در این قسمت از آموزش می خواهیم ببینیم چگونه باید یک کابینت را طبق استاندارد ها طراحی کنیم طراحی کابینت یکسری ترفند ها دارد. باید بدونید به طور مثال اندازه های پاخور و کابینت های زمینی و هوایی به چه صورت می باشند. تا بتوانید یک طراحی زیبا و موفق داشته باشید. پس  ویدئو آموزشی این بخش که دارای دو قسمت می باشد را از دست ندهید.

 

1577265365 k1

1577265371 k2

1577265539 k3

محتوا:

ما  در این ویدئو برای شما نکات طراحی آشپزخانه را در نرم افزار اتوکد می گوییم تا بتوانید در کنار داشتن یک طراحی خوب یک آشپزخانه راحت و دوست داشتنی داشته باشید. در ابتدا به شما می گوییم که ارتفاع و عمق  کابینت های زمینی و هوای به چه صورت باشند و در ادامه چند کابینت را با هم بررسی می کنیم. شما می توانید با همراهی کردن این آموزش کابینت های خود را در اتوکد طراحی و در جایگاه های خود قرار دهید تا در جلسه بعد آن ها را در محیط نرم افزار تری دی مکس قرار دهیم و سه بعدی آن را  با یکدیگر آموزش می بینیم.

قسمت دوم این ویدئو بسیار کاربردی را فراموش نکنید.

 

توصیه :

سایت آرچ آرت شامل ویدئوهای آموزشی  فوق العاده ای از نرم افزار های تری دی مکس ، فتوشاب در زمینه پست پرو داکشن و پرزانته و همچنین اتوکد می باشد. اگر میخواید مهارت خود را بالا ببرید و در بازار کار راحت تر بتوانید کار کنید از آموش های سایت archart  دیدن کنید.

راستی!!!!!!!!!!!!!!!  آموزش نصب پلاگین V – Ray را از دیت ندهید چون به صورت کاملا ساده و روان برای شما عزیزان این آموزش نصب را فراهم کرده ایم.

موارد استفاده:

این آموزش می تواند برای بسیاری از طراحان داخلی و افرادی که با نرم افزار هایی مانند تری دی مکس ، رویت، اتوکد و فتوشاپ کار می کنند مفید باشد چرا که یک طراحی زمانی مطلوب به نظر می رسد که در کنار زیبایی استاندارد ضروری نیز رعایت شده باشد تا مخاطب شما در آن فضا بتواند احساس راحتی کند.