در این مجموعه براش های فوق العاده زیبا برای حالت های مختلف پاشیدن و چکیدن را برای شما قرار داده ایم که با استفاده از آن ها می توانید افکت های فوق العاده زیبایی از انواع حالت های مختلف پاشیدن آب ، چکیدن رنگ و … را در فتوشاپ ایجاد کنید و به تصاویر خود جذابیت و جلوه های زیبایی ببخشید.

1573372052 paint splatter brush photoshop 370758

محتوا :

فتوشاپ یک نرم افزار قدرتمند و مفید برای انجام امور گرافیکی است که اکثر کاربران با آن آشنایی دارند. این نرم افزار عظیم به کمک ابزارهای خود، طرح های زیبای به کارهای گرافیکی می دهد. یکی از این ابزارها براش  می باشد که در واقع طرح های آماده ای هستند که می توان از آنها در زیبایی بیشتر طرح ها استفاده کرد. در این قسمت مجموعه ای از براش های زیبای رنگ را با عنوان Splash Brushes در اختیار شما قرار گرفته است. فرمت این مجموعه ABR می باشد که حجم کمی نیز دارد.

  • نام فارسی: براش پاشیدن فتوشاپ
  • نام انگلیسی: Free Splash Photoshop Brushes
  • حجم دانلود: 19.7MB
  • نرم افزار: Photoshop
  • فرمت: abr

توصیه :

شما می توانید انواع براش های مورد نیاز در نرم افزار Photoshop را در قسمت بلاگ وب سایت www.archart.ir دانلود و استفاده کنید.

موارد استفاده :

اغلب کاربران نرم افزار فتوشاپ از براش ها استفاده می کنند. معماران و طراحان از این براش ها برای زیبا کردن تصویر  و واقعی تر نمودن آنها استفاده می کنند.


لینک دانلود :