین ها نظیر V-Ray قابل استفاده می باشند.

DesignTNT – Textures Bundle is a huge collection of high-quality textures for design and designers: stone, brick, masonry, wood, plaster, cement, various surfaces, paper and fabrics, grunge textures, leather, patterns, architectural textures and much more.


لینک دانلود :