در این قسمت از آموزش ما قسمت مربوط به متریال پلاگین قدرتمند Project manager را آموزش داده ایم.

با استفاده از این قسمت ما می توانیم هم متریال های آماده ای مثل Archshade و هم متریال هایی که از اینترنت دانلود می کنیم را به صورت دسته بندی و منظم داشته باشیم تا در صورت نیاز به ساده ترین شکل ممکنه از آن استفاده کنیم.

یکی دیگه از امکانت این پلاگین قابلیت Favorite کردن آن ها است یعنی شما می توانید متریال های مورد علاقه خود را به لیست Favorite خود اضافه تا در صورت نیاز به سادگی از آن ها استفاده فرمایید.

توجه: این پلاگین حتما از سایت آرچ آرت دانلود کنید چرا که فایلی در اختیار شما گذاشته ایم به صورت کرک شده و آماده می باشد. برای این کار می توانید به راحتی از قسمت بلاگ و با انتخاب کردن plugin  از زیر مجموعه ی دانلودی ها آن را به صورت رایگان دانلود کنید. ( همچنین می تونین برای دانلود پلاگین Project Manager ( پروجکت منیجر ) روی این لینک کلیک فرمایید.

قابلیت ایجاد دسته بندی مختلف , یکی از مشکلاتی که احتمالا کاربران تری دی مکس همیشه باهاش روبرو هستند این است که نمی توانند فایل های خود را به یک شکل درست دسته بندی کنند که این مشکل در این پلاگین قدرتمند ( project manager ) حل شده است و ما می توانیم با ایجاد دسته بندی فایل های خود را مرتب کنیم.

برای دانلود پلاگین Project Manager تری دی مکس 2013 – 2020 روی این لینک کلیک فرمایید.

قابلیت ایجاد یک دسته بندی شخصی. ما می توانیم برای متریال هایی که خودمان می سازیم یک دسته بندی ویژه ایجاد کنیم یعنی می توانیم متریال های ساخته شده توسط خودمان را در این پلاگین ذخیره تا بار ها و بارها از این متریال های شخصی استفاده کنیم.

ویژگی های قسمت متریال پلاگین Project Manager:

  • ساماندهی راحت مدل ها,متریال ها
  • امکان اضافه کردن دسته بندی و اضافه کردن با کشیدن و رها کردن
  • دارا بودن پیش نمایش برای سهولت انتخاب
  • قابلیت قرار دادن متریال ها در لیست علاقه مندی ها
  • قابلیت ذخیره سازی متریال ها شخصی در این پلاگین

توصیه :

توصیه می شود که این پلاگین را حتما از وب سایت آرچ آرت دانلود نمایید.

لطفا قسمت اول این آموزش را از این لینک ببینید.

موارد استفاده :

این پلاگین مناسب برای کاربران آماتور و حرفه ای برای پیدا کردن سریع تر آبجکت ها , تکسچر ها و … می باشد.