نرم افزار فتوشاپ از دسته نرم افزارهای Image Editor می باشد به این معنا که به کمک این نرم افزار می توان بر روی تصاویر ویرایش نمود و حتی تصاویری در درون این نرم افزار خلق نمود. این نرم افزار از ابزارهای کاربردی برای خلق تصویر با کیفیت بالا و مناسب برای ویرایش های نهایی است که آشنایی با آن امری حیاتی است. شاید برای شما سوال باشد که فتوشاپ 2020 را چگونه باید نصب کنید ؟ ابتدا  به وب سایت آرچ آرت مراجعه کنید و در قسمت بلاگ نسخه Photoshop 2020 را دانلود کنید.

1573538667 Installphotoshop2020archart

محتوا:

در این ویدئو قصد داریم روش نصب بالا ترین ورژن Photoshop 2020 که Photoshop 2020 می باشد را به شما آموزش دهیم.

زمانی که فایل را از حالت فشرده خارج کردید برروی فایل Set- up آن راست کلیک کرده و به صورت administrator فعالش کنید. دقت کنید که برای نصب ابتدا باید  Craetive Cloud را نصب کنید و برای نصب آن باید به اینترنت متصل باشید و بعد از آن باید برویم سراغ نرم افزار Photoshop 2020.

زمانی که می خواهید Craetive Cloud را باز کنید حتما باید فیلترشکن بر روی سیستم شما فعال باشد زیرا اگر متصل نباشد نمی توانیم آن را نصب کنیم. مراحل نصب Craetive Cloud به صورت مرحله به مرحله در ویدئو آموزش داده شده است . بعد از نصب آن به عقب باز میگردیم فولدر Set-up را باز می کنیم و روی Set-up راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را می زنیم. زمانی که این کار را انجام دادید صبر می کنید تا صفحه Loading برود ، تنها کاری که می کنید باید زبان را انتخاب کنید و برروی continue کلیک کنید و صبر می کنید تا فتوشاپ  2020 را نصب کند. و وقتی نصب آن تمام شد کافی است که نرم افزار Photoshop 2020 را باز کنید.

 این نکته هم دقت کنید که هردفعه که قرار است Photoshop 2020 را باز کنید باید تا باز شدن آن صبر کنید و به اینترنت متصل باشید زیرا اگر اتصال نداشته باشید نرم افزار برای شما باز نمی شود. پس اگر همه جا به اینترنت دسترسی ندارید می توانید نسخه پایین تر Photoshop 2020  هم بر روی سیستم خود نصب داشته باشید که در زمانی که اینترنت ندارید از ورژن های قدیمی تر استفاده نمایید.

ما در قسمت بلاگ سایت آرچ آرت ویژگی های جدید Photoshop 2020 را به شما یاد داده ایم پس حتما بروید و ویژگی های جدید این نسخه را ببنید تا بتوانید از این نسخه راحت تر استفاده نمایید.

توجه!!! در هر بار باز و بسته کردن نرم افزار فتوشاپ 2020 بخاطر تحریم ها ، نیاز به استفاده از فیلتر شکن می باشد.

برای دانلود نرم افزار روی این لینک کلیک فرمایید.

توصیه:

شما کربران عزیز می توانید با استفاده از دورها ی آموزشی پرزانته به وسیله معماری و  پست پروداکشن آرچ آرت به صورت کامل به نرم افزر فتوشاپ تسلط پیدا کنید. با گذراندن ای دو دوره می توانید بسیاری از کا های گرافیکی را انجام دهید و همچنین مهندسین معمار می توانند پلان و مقطع و نما های خود را راندو کنند و کیفیت رندر خود را به صورت یک معجزه دگرگون کند.

موارد مورد استفاده:

نرم افزار فتوشاپ برای بسیاری از افراد گرافیست ها، طراحان، معماران، عکاسان و… مورد استفاده قرار می گیرد. شما با استفاده از فتوشاپ می توانید بسیاری از پوستر های تبلیغاتی ، کارت های ویزیت ، بنر ها ، سربرگها، جلد نشریات ، تیتراژ فیلم ها و … را طراحی کنید. فراموش نکنید که فتوشاپ میتواند در کیفیت رندر های سه بعدی شما (پست پروداکشن) کمک کند.