شاید در مرحله نخست مدل سازی و رندرینگ طراحی های مختلف در نرم افزار های سه بعدی ، کار دشوار و پیچیده ای به نظر برسد اما شما با استفاده از این مجموعه ، روند آموزشی شکل هندسی Nested Dodecahedron را به صورت گام به گام و آسان یاد می گیرید. استفاده از این آموزش مهارت شما را از قبیل ساخت و ساز احجام نرم و پیچیده و همچنین نحوه استفاده و کاربرد ویرایشگر ها (Modifiers) در نرم افزار 3ds Max بالا میبرد. اگر تخصص شما معماری می باشد و فعالیت های نظیر طراحی داخلی دارید آرچ آرت این آموزش فوق العاده را به شما پیشنهاد می شود. همچنین این آموزش ها کاربرد ویژه ای برای رشته های مجسمه سازی، طراحی صنعتی و طلا و جواهر سازی دارند.

 

1556345265 nested dodecahedron sculpture 3d model stl

1556345272 thumb 2851

1556345277 large Capture

1556345283 hqdefault

1556345291 file 2630196

 

محتوا :

در این آموزش نشان داده می شود که چگونه به راحتی و به سرعت یک لانه ی دوجداره متمرکز را به عنوان یک جسم جامد با استفاده از نرم افزار 3ds Max ، مدل نماید. ما مطمئن هستیم که بسیاری از شما قبلا این شیء زیبا را دیده اید. این شکل محبوب در جامعه مدل سازی بسیار معروف است و این اشکال به عنوان یک شیء زیبای پیچیده و بصری لذت بخش می باشند. اگر به دنبال حرفه ای شدن هستید با این آموزش به طراحی های منحصر به فرد از جمله طراحی های خاص و متفاوت دسترسی پیدا می کنید. تکنیک های نمایش داده شده در اینجا با استفاده از مدل سازی یک چند ضلعی اولیه، با مادیفایر های پیش فرض و ابزار های گوناگون است. با استفاده از parametric hedra primitive ما با یک  truncated dodecahedron ساده کار می کنیم، و از ویرایشگر edit poly برای ساختن شکل کامل ساخته شده استفاده می کنیم. می توانید از این فرصت استفاده کنید و با اشکال متنوع در معماری و طراحی صنعتی آشنا شوید. از ترفند ها و تکنیک های جذاب این آموزش استفاده کنید و اشکال هندسی مختلف را با تکنیک های مورد علاقه خود را در نرم افزار مکس طراحی کنید.

  • نام فارسی آموزش سه بعدی شکل هندسی Nested Dodecahedron در تری دی مکس
  • نام انگلیسی  3d Tutorial – Nested Dodecahedron – 3dsmax
  • حجم دانل ود :  106MB
  • نرم افزار :    تری دی مکس
  • زمان آموزش : 18:31 دقیقه
  • زبان آموزش  : انگلیسی

توصیه :

توصیه می شود برایی فراگیری مطالب بیشتر تمامی دوره های  مدل سازی ، رندرینگ و فتوشاپ  را مشاهده کنید.

موارد استفاده :

این آموزش برای کاربران و مدل سازان حرفه ای نرم افزار مکس ، طراحان صنعتی، طلا و جواهر سازی ، معماران ، تصویر سازان ، هنرمندان CG مورد استفاده قرار میگیرید.

In this tutorial I show how to easily and quickly model a fully connected, concentric dodecahedron nest, as a solid, printable object, using the Named Selection Sets feature in 3dsmax.  The techniques shown here utilize basic polygonal modeling principals, and default modifiers and tools.  Using the parametric hedra primitive, we start with a simple truncated dodecahedron, and use edit poly to procedurally build the finished shape.