همانطور که در آموزش های قبلی موکاپ، برای شما عزیزان گفتیم موکاپ برای ایجاد کارت ویزیت ، لوگو و یا یک نوشته ی طراحی شده در یک محیط است و سعی می شود طرح در یک محیطی واقعی قرار داده شود تا بتواند مخاطب خود را جذب کند. در این بخش از آموزش ما به شما یاد داده ایم که چگونه در محیط تری دی مکس موکاپ خود را به وجود بیاورید.

1567915061 1

1567915068 3

 

محتوا:

نرم افزار تری دی مکس یک نرم افزار قدرتمند برای طراحی و سه بعدی است. ما در چند قسمت قبل به شما عزیزان طریقه ی ساخت موکاپ را در فتوشاپ به صورت کامل آموزش داده ایم اما این بار  می خواهیم  برای ساخت موکاپ از نرم افزار تری دی مکس کمک بگیریم و در این ویدئو به شما یاد می دهیم که چگونه می توانید کارت ویزیت خود را در یک محیط قرار دهید و با استفاده از پلاگین وی ری به آن متریال و نور اعمال کنید و در انتها طبق تنظیمات رندر که در ویدئو گفته شده است  آن را رندر بگیرید.

توصیه :

به شما کاربران عزیز توصیه می شود آموزش  قسمت های 1، 2 و 3 موکاپ را از دست ندهید، می توانید با رفتن به قسمت بلاگ سایت archart آن ها را به صورت رایگان ببینید. این آموزش ها قدرت و مهارت شما را بسیار بالا می برند.

 

موارد استفاده :

این آموزش بسیار زیبا برای بسیاری از طراحان و گرافیست ها کاربرد دارد و می توانند به راحتی یک طرح منحصر به فرد و ایده آل را در محیط تری دی مکس  برای مخاطب خود به وجود آورد.

مدت زمان این ویدئو تقریبا 22 دقیقه می باشد.