آموزش رایگان استفاده از اسکریپت «HouseCreator»

در این آموزش رایگان فوق العلاده قصد داریم طریقه استفاده از اسکریپت «HouseCreator» را به شما کاربران حرفه ای نرم افزار تری دی مکس آموزش دهیم. شاید خیلی از شما کاربران عزیز با تسلط نداشتن کافی روی نرم افزار تری دی مکس نتوانید پلان های خود را وارد نرم افزار تری دی مکس کنید و آن را سه بعدی کنید ما قصد داریم یک روش کاربردی را به شما آموزش بدیم که چگونه با اسکریپت «HouseCreator به راحتی دیوار، پنجره، درب و … را سه بعدی کنیم.  استفاده از این اسکریپت به شما کمک می کند کار را به ساده ترین روش ممکن انجام دهید و در زمان کمتری به خروجی مطلوب برسید.

1569742800 C12 1

1569742804 C12 2

1569742808 C12 3

1569742812 C12 4

محتوا:

 با یادگیری این اسکریپت شما می توانید به راحتی پلان های خود راسه بعدی کنید باید دقت داشته باشید که برای آوردن پلان خود در محیط تری دی مکس لازمه یکسری نکات را رعایت کنید که دچار مشکل نشوید. به طور مثال بایستی تمامی TEXT,HATCH,DIMDIMENSION،خطوط اضافه را در اتوکد پاک کنید.و سعی کنید پلان اتوکدی خود را لایه بندی کنید.بعد از وارد کردن پلان در تری دی مکس با معرفی کردن هر قسمت از پلان(دیوار،پنجره،درب) برای اسکریپ HouseCreator ارتفاع دلخواه خود را بدهید  تا در کمترین زمان سه بعدی شود.

توصیه :

توصیه می شود که آموزش استفاده از RAICLONE در تری دی مکس  را را از دست ندهید , چرا که RAICLONE هم می تواند سرعت کار شما را بالا ببرد.

توجه داشته باشید که در این سایت آموزش های رایگان زیادی در مورد پست پروداکشن نیز موجود می باشد.

موارد استفاده:

 این پلاگین زیبا برای بسیاری از معماران ، مهندسین عمران ، طراحان داخلی و خارجی … مورد استفاده قرار می گیرد.اغلب معماران برای طراحی معماری های خود نیاز دارند طرح های دو یعدی خود را در زمان کوتاهی سه بعدی کنند که این پلاگین می تواند به آن ها کمک کند.

مدت زمان این ویدئو تقریبا 16 دقیقه می باشد.

لینک دانلود :