RailClone  قدرتمند ترین پلاگین مدل سازی پارامتریک برای  3ds max است.این پلاگین بسیار آسان و سریع است و به شما این امکان را می دهد که ساختار پیچیده و واقعی را داشته باشید.این پلاگین شامل کتابخانه ای کامل از مدل های آماده مانند نرده ها (فنس ها) ، انواع نرده ها و دیواره ها ، موانع ، گاردریل، صندلی ، سطل زباله و … می باشد. این پلاگین به شما کمک می کند که زمان خود را به خوبی مدیرت کنید و کیفیت کار را بالا ببرید.

1569393096 r1

1569400681 rrr222

1569400689 rrr333

1569400699 rrr444

محتوا:

ما در این آموزش قصد داریم شما را با پلاگین RailClone آشنا کنیم. . RailClone می تواند به شما کمک کند آبچکت های مختلفی را که در کتابخانه آن قرار دارد استفاده کنید  اما RailClone محدود به این مجموعه ثابت اولیه نیست، شما می توانید ساختارهای پارامتری و هنندسی خود را نیز تعریف کنید. ما در این ویدئو روش نصب پلاگین را گفته ایم در ادامه آموزش داده ایم که چگونه روی حالت های مختلف اشکال، این پلاگین را اجرا کنیم تا به یک خروجی  فوق العلاده آشنا برسیم.

توصیه :

برای دانلود پلاگین RailClone می توانید با رفتن به سایت آرچ آرت زیر مجموعه بلاگ آ را به راحتی دانلود کنید.

راستی!!!! از آموزش مدلسازی پله و دستگیره در تری دی مکس  را حتما ببینید.

 

موارد استفاده:

این پلاگین قدرتمند برای اغلب کاربران نرم افزار های سه بعدی از جمله معماران ، مهندسین عمران ، طراحان داخلی و خارجی … مورد استفاده قرار می گیرد. اغلب معماران برای طراحی معماری های خود در ضمینه های طراحی دکوراسیون داخلی ، طراحی نمای ساختمان و به تازگی برای معماری سبزاز پلاگین  Railcloneدر نرم افزار 3Ds Max استفاده می کنند.

مدت زمان این ویدئو تقریبا 11 دقیقه می باشد.