نرم افزار Corona Render یک موتور جدید رندرینگ است که آنچنان کیفیت و قدرتی دارد که حتما شما را متعجب خواهد کرد. این پلاگین یکی موتور دوگانه Biased and UnBiased Rendering بر پایه قدرت پردازنده مرکزی است. با توجه به اینکه Corona از قدرت CPU برای پردازش استفاده میکند. تنظیم یک صحنه آنقدر ساده است که هر کسی میتواند بدون نیاز به دانش بسیار زیاد از آن استفاده کند. در قبال آن، کیفیتی که بدست خواهد آورد نیز خیره کننده خواهد بود. . در این ویدئوی آموزشی روش نصب کورونا 3 را برای شما قرار داده ایم.

1573623296 RNC001 3

محتوا :

برای نصب پلاگین کرونا ابتدا آن را از وب سایت www.archart.ir و قسمت بلاگ دانلود کنید.  نکته بعدی اینکه ما دو نسخه کورونا داریم  یک نسخه  که با Material library همراه است و یک نسخه بدون  Material library است ما توصیه می کنیم حتما از نسخه ای که همراه با  Material library است استفاده کنید چون وقتی از نسخه سبک تر استفاده می کنید ناچارید به صورت آنلاین شروع کنید به دانلود Material library که هم زمان زیادی می گیرد و هم باید با فیلترشکن دانلود را انجام دهید.  پس توصیه می کنیم حتما از نسخه کورونا موجود در سایت آرچ آرت استفاده نمایید.

برای نصب کورونا 3 ، بعد از این که فایل را از قسمت بلاگ آرچ آرت دانلود کردید و از حالت فشرده خارج کردید فقط کافی است بر رروی corona3-3dsmax-hotfix2 راست کلیک کنید و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید و صبر می کنید تا فایل set up را برای شما باز کند. با انتخاب گزینه I accept بر روی Next کلیک می کنید و تعریف می کنید که به حالت custom آن را نصب کند. چون نمی خواهیم روی همه ورژن ها و تحت هر شرایطی آن را نصب کند. در مرحله بعد ورژن تری دی مکسی که می خواهید کورونا برروی آن  نصب شود را انتخاب می کنید. در این مرحله برای اینکه مطمئن شوید که قرار نیست Material library را دانلود کند اینترنت را قطع می کنید. بعد از آن فقط کافی است روی گزینه Install کلیک کنید و منتظر بمانید تا برای شما آن را نصب کند.

این نکته هم به یاد داشته باشید که در این نسخه به صورت آفلاین هم Denoiser و هم Material library نصب می شود. بعد از اتمام نصب نرم افزار نوبت به کرک کردن می رسد. فایل patches را باز کنید  ، به قسمت corona renderer بروید  و فایلی که در این قسمت وجود دارد را در قسمت محل نصب تری دی مکس کپی کنید.

در قدم بعد باید به سراغ فولدر Image Editor بروید و دوتا فایلی که در این قسمت وجود دارد را در فولدر Image Editor موجود در محل نصب کورونا کپی کنید. مرحله آخر کار باید به سراغ گزینه write-token بروید و آن را به صورت administrator اجرا کنید. حالا کورونا به سادگی هم نصب شد و هم کرک شد.

توصیه :

توصیه ما به شما این است که سایر آموزش های رایگان مربوط به نصب نرم افزارها را از قسمت بلاگ آرچ آرت مشاهده نمایید در ضمن شما هنرجویان می توانید از آموزش های رایگان و دوره های موجود در سایت استفاده نمایید تا بتوانید در پروژه های خود به صورت حرفه ای عمل نمایید.

موارد استفاده :

  این پلاگین برای معماران و طراحان بسیار پرکاربرد است و با کمک این پلاگین بسیار پرکاربرد می توانید رندرهای خیلی واقعی بگیرید و کیفیت رندرینگ نهایی واقعاً واقع‌گرایانه است و در صورتی که به آن مسلط شوید چیزی از Vray و امثال آن کم نخواهد آورد.